Ei mitää muuta hahahaa
oikeesti sulla on ikävä seksiä
14
<50
Vastaukset
- VoitätäPalstaa
Ja sulla ei...Hah hah haa...No tietysti on ikävä ennen kaikkea muutakin. seksi on vain yksi tekijä, höpsö !!
- Niinsulla
varmaan rakkautta...
- Ja_has_
Provoilut alkaa.
- eeeiiiiipäs
olekaan, olisin saanut seksiä nytkin, mutta kieltäydyin. saan seksiä aina, kun haluan.
- AivanTotta
seksiä saa, jos haluaa.
- eipäsyleistetä
Ei se nyt nuinkaan mene, minä olen halunnut mutta en ole saanut.
- Olisinsaanut
kun vaan joku olisi kerennyt antamaan..
- ViksuTosiViksu
no heheheeee
- vhl82
Mä kyllä ikävöin sitä seksiä ja niitä mettä panoja
- tulikoselväksi
ykkösenä tulee itse henkilö/persoona, ja se sitten määrittelee onko himoja vai nou, ja aika usein nou:D
- sssssssss
Satuttaako?
Hahhaahhahaaaa. - vappumeininki
Toki, toki, mutta sn pitää olla laadukasta seksiä ja täällä olevista en usko keneltäkään sellaista saavani.
- Tiedänsen
olen osa hänen sieluaan ja kun sielumme yhtyvät seksikin on taivaallista.
- sitävaillavain
Nyt osuit naulan kantaan muru!! Koskas pantais? Saa kai naisellakin paheensa olla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029