Tykkään susta hirveesti :)
Vaikkakin olet toisen rakas.
Mukavaa viikonloppua ja laita viestiä, jos haluat nähdä mua.....? Et voi olla varma musta, mutta muista myös etten mäkään susta. Pitäisi olla kuitenkin aika selvää, että olen susta kiinnostunut. Liikaakin...... ♥
Olet mun ajatuksissa kulta
13
217
Vastaukset
- Nytlaitan
viestin! Tämä viesti sai sen aikaan! Hitto ei suostu lähettämään kun vastaanottajakenttä on tyhjä.
- omistasyistäni
Tuo oli hyvä "et voi olla varma musta, mutta muista myös etten mäkään susta".
Just tuota ajattelin omasta tilanteesta käsin. - ettäsesiit
Kumpa öisinkin hänelle rakas.mutta en ole kuin laskujen maksaja ja kyökkipiika ,pyykinpesijä ,jne en ole kuullut sanaa rakas selvinpäin moneen vuoteen .
- kerroppa
Kenelle tää menee ?
- Laphaloilai
Kulta olet mielessäni koko ajan ja me nähdään kun aika on oikea...Nauti rakas kaikesta, haluan sun olevan onnellinen tänään. Tämä nyt tähän hänelle.
- Rakkaallemiehelle
Haluaisin kohdata tiedätkö oikealla tavalla... ja mun tunteet on voimakkaat ja mä haluisin sut silloin omistaa ja hoitaa ;) Niin että pakko vain odottaa vielä vähän.
- Olisi_kiva_tietää
Rakkaallemiehelle kirjoitti:
Haluaisin kohdata tiedätkö oikealla tavalla... ja mun tunteet on voimakkaat ja mä haluisin sut silloin omistaa ja hoitaa ;) Niin että pakko vain odottaa vielä vähän.
Kuka on se rakas mies? Ei selviä näillä viesteillä.
- M-mie
Olisi_kiva_tietää kirjoitti:
Kuka on se rakas mies? Ei selviä näillä viesteillä.
No se hippi, jolla on erikoiset silmät, jossa tähden lento *)
- apjatkaa
Tänäänkin tunnen samoin. Toivottavasti sulla oli mukavaa eilen ja sait viettää rennon illan. Mulla oli ihan kivaa. Ongelmana oli vain se, että olit mun ajatuksissa sellaisella taajuudella, että jos olisin päässyt lähellesi, niin ei ois ollu takas paluuta.
Miten mä sun päivään mahtuisin? Nainen oot nyt niin kaukana, vaikka tunnissa kävelisimme toistemme luo. Autolla alle kymmenen minuuttia. Ehkäpä tiesitki, että haluan nähdä vielä tällä viikolla, mutta haluisin enemmän kuin vain nähdä.- oletihana_
voi ei. otti ihan sydämestä nuo sanat, kuin sydämenlyönti olisi jäänyt välistä. sulla on ihania ajatuksia. toivon että omani ajattelee minusta noin.
miksi et mahtuisi? go for it. - Sydänsurujavain
Onpa säälittäviä nuo varattujen perään ruikuttajat, kun kuitenkin tietävät etteivät ikinä tule sitä ihmistä itselleen saamaan.
- ihastuminenonok
Sulle "sydänsurujavain" Ei ole saamisesta kyse. Kyse on halusta, tarpeesta olla lähellä ihmistä, joka on rakas. Halusta osoittaa toiselle omat tunteet. Ei tunteet hetkessä muutu miksikään. Ei edes viikoissa tai kuukausissa. Palo toiseen on vahva ja siksi siitä on pakko puhua tai kirjoittaa.
- oletihana__
säälittävää ehkä, mutta jos näin pääsee ikävöinnistä yli, niin se ei vahingoita ketään. täällä tulee "hyvät muistot" mieleen. ei iske katkeruus, ei viha. suru ehkä. ja toki ikäväkin, osaltaan. mutta tääkin tunne loppuu aikanaan, toivottavasti. kohti uusia seikkailuja!
sydänsuruja tää myös tuo, mutta osaltaan on mukava tajuta että näitä tunteita on, tunteita uusia. niin suurta ikävää ja välittämistä. sä olit, olet ja tulet aina olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3335697- 765179
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484246- 523901
- 433554
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1503309Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923115Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky232610- 432239
- 492168