vauvan vatsakivut

Äippä 81

Minulla on 2.11.04 syntynyt niklas poika, joka on nyt alkanut huutamaan mahaansa.Alussa kitisi vähän ennen kuin ilma tuli ulos ja sitten rauhoittu.Nyt itkeskelee enemmän ja ilmaa ei aina tule.Yleensä alkaa illasta itkemään.Voiko näin pienelle antaa cuplaton tippoja? Olen antanut lactophilus jauhetta.

5

8288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miu

      Kyllä voit kokeilla Cuplatonia. Annoin omalle pojalle jo 1.5 viikon ikäisenä. Muista antaa joka kerta ennen syöttöä niin siitä on apua. Toisille lapsille se ei auta, mutta eron huomaa kyllä muutaman päivän kuluttua.
      Kannattaa kokeilla luontaistuotekaupasta saatavaa maitohappobakt. nimelta DDS-JUNIOR, meillä se auttoi toisin kuin apteekin versiot.

    • laura

      meidän pikku prinssi syntyi 23.9 ja alkoi huutamaan mahaansa 2 vk;n ikäisenä.annoin cuplatonia (annan vieläkin) ja mielestäni ainakin vähän auttanut.pojalla oli myös maha kovalla vähän väliä,mutta siihen ei auttanut mikään.lentokone asennossa kantelu,laulaminen jne auttoivat tai ainakin rauhoittivat pojan.nyt poika on iloinen 2,5kk vanha,eikä melkeinpä mitään vaivoja ole.=)eli kyllä se iän myötä helpotti ainakin meillä.
      voimia sulle,jos vaivat pahenevat (eli kitinä muuttuu kunnon huudoksi),niin tarvitset niitä.yritä saada joku auttamaan,niin itse et väsy ihan täysin.(minä jouduin yksin hoitamaan..)
      hauskaa joulua kaikille!

      p.s.kokeile ilmakylpyjä!!!meillä ne ainakin saavat vieläkin ilman ulos.ja "pumppaa" jalkoja.vauva ei välttämättä aluksi pidä alasti olemisesta,mutta kyllä tottuu ja alkaa nauttimaankin siitä=)

      • Anni26

        Hei!

        Meillä tyttö kärsi vatsavaivoista n.kuukauden ikäisestä viiden kuukauden ikään. Kokeilin myös cuplatonia, mutta minusta tuntui, etteivät nekään auttaneet, joten vein tyttäreni vyöhyketerapeutille, jota suosittelen, jos vatsavaivat eivät ala helpottaa. Monesti hetki vyöhyketerapian jälkeen ilmaa tuli ulos kunnolla samoin tietenkin hoidon aikana! Nyt tällä hetkellä annan luumua vatsan toimintaa parantamaan!


    • raato

      heippa!
      meidän pikku "päivänsäde" on kitissyt/itkeskellyt ilmavaivoja ensimmäisistä päivistä lähtien ympäri vuorokauden eli kohta kuukauden päivät. tapausta on tutkittu ja seurattu jopa sairaalassa ja mitään ei ole löytynyt. pieruja tulee ja ne haisee, mutta koko ajan kiertää mahassa ja mikään ei auta. kapalo voi rauhoittaa hetkeksi. cuplaton, osteopaatti, koliikkipullo on kokeiltu. ens viikolla vyöhyketerapiaan ja tänään annoin maitohappobakteerijauhetta. jos jollain on samantapaisia kokemuksia jatkuvista ilmavaivoista, niiden helpottumisesta tms niin olisi ihana kuulla. nim:raato

      • kaasua palmu kaasua

        kattele nuo ohjeet tuolta edellisestä pieruosastosta. kevyttä massujumppaa, kahvi, peruna, jauhot, sokerit pois mammalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe