Eduskuntavaalit olivat ja tulos oli mikä oli. Maassamme on oikeistolaisn eduskunta pitkään aikaan. Arvailla saa kuinka kovalla kouralla se koittelee tavallista ihmistä jotta kaikilla olisi hyvä elää täällä armaassa Suomenmaassa. Vappusään se jähytti ensitöikkseen, sehän on meille ollut hyvin tärkeä asia aina. Silloin ennenvanhaan kun Ladoja oli paljon ja eduskunnassamme voimasuhteet vasemmiston ja oikeiston kanssa tasan tai melkein olivat Vappu säät paljon lämpimämpiä.
Hyvää Vappua kaikille Ladanomistajille!
12
68
Vastaukset
- ladamiäs
Kansa on antanut palautteensa vasemmiston politiikasta. Ehkä nyt saamme velkaantumisen taittumaan ja Suomen Naton täysjäseneksi Venäjältä hyökkäykseltä suojaan. Toivotaan ainakin niin.
- kova.ponnistus
vielä kapitalistisen kommunistien ees päin laulu
- superkommari
Itse olen kova kommari ja ajan nykyään Tojotalla. Ominaisuudet eivät paljon Ladalle häpeä.
- Eurosamara
Pirteää Vapunaamua.! Aurinko paistaa,ja Lada kiiltää. On hienoa lähteä pää selvänä,iloisella mielellä marssimaan hyvän asian puolesta.
"Työn-orjat! Sorron yöstä nouskaa! –
maan äärin kuuluu kutsumus.
Nyt ryskyin murtuu pakkovalta,
tää on viime ponnistus.
Pohja vanhan järjestyksen horjuu.
Orjajoukko taistohon!
Alas lyökää koko vanha mailma,
ja valta teidän silloin on!
:,: Tää on viimeinen taisto!
Rintamaamme yhtykää,
niin huomispäivänä kansat
on veljet keskenään! :,:"- Kanto
Voi että lämmitti sydäntä, tätä lauletaan viimeistään kolmen vuoden kuluttua jos tulee sellainen hallitus mille kansa antoi äänensä.
- Runko
Kansa saa sellailsen hallituksen maan asioita hoitamaan kuin se halusi. Vasemmistolla ei katsottu olevan enää kykyä siihen tehtävään. Itäfasismin kannattajat voivat kuitenkin aina muuttaa Venäjälle ihannemaahansa.
- Runko
Minäkin lähtisin sinne mutta eivät siellä sossua tunne ja rahat loppuisivat. En voisi enää läträtä viinan kanssa niinkuin nyt.
- Kanto
Minähän se taas varastin muiden nikit. Nyt lähden soskuun hakemaan ryyppyrahaa. Vielähän sitä ulkomailta lainattua rahaa meille ladisteille ja muille sosiaalipummeille jaetaan.
- Runko
Minäkin lähtisin soskuun jos vaan jalat kantaisivat. Semmoinen ränni päällä et ei toivoakaan. Onkohan alko laajentanut palveluitaan niin että saisi kotiinkuljetuksen jos kunto on syyntakeisesti alentunut ?
- ladamiäs
Runko kirjoitti:
Minäkin lähtisin soskuun jos vaan jalat kantaisivat. Semmoinen ränni päällä et ei toivoakaan. Onkohan alko laajentanut palveluitaan niin että saisi kotiinkuljetuksen jos kunto on syyntakeisesti alentunut ?
minä saatan käyttää jos ostat mullekkin pullon.
- Ladamiäs
Nimimerkin lainaaja unohtanut, että alkuperäinen nick isolla L kirjaimella. Ei lada vaan Lada.
- LadaSopiiPersulle
Vasemmisto - oikeisto jako on hämärtänyt, ja menettänyt paljolti merkitystään.
Tärkeämpi jakolinja nykyisin on liberaali/vapaamielinen - konservatiivi/ahdasmielinen.
Itse ainakin koen olevani ennen kaikkea liberaali. Vastustan kaikkea sääntelyä ja yksilönvapauden liiallista rajoittamista. Vapaus ja mahdollisuuksien tasa-arvo, on "mottoni". Se ei ole muilta pois jos joku pärjää ja menestyy. Kateus ja saamattomuus - kaikenlainen uusavuttomuus, ovat yhteiskuntamme syöpä. Kaikki pitäisi saada valmiina. Paapominen pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472