ällöttävät ja ällöttävät...

vienett@

no huh huijaa...

olen tässä kuullut kavereideni mainitsemasta keskustelusta pahalle haisevat naiset jotka vielä pukeutuvat huonosti..

Kirjoittajalle haluaisin sanoa että jos ajattelet että oma tyttöystäväsi/vaimosi tms. haisee pahalle ttai ei pukeudu mielestäsi kauniisti niin olisiko sinussa vikaa..??
hölläisit hiukan kukkaron nyörejä ja ostaisit hänelle kunnon hajuveden ja kunnolla rytkäisit rahaa niin rupeaisi tilanne muuttumaan..!
mietippä sitä!

4

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr. Kelada

      Onko pahalle haiseva nainen vammautunut, koska ei ilmeisesti voi avata itse omaa kukkaroaan.
      Mikäli ei ole niin miehen siivellä roikkumisen voi jättää vähemmälle ja ostaa itse ihan omat hajuvedet, koska tasa-arvoinen naisemme on kuitenkin lukenut lääketieteen- ja kirurgian tohtoriksi tai kuten olen kuullut Suomessa nainen saattaa jopa päästä pääministeriksi, vaikkapa vain vähemmäksi aikaa.

      • Minkki

        Tekstin mukaanhan me naiset olemme niin tyhmiä ettei meitä huolita varmaan mihinkään töihin ja kun Jetset itse on ilmeisesti niin hyvin kouluttautunut että palkka on miljoonaluokkaa ei työkkäri todennäköisesti maksa varakkaan aviomiehen tyhmälle vaimolle mitään. Näin ollen täytyy kyllä miehen sitä kukkaron nyöriä löysätä että nainen pääsee edustuskuntoon.


      • Pikku_Juha
        Minkki kirjoitti:

        Tekstin mukaanhan me naiset olemme niin tyhmiä ettei meitä huolita varmaan mihinkään töihin ja kun Jetset itse on ilmeisesti niin hyvin kouluttautunut että palkka on miljoonaluokkaa ei työkkäri todennäköisesti maksa varakkaan aviomiehen tyhmälle vaimolle mitään. Näin ollen täytyy kyllä miehen sitä kukkaron nyöriä löysätä että nainen pääsee edustuskuntoon.

        Mutta itsenäinen naisemme ostaa silti sen hajuveden ihan itse, kun eihän sitä voi ottaa mieheltä mitään vastaan, sehän on herranjumala heikkouden merkki ja suora osoitus siitä että on täysin miehen vietävissä. Kyllä naisten täytyy nousta barrikaadeille ja vaatia vapautta sekä oikeutta ostaa itse omat hajuvetensä!!
        Ja vaikka mies sen kuitenkin haluaisi ostaa, edes lahjaksi, tämän saatuaan nainen huutaa kurkku avoinna niin että persereikä paistaa nielusta, kuinka väärän tuoksun mies hänelle valitsikaan..
        Näin toimii itsenäinen suomalainen nainen, joten turhaa sitä on itkeä ettei mies mitään tuo.


      • ...........
        Pikku_Juha kirjoitti:

        Mutta itsenäinen naisemme ostaa silti sen hajuveden ihan itse, kun eihän sitä voi ottaa mieheltä mitään vastaan, sehän on herranjumala heikkouden merkki ja suora osoitus siitä että on täysin miehen vietävissä. Kyllä naisten täytyy nousta barrikaadeille ja vaatia vapautta sekä oikeutta ostaa itse omat hajuvetensä!!
        Ja vaikka mies sen kuitenkin haluaisi ostaa, edes lahjaksi, tämän saatuaan nainen huutaa kurkku avoinna niin että persereikä paistaa nielusta, kuinka väärän tuoksun mies hänelle valitsikaan..
        Näin toimii itsenäinen suomalainen nainen, joten turhaa sitä on itkeä ettei mies mitään tuo.

        Tarvitseeko lemuta aina jollekkin saakelin hajuvedelle? Eikö pelkkä dödö riitä? Onko se muka pahan hajuista, ettei haise millekkään? Ei se sitä meinaa, että jos on syntynyt ilman kyrpää, pitää olla jokin helvetin diiva.

        Naiset kylläkin ovat perseestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe