rakkaan riipputissilutkan/huoran/fannyn kuva

yksiyhteen

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistepistepiste

Auts :D) Varmaan minä 10-15v näillä elintavoilla. Jos edes elän niin pitkään... :D))

• Onkokivaahäh

tavallinen nainen. Itse en laittaisi noin halventavaa kuvaa naisesta tuohon tyyliin. Hohhoijaa järki kulta.

• pistepistepiste

AP ONKIN TEINI PELLE LUUSERI. EI SE OLE ALASTONTA NAISTA EDES IKINÄ NÄHNYT ILMAN MAKSUA :D

• kuvatonkuva

Nimen vielä ymmärtää,ilman sukunimeä tietty,mutta kuvan jakaminen on jo aika paha. Jonkinlainen raja

• noniinontyperää
        kuvatonkuva kirjoitti:

Nimen vielä ymmärtää,ilman sukunimeä tietty,mutta kuvan jakaminen on jo aika paha. Jonkinlainen raja

Se on laittanu aiemmin jonkun suomalaisen nuoren tytön kuvan tänne josta selvisi nimikin.

• eijokareikään
        pistepistepiste kirjoitti:

AP ONKIN TEINI PELLE LUUSERI. EI SE OLE ALASTONTA NAISTA EDES IKINÄ NÄHNYT ILMAN MAKSUA :D

Olen mie nähänyt. Ilo silimälle. En vaa lykkää mulkkuani joka reikään.

• pistepistepiste
        eijokareikään kirjoitti:

Olen mie nähänyt. Ilo silimälle. En vaa lykkää mulkkuani joka reikään.

TÄYTYNEE SIIS JAKAA NÄMÄ MAALLISET ILOVÄLINEET JONKUN KANSSA PIAKKOIN <3 SUOSITTELET SIIS? MUTTA EI KENEN KANSSA TAHANSA <3

• pistepistepiste

Keksin jo yhden. Ollaanko silloin tasoissa? Vai vielä toinen? Montako tarvitsen? En tahtoisi jakaa itseäni yökötysten (suurin osa miehistä) kanssa turhaan.

• eijokareikään
        pistepistepiste kirjoitti:

Keksin jo yhden. Ollaanko silloin tasoissa? Vai vielä toinen? Montako tarvitsen? En tahtoisi jakaa itseäni yökötysten (suurin osa miehistä) kanssa turhaan.

Mitenkä niin tasois?

• eikukaanlaitanettiin

kuvamanipulaatio, kroppa ja pää eriparia

• sustahienokuva

latasit sitten oman profiilikuvasi tänne! Arvasinkin että vesipää akka on käynyt sukupuolenvaihtoleikkauksessa. Miehen kasvonpiirteet, naisen rinnat viel jäljellä.

• haittaaks

hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      106
      1285
    2. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      58
      1272
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      955
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      823
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      814
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      752
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      623
    Aihe