Onko normaalia jos koko ajan tekee mieli pistää paikat paskaks ja vahottaa kaikki. Oon 14-v ja mulla se on jo tosi yleistä. Ennen tuli ehk kerran viikos nyt jo monta kertaa päivässä. Ei ole siitä että joku ärsyttää, koska tätä tulee kun olen yksin tai joittenkin todella kivojen tyyppien kanssa. Se on alkanut vaikuttaa kouluun, aina kun luen edes lauseen alkaa tuntua kun tekis mieli repiä kirja ja hajottaa kaikki minkä näkee. Ei vaan koulussa myös kotona kun luen kokeeseen en kuitenkaan halua satuttaa ketään. Hartioissa, käsissä ja jaloissa tuntuu vaa siltä ku tekis mieli alkaa riehu. Ennen meni koulu hyvin, mutta olen huomannut numeroideni tippujan huomattavasti tämän pahennettua. Olen muuten poika. Onko tähän joku syy vai onko vaan huono tekosyy huonoihin numeroihin?
Tekee mieli lyödä
I-.-I
1
1002
Vastaukset
- 27751936
Jos ko. tunteet on jatkunut jo pitkään, kyseessä voi olla ADD/ADHD. Kuitenkin 14-vuotiaalla hormonit voivat aiheuttaa levottomuutta, itsekin jouduin kärsimään tästä, hieman eri tavalla kuitenkin. Kysy vanhemmilta onko sun kohdalla epäilty mitään tarkkaavaisuushäiriön tyyppistä? Jos ei, niin kestät vaan ja kohta tommonen loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770