vauvan vatsakivut

Äippä 81

Minulla on 2.11.04 syntynyt niklas poika, joka on nyt alkanut huutamaan mahaansa.Alussa kitisi vähän ennen kuin ilma tuli ulos ja sitten rauhoittu.Nyt itkeskelee enemmän ja ilmaa ei aina tule.Yleensä alkaa illasta itkemään.Voiko näin pienelle antaa cuplaton tippoja? Olen antanut lactophilus jauhetta.

5

8374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miu

Kyllä voit kokeilla Cuplatonia. Annoin omalle pojalle jo 1.5 viikon ikäisenä. Muista antaa joka kerta ennen syöttöä niin siitä on apua. Toisille lapsille se ei auta, mutta eron huomaa kyllä muutaman päivän kuluttua.
      Kannattaa kokeilla luontaistuotekaupasta saatavaa maitohappobakt. nimelta DDS-JUNIOR, meillä se auttoi toisin kuin apteekin versiot.

• laura

meidän pikku prinssi syntyi 23.9 ja alkoi huutamaan mahaansa 2 vk;n ikäisenä.annoin cuplatonia (annan vieläkin) ja mielestäni ainakin vähän auttanut.pojalla oli myös maha kovalla vähän väliä,mutta siihen ei auttanut mikään.lentokone asennossa kantelu,laulaminen jne auttoivat tai ainakin rauhoittivat pojan.nyt poika on iloinen 2,5kk vanha,eikä melkeinpä mitään vaivoja ole.=)eli kyllä se iän myötä helpotti ainakin meillä.
      voimia sulle,jos vaivat pahenevat (eli kitinä muuttuu kunnon huudoksi),niin tarvitset niitä.yritä saada joku auttamaan,niin itse et väsy ihan täysin.(minä jouduin yksin hoitamaan..)
      hauskaa joulua kaikille!

p.s.kokeile ilmakylpyjä!!!meillä ne ainakin saavat vieläkin ilman ulos.ja "pumppaa" jalkoja.vauva ei välttämättä aluksi pidä alasti olemisesta,mutta kyllä tottuu ja alkaa nauttimaankin siitä=)

• Anni26

Hei!

Meillä tyttö kärsi vatsavaivoista n.kuukauden ikäisestä viiden kuukauden ikään. Kokeilin myös cuplatonia, mutta minusta tuntui, etteivät nekään auttaneet, joten vein tyttäreni vyöhyketerapeutille, jota suosittelen, jos vatsavaivat eivät ala helpottaa. Monesti hetki vyöhyketerapian jälkeen ilmaa tuli ulos kunnolla samoin tietenkin hoidon aikana! Nyt tällä hetkellä annan luumua vatsan toimintaa parantamaan!

• raato

heippa!
      meidän pikku "päivänsäde" on kitissyt/itkeskellyt ilmavaivoja ensimmäisistä päivistä lähtien ympäri vuorokauden eli kohta kuukauden päivät. tapausta on tutkittu ja seurattu jopa sairaalassa ja mitään ei ole löytynyt. pieruja tulee ja ne haisee, mutta koko ajan kiertää mahassa ja mikään ei auta. kapalo voi rauhoittaa hetkeksi. cuplaton, osteopaatti, koliikkipullo on kokeiltu. ens viikolla vyöhyketerapiaan ja tänään annoin maitohappobakteerijauhetta. jos jollain on samantapaisia kokemuksia jatkuvista ilmavaivoista, niiden helpottumisesta tms niin olisi ihana kuulla. nim:raato

• kaasua palmu kaasua

kattele nuo ohjeet tuolta edellisestä pieruosastosta. kevyttä massujumppaa, kahvi, peruna, jauhot, sokerit pois mammalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2978
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe