Tekee mieli lyödä

I-.-I

Onko normaalia jos koko ajan tekee mieli pistää paikat paskaks ja vahottaa kaikki. Oon 14-v ja mulla se on jo tosi yleistä. Ennen tuli ehk kerran viikos nyt jo monta kertaa päivässä. Ei ole siitä että joku ärsyttää, koska tätä tulee kun olen yksin tai joittenkin todella kivojen tyyppien kanssa. Se on alkanut vaikuttaa kouluun, aina kun luen edes lauseen alkaa tuntua kun tekis mieli repiä kirja ja hajottaa kaikki minkä näkee. Ei vaan koulussa myös kotona kun luen kokeeseen en kuitenkaan halua satuttaa ketään. Hartioissa, käsissä ja jaloissa tuntuu vaa siltä ku tekis mieli alkaa riehu. Ennen meni koulu hyvin, mutta olen huomannut numeroideni tippujan huomattavasti tämän pahennettua. Olen muuten poika. Onko tähän joku syy vai onko vaan huono tekosyy huonoihin numeroihin?

1

1013

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27751936

Jos ko. tunteet on jatkunut jo pitkään, kyseessä voi olla ADD/ADHD. Kuitenkin 14-vuotiaalla hormonit voivat aiheuttaa levottomuutta, itsekin jouduin kärsimään tästä, hieman eri tavalla kuitenkin. Kysy vanhemmilta onko sun kohdalla epäilty mitään tarkkaavaisuushäiriön tyyppistä? Jos ei, niin kestät vaan ja kohta tommonen loppuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2549
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2257
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1464
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1450
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      230
      1204
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1158
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe