On se kumma kun eräs henkilö saa kirjoittaa kotimaan nettipalstalla uskovaissta ihan mitä sattuu ja olla muka niin tietäväinen. Itse tajuamatta että tekkee vain itsensä ihan suorastaan naurettavaksi.
kotimaaplogit
6
<50
Vastaukset
Jos siellä on jotain väärää, niin niitä voi kommentoida. Se on paljon parempi keino.
- Leiff
Olen ,ehdottomasti vihne tämän asian kanssa SAMAA mieltä , Ensin pitää olla tieto
mistä puhutaan , ja sitten vasta tuomio. jos sitä tarvitan ,ja ellei
Luulen että aloita ja asuojelee jotakin ,nimeä tai sukua ,,ole rehellinen ,
- totuusss
Ei ole niin. Mutta synti on synti vaikka sitä yrittäisi miten väännellä. Ihmisiä ja itseään voi pettää mutta Jumalas ei.
- huuhaapuheita
Eipä siellä mitään luettavaa ole.
- Leiff
Tästä asiasta ,ei voi tottuutta vielä kirjoittaa koska emme tiedä henkilöä .
puhumattakaan kirjoituksista , sen vuoksi en tilaa Kotimaata olen kuullut
siitä heikkouksia .jotka voi olla niin tai näin . ..Mutta jotain tekemistä on
tämän kanssa ja tippaleivillä ,kuitenkaan en tiedä kumpi on selvityjä ..
siis vapun kanssa on tekemistä , paljon.. - TEUTA
Leiff kirjoitti:
Tästä asiasta ,ei voi tottuutta vielä kirjoittaa koska emme tiedä henkilöä .
puhumattakaan kirjoituksista , sen vuoksi en tilaa Kotimaata olen kuullut
siitä heikkouksia .jotka voi olla niin tai näin . ..Mutta jotain tekemistä on
tämän kanssa ja tippaleivillä ,kuitenkaan en tiedä kumpi on selvityjä ..
siis vapun kanssa on tekemistä , paljon..NIIN TAI EI MUTTA MITÄ TEKEMISTÄ ON SEN KANSSA , JOS EI ALOITTAJA HALUA ENMPÄÄ
VALAISTA ,OLKOON SITTEN,,EI EHKÄ KIINNOSTA .
TIETENKIN ASIAA VOISI MIETTIÄ TOISELVIISII , ESIM. NIIN KUIN ERÄS MIES MENI RIPILLE
KUN HÄN KERTOI ASIANSA ,,SANOI PAPPI EI SE NIIN PAHA OLE KYLLÄ JUMAKLA SNKIN ,
ANTEEKSI ANTAA ,., MUTTA LISÄSI SIIHEN ,KUN SINÄ OLET SAVOLAINEN SITÄ EN TIEDÄ .
SAAKO SEN ANTEEKSI. ,MUTTA TOIVOTAAN .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1206214Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625141SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun684273SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost133626Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203178SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352499Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01810