On se kumma kun eräs henkilö saa kirjoittaa kotimaan nettipalstalla uskovaissta ihan mitä sattuu ja olla muka niin tietäväinen. Itse tajuamatta että tekkee vain itsensä ihan suorastaan naurettavaksi.
kotimaaplogit
6
<50
Vastaukset
Jos siellä on jotain väärää, niin niitä voi kommentoida. Se on paljon parempi keino.
- Leiff
Olen ,ehdottomasti vihne tämän asian kanssa SAMAA mieltä , Ensin pitää olla tieto
mistä puhutaan , ja sitten vasta tuomio. jos sitä tarvitan ,ja ellei
Luulen että aloita ja asuojelee jotakin ,nimeä tai sukua ,,ole rehellinen ,
- totuusss
Ei ole niin. Mutta synti on synti vaikka sitä yrittäisi miten väännellä. Ihmisiä ja itseään voi pettää mutta Jumalas ei.
- huuhaapuheita
Eipä siellä mitään luettavaa ole.
- Leiff
Tästä asiasta ,ei voi tottuutta vielä kirjoittaa koska emme tiedä henkilöä .
puhumattakaan kirjoituksista , sen vuoksi en tilaa Kotimaata olen kuullut
siitä heikkouksia .jotka voi olla niin tai näin . ..Mutta jotain tekemistä on
tämän kanssa ja tippaleivillä ,kuitenkaan en tiedä kumpi on selvityjä ..
siis vapun kanssa on tekemistä , paljon.. - TEUTA
Leiff kirjoitti:
Tästä asiasta ,ei voi tottuutta vielä kirjoittaa koska emme tiedä henkilöä .
puhumattakaan kirjoituksista , sen vuoksi en tilaa Kotimaata olen kuullut
siitä heikkouksia .jotka voi olla niin tai näin . ..Mutta jotain tekemistä on
tämän kanssa ja tippaleivillä ,kuitenkaan en tiedä kumpi on selvityjä ..
siis vapun kanssa on tekemistä , paljon..NIIN TAI EI MUTTA MITÄ TEKEMISTÄ ON SEN KANSSA , JOS EI ALOITTAJA HALUA ENMPÄÄ
VALAISTA ,OLKOON SITTEN,,EI EHKÄ KIINNOSTA .
TIETENKIN ASIAA VOISI MIETTIÄ TOISELVIISII , ESIM. NIIN KUIN ERÄS MIES MENI RIPILLE
KUN HÄN KERTOI ASIANSA ,,SANOI PAPPI EI SE NIIN PAHA OLE KYLLÄ JUMAKLA SNKIN ,
ANTEEKSI ANTAA ,., MUTTA LISÄSI SIIHEN ,KUN SINÄ OLET SAVOLAINEN SITÄ EN TIEDÄ .
SAAKO SEN ANTEEKSI. ,MUTTA TOIVOTAAN .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443