niin oletko sinä elämäni kakkaus ? eli emme pääse toisistamme eroon ever ?
jos olen elämäsi rakkaus
13
<50
Vastaukset
- ÄläUntaNäe
Et ole elämäni mikään. Mistä tällainen väärinkäsitys?
- vessapaperionloppu
tämä ei sitten ollut sinulle.
- mikähelevetin
pakko aina olla vänkäämässä jolleki, kai sen ny tajuu sanomattakki etttä et oo mitään semmoselle joka ei sua ees tunne.
- vessapaperionloppu
mikähelevetin kirjoitti:
pakko aina olla vänkäämässä jolleki, kai sen ny tajuu sanomattakki etttä et oo mitään semmoselle joka ei sua ees tunne.
no comment.
- eiseollusulle
vessapaperionloppu kirjoitti:
no comment.
kun tolle ekalle vastaajataukille.
- Silkkirulla
vessapaperionloppu kirjoitti:
no comment.
"no comment"...;DDDD Kyllä teillä juttua riittää, mutta sitten asiaan, joo, en pääse sinusta ikinä kukina päivänä eroon - hahahahah.. Näin se vaan menee, kova yritys ollut, mutta ei niin ei sitten millään:D siihen ei pyyhkiminen auta:)
- vähänveikkaisin
mikähelevetin kirjoitti:
Se vastas itelleen omaan provoonsa. Varmaan joku mustamaalaus yritys.
- hyväon
eiseollusulle kirjoitti:
kun tolle ekalle vastaajataukille.
eli alat itse vänkäämään.
- lopettakaa_jo
nää kakkajutut.
- Tottakaioon
Mut näyttää siltä, että olen muillekkin -elämäni pakkaus.
- SieOotMiunPistePunkt
Tätähän minä justiinsa juuri pelkäänkin, että olet aika monelle se "elämäni pakkaus"..
- Tottakaioon
SieOotMiunPistePunkt kirjoitti:
Tätähän minä justiinsa juuri pelkäänkin, että olet aika monelle se "elämäni pakkaus"..
Mutta mun sydämmeen mahtuu vaan yksi M.
- vessapaperioliloppu
Valitaanko seuraavan kerran yhdessä paperi loppuneen tilalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746