Olen pitkään miettinyt liittyväni qruiseriin mutta en tiedä onko se kannattavaa sillä paljon oon kuullut että kyseinen paikka olisi ihan huono jne niin nyt haluankin kuulla niitä positiivisia tosielämän tarinoita qruiserista ! :)
Positiivisia sanoja ystävästämme Qruiserista ? :)
9
<50
Vastaukset
Siellä on nättejä kuvia hempukoista ja jos profiilin tekemiseen on nähty vaivaa, niin mielellään lukee ja katselee kuvia. Jos on tosi pervo, niin sieltä löytää varmasti toisen, joka on yhtä pervo johonkin nettisormettamiseen. Mua ei haittaa, jos ihminen on pervo, mua haittaa se, jos ihminen ei oo rehellinen.
- beebee
tapasin pitkäaikaisen kumppanini siellä, monta ystävääkin saanut. voin suositella lämpimästi, muista vaan et järki kädessä, on niitä ihme tyyppejä jokaisessa nettipalvelussa ;)
- Okokok
Se on ihan ok saitti. Löysin exäni sieltä ja saanut kamuja sitä kautta!
- carolinaaaaaa
Lisää vaan tähän positiivisia qruiser kokemuksia ! :) tätäkin palstaa lukee varmasti ainakin sata naista joten ei voi olla vain kolmella ihmisellä hyvää kokemusta :D...eihän ? :D
- laaraU
Mulla on hyviä kokemuksia myös! Treffeilläkin kävin pari kertaa.
- Wiii
Eihän sulla oo mitään menetettävää, otat pois jos se ei sit ookaan nii kiva :) oon saanu pari ystävää ja exän sitä kautta, mielestäni hyvä paikka jos on vaik vielä "uus" ja vähän lost :D
- Yölepakko
Itsestäsihän se riippuu millainen paikka se qruiser sinulle on. No ainakin 50%.
Kannattaa alussa, jos johonkuhu tutustuu, vaihtaa sähköpostiosoitteita. Qruiserin posti on mitä on. Ja ainakin mulle on aiheuttanut muutamankin "välirikon" , kun ne postit välillä vaan katoo bittiavaruuteen, ja luulee, ettei toinen olekkaan vastannut. - 1235
Itse olen saanut pari kaveria ja kerran jopa treffeillä ollut. Mutta kannattaa tosiaan käyttää jotain muuta kuin qruiserin omaa chattipaikkaa :D
- onnellinen123
Qruiserista löysin uskomattoman ihanan naisen <3 Tietysti siellä pyörii monenlaista tapausta, mutta myös ihan oikeita ja aitoja ihmisiä. Voin vain lämpimästi suositella! Oman profiilin tekoon kannattaa panostaa. Jos sinne laittaa vain kuvan ja perustiedot, se ei riitä. Parempi onni käy, kun profiilissa on edes vähän kerrottu siitä millainen ihminen on ja mitä hän on hakemassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184