ällöttävät ja ällöttävät...

vienett@

no huh huijaa...

olen tässä kuullut kavereideni mainitsemasta keskustelusta pahalle haisevat naiset jotka vielä pukeutuvat huonosti..

Kirjoittajalle haluaisin sanoa että jos ajattelet että oma tyttöystäväsi/vaimosi tms. haisee pahalle ttai ei pukeudu mielestäsi kauniisti niin olisiko sinussa vikaa..??
hölläisit hiukan kukkaron nyörejä ja ostaisit hänelle kunnon hajuveden ja kunnolla rytkäisit rahaa niin rupeaisi tilanne muuttumaan..!
mietippä sitä!

4

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr. Kelada

Onko pahalle haiseva nainen vammautunut, koska ei ilmeisesti voi avata itse omaa kukkaroaan.
      Mikäli ei ole niin miehen siivellä roikkumisen voi jättää vähemmälle ja ostaa itse ihan omat hajuvedet, koska tasa-arvoinen naisemme on kuitenkin lukenut lääketieteen- ja kirurgian tohtoriksi tai kuten olen kuullut Suomessa nainen saattaa jopa päästä pääministeriksi, vaikkapa vain vähemmäksi aikaa.

• Minkki

Tekstin mukaanhan me naiset olemme niin tyhmiä ettei meitä huolita varmaan mihinkään töihin ja kun Jetset itse on ilmeisesti niin hyvin kouluttautunut että palkka on miljoonaluokkaa ei työkkäri todennäköisesti maksa varakkaan aviomiehen tyhmälle vaimolle mitään. Näin ollen täytyy kyllä miehen sitä kukkaron nyöriä löysätä että nainen pääsee edustuskuntoon.

• Pikku_Juha
        Minkki kirjoitti:

Tekstin mukaanhan me naiset olemme niin tyhmiä ettei meitä huolita varmaan mihinkään töihin ja kun Jetset itse on ilmeisesti niin hyvin kouluttautunut että palkka on miljoonaluokkaa ei työkkäri todennäköisesti maksa varakkaan aviomiehen tyhmälle vaimolle mitään. Näin ollen täytyy kyllä miehen sitä kukkaron nyöriä löysätä että nainen pääsee edustuskuntoon.

Mutta itsenäinen naisemme ostaa silti sen hajuveden ihan itse, kun eihän sitä voi ottaa mieheltä mitään vastaan, sehän on herranjumala heikkouden merkki ja suora osoitus siitä että on täysin miehen vietävissä. Kyllä naisten täytyy nousta barrikaadeille ja vaatia vapautta sekä oikeutta ostaa itse omat hajuvetensä!!
        Ja vaikka mies sen kuitenkin haluaisi ostaa, edes lahjaksi, tämän saatuaan nainen huutaa kurkku avoinna niin että persereikä paistaa nielusta, kuinka väärän tuoksun mies hänelle valitsikaan..
        Näin toimii itsenäinen suomalainen nainen, joten turhaa sitä on itkeä ettei mies mitään tuo.

• ...........
        Pikku_Juha kirjoitti:

Mutta itsenäinen naisemme ostaa silti sen hajuveden ihan itse, kun eihän sitä voi ottaa mieheltä mitään vastaan, sehän on herranjumala heikkouden merkki ja suora osoitus siitä että on täysin miehen vietävissä. Kyllä naisten täytyy nousta barrikaadeille ja vaatia vapautta sekä oikeutta ostaa itse omat hajuvetensä!!
        Ja vaikka mies sen kuitenkin haluaisi ostaa, edes lahjaksi, tämän saatuaan nainen huutaa kurkku avoinna niin että persereikä paistaa nielusta, kuinka väärän tuoksun mies hänelle valitsikaan..
        Näin toimii itsenäinen suomalainen nainen, joten turhaa sitä on itkeä ettei mies mitään tuo.

Tarvitseeko lemuta aina jollekkin saakelin hajuvedelle? Eikö pelkkä dödö riitä? Onko se muka pahan hajuista, ettei haise millekkään? Ei se sitä meinaa, että jos on syntynyt ilman kyrpää, pitää olla jokin helvetin diiva.

Naiset kylläkin ovat perseestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      115
      3676
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      23
      2739
    3. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      124
      2316
    4. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2305
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2004
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      36
      1626
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1076
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      990
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      964
    10. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      48
      898
    Aihe