pojat vastatkaa

emotyty14

tykkääjö pojat sellasist työist jotka pelaa video pelei :D ps 14v tyttö

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peluri14v

Juu totta kai :DD
      Millasii pelei pelaat ylipäätään? On muuten aika harvinaista et tytöt pelaa videopelei, mut totta kai se on kiva kuulla :)

• halukasoppimaan

Entäs sit poijjat jos tyttö ei osaakkaa pelata mitää mut on halukas oppimaan nii opettasko se poika vaik se oiski joku pro pelaaja ja tyttö ois iha toivoton tapaus?

• peluri14v

No totta kai, kunha se itse PELI ei oo semmonen mistä tulee riitaa yms tai on muuten vaa epäreilu, mut mikäs siinä :D

• kupssse

47% pelaajista on tyttöjä.. en sanois et harva tyttö pelaa

• peluri14v

Onks sulla esim kikkiä tai mitää, jossa vois jutella? =-)

• Samanikäinen

Totta kai tykkää. Millä pelaat ja minkälaisia pelejä? Voidaanko jutella jossain?

• pelimaanikko

Siis en Ole vielä tavannut yhtään tyttöä joka on kiinnostunut peleistä kaikki tytöt pitävät pelejä tyhminä etc.olen siis 12

• 99tyttö

Mä oon ain tykänny :D nyt siit on tullu enemmä ehk harrastus

• Tommi97

Tietenki onko sul kik

• hot_or_not

Mun mielestä se on aivan mahtavaa kunhan se tyttö ei näytä siltä että se on käyny pesulla viimeks 3 vuotta sit ja ylipainone etc. just semmonen stereotyyppinen gamer-girl, vaan et on kuitenki ihan hyvännäkönen. :D

• littlegamergirl

Itekki tyttö (13v) ja tykkään pelata videopelei. Meidän koulussa ei hirveesti sellasia tyttöjä oo, joten en ihmettele et on vähässä. En oo mikään paras pelaaja, en todellakaan. Pelaan jonkun verran gta:ta. Mut joo, must ois ihanaa jos ois poika joka pelais mun kaa videopelei, mut en haluu sellast jätkää joka pelaa 24/7 videopelei. Et pitää olla muutakin elämää kun ne pelit. Omistan punaset hiukset ja oon aika pitkä. En kyllä tiiä miks ilmotin, mutta jos nyt jotain sattui kiinnostaa. :3

• Sampo01

No, oisko sul kik? 13 v poika tääl, pelaan enimmiten CS-GO, mut välil muitaki pelei, niiku minecraft. Oon aatellu ostaa gta 5:n. Jos sua (tai jotain muuta) kiinnostaa yhtää puhuu mulle kikis, nii mun kik on Sampo_01

• hanssiii

Ite tykkään pelaavista tytöistä yhtä paljon kun muistakin kunhan se tyttö ei koko ajan hehkuta sitä että se pelaa

• Känniboy69

Kulli esiin

• takuuvarmatyttö

Videopelit on parhaita! Varsinkin Minecraft. Oon tyttö.

• 12Vtyttö

Pleikal parhait pelei o mun mielest kaikki Ratchetit & Clankit

• 12.boy

hyvä maku mul on niit jotai 7

• otylsää

Kaikki tytöt jotka 12-15v ja pelaa pc nii kikkii tai steam nimee toho alas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4058
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe