Elämätön elämä

k-k-k

Kuulostaako tutulta? Valitettavasti minun tapauksessa niin totta, ettei tahtoisi todeksi uskoa.

16

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsgsfgsvs

Elämätön elämä taitaa olla edessä. Olen 19v, kavereita on vain pari ja seurustelusta ei ole minkäänlaista kokemusta koska olen niin helvetin ujo(itseasiassa diagnosoitu sosiaalisten tilanteiden pelko).

Olen luuseri.

• ghagfdgafdhj

Olen 19v, eikä ole ollut kavereita yli 4:än vuoteen, enkä oo koskaan seurustellu, just siksi koska olen niin ujo.

Olen vielä luuserimpi.

• MatrixNatrix

Onnex on virtual reality ... gogogo ^Å

• wastingmyyoungyears

Tutulta kuulostaa. Täällä sitä minäkin taas vietän kaunista lauantai-iltaa kotona homehtuen. Näin ne elämän parhaat vuodet valuvat totaalisen hukkaan.

• ST4

Niin minäkin vietän täällä kotona lauantai-iltaa yksin katsellen tv:tä. Niin olen tehnyt melkein koko elämäni.. En tiedä juuri mitään parempaa kuin koti-ilta katsellen tv:tä. Viihdyn kotona paljon paremmin kuin ravintoloissa, diskoissa tai muissa vastaavissa.

• Positiivisestiujo

Apua:

sociallyawesome.wix.com/sociallyawesome

Hyväksykää ujoutenne. Ujous ei ole vain negatiivinen asia. Jotkut ihmiset ovat ujompia kuin toiset. Mitä nopeemmin hyväksytte tämän piirteen itsessänne sitä nopeammin hyväksytte itsenne. Pitäisi hyväksyä itsensä kokonaan niin ne hyvät ja huonot puolet. Jokaisessa ihmisessä on huonoja ja hyviä puolia.

• kmhukn

Ujous olisi vaan niin paljon helpompi hyväksyä, jos vain kanssaihmiset ja yhteiskunta voisivat ensin hyväksyä sen.

• rohkelikko

Riittää, että yksi ihminen hyväksyy ja rakastaa. Itse rakastuin "ujoon luuseriin", tyyppiin, jota kaikki väheksyivät. Näinkin voi käydä, myös teille.

• nvhosd

Kirjoittajat taitavat olla melko nuoria. Älkää huolehtiko jos tuntuu "elämättömältä"elämältä. Keski-ikäinen kun katselee elämäänsä taaksepäin, niin kylläpä sitä on sama ihminen moneen joutunut.Osa olisi saanut jäädä tapahtumattakin. Nuorena päätä pahkaa syöksyi kaikenlaiseen-osaan ajautui. Voihan ujous ja kotona viihtyminen myös varjella monelta idioottimaisuudelta ja idiooteilta.Kyllä te vielä ehditte "elämään".

• Samaa mieltä. Miehillä armeija on riittävän hyvä aika alkaa kiintymys. Hätäillen voi tulla hajonneita perheitä. Ikäviä poukkoiluja suhteesta toiseen. Maltti on valtti.

• Samassatilanteessa

Voi kyllä!
      Usein pysähdyn mietiskelemään miten oikein olenkaan tähän astista elämääni haaskannut ja mitä kaikkea olenkaan jättänyt tekemättä ja joskus surkuttelen itsekseni miten mun elämä ylipäänsä on tälläistä ja mikä tarkoitus mulla edes on. Se on aina niin masentavaa kun itse sitä vaan tuhlaa aikaansa kotona oleilemalla kun samaanaikaan muut ikäiseni nauttivat elämästä,viettävät aikaa kavereiden kanssa ja saavat tuosta vaan aikaiseksi uusia ihmissuhteita yms.
      Vaikka oonkin "vasta" 21v niin tuntuu kuin olisin jo täysin ikäloppu ja pian hautaan menossa joka ei tiedä elämästä yhtään mitään.
      Olen ujo ja hiljainen introvertti joka samaan aikaan nauttii yksinolosta mutta samalla olen niiiin ahdistunut tähän elämäntilanteeseen (lähinnä sosiaalisiasuhteita ajatellen)
      En ole ikinä edes seurustellut ja vaikka tulee miesehdokkaita kohdalle niin en kuitenkaan ole antanut heille tai itselleni mahdollisuutta katsoa mitä siitä seuraa.

• ujo.mies.myöskin

"vaikka tulee miesehdokkaita kohdalle niin en kuitenkaan ole antanut heille tai itselleni mahdollisuutta katsoa mitä siitä seuraa."

Miksi et ja miten suhun voi sitten tutustua jos et anna ehdokkaille tilaisuutta?
        Sun tilanne on täysin eri mitä ujoilla miehillä koska naisille tehdään aina aloitteita.

• asvav
        ujo.mies.myöskin kirjoitti:

"vaikka tulee miesehdokkaita kohdalle niin en kuitenkaan ole antanut heille tai itselleni mahdollisuutta katsoa mitä siitä seuraa."

Miksi et ja miten suhun voi sitten tutustua jos et anna ehdokkaille tilaisuutta?
        Sun tilanne on täysin eri mitä ujoilla miehillä koska naisille tehdään aina aloitteita.

On muhunkin miehenä naiset osoittaneet selvää kiinnostusta, mutta olen vaan ahdistunut siitä ja yllättäen ne jutut on aina menneet puihin kun en vaan uskalla tehdä asialle mitään. Naiset voi tulla juttelemaan, tuijottelevat yms. yms. mutta sen lopullisen liikkeen jättävät aina miehelle. Jälkeenpäin harmittaa niin että sillalta tekis mieli hypätä. Ujoilla naisilla on sentään mahiksia, kun ne miehet saattaa joskus kysyä suoraan sinne kahville/minnelie missä juttu etenee.

• ujo.mies.myöskin

"Naiset voi tulla juttelemaan, tuijottelevat yms. yms. mutta sen lopullisen liikkeen jättävät aina miehelle"

Näin se on valitettavasti, naisilla on jokin omituinen harhaluulo että olisivat "tyrkkyjä" jos tekisivät suoran aloitteen.

• pikkuneuvoni
        asvav kirjoitti:

On muhunkin miehenä naiset osoittaneet selvää kiinnostusta, mutta olen vaan ahdistunut siitä ja yllättäen ne jutut on aina menneet puihin kun en vaan uskalla tehdä asialle mitään. Naiset voi tulla juttelemaan, tuijottelevat yms. yms. mutta sen lopullisen liikkeen jättävät aina miehelle. Jälkeenpäin harmittaa niin että sillalta tekis mieli hypätä. Ujoilla naisilla on sentään mahiksia, kun ne miehet saattaa joskus kysyä suoraan sinne kahville/minnelie missä juttu etenee.

Ei kannata tehdä sitä, että antaa muiden tehdä aloitteen. Ulkomaiset miehet tekevät aloitteen.

Suomessa on nimenomaan sillä tavalla hassua, että naisen pitäisi tehdä aloite. Ymmärsin tämän vasta vuosia myöhemmin, ja jäin sinkuksi. Jos olisin ymmärtänyt aikaisemmin, olisin hakenut jonkun miehen kraiveleista raahaten...siltä se nimittäin vaikuttaa.

• Elämätön elämä eli tyhjä lehti mihin pystyy kirjoittamaan vielä vaikka mitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe