On se kumma kun eräs henkilö saa kirjoittaa kotimaan nettipalstalla uskovaissta ihan mitä sattuu ja olla muka niin tietäväinen. Itse tajuamatta että tekkee vain itsensä ihan suorastaan naurettavaksi.
kotimaaplogit
6
<50
Vastaukset
Jos siellä on jotain väärää, niin niitä voi kommentoida. Se on paljon parempi keino.
- Leiff
Olen ,ehdottomasti vihne tämän asian kanssa SAMAA mieltä , Ensin pitää olla tieto
mistä puhutaan , ja sitten vasta tuomio. jos sitä tarvitan ,ja ellei
Luulen että aloita ja asuojelee jotakin ,nimeä tai sukua ,,ole rehellinen ,
- totuusss
Ei ole niin. Mutta synti on synti vaikka sitä yrittäisi miten väännellä. Ihmisiä ja itseään voi pettää mutta Jumalas ei.
- huuhaapuheita
Eipä siellä mitään luettavaa ole.
- Leiff
Tästä asiasta ,ei voi tottuutta vielä kirjoittaa koska emme tiedä henkilöä .
puhumattakaan kirjoituksista , sen vuoksi en tilaa Kotimaata olen kuullut
siitä heikkouksia .jotka voi olla niin tai näin . ..Mutta jotain tekemistä on
tämän kanssa ja tippaleivillä ,kuitenkaan en tiedä kumpi on selvityjä ..
siis vapun kanssa on tekemistä , paljon.. - TEUTA
Leiff kirjoitti:
Tästä asiasta ,ei voi tottuutta vielä kirjoittaa koska emme tiedä henkilöä .
puhumattakaan kirjoituksista , sen vuoksi en tilaa Kotimaata olen kuullut
siitä heikkouksia .jotka voi olla niin tai näin . ..Mutta jotain tekemistä on
tämän kanssa ja tippaleivillä ,kuitenkaan en tiedä kumpi on selvityjä ..
siis vapun kanssa on tekemistä , paljon..NIIN TAI EI MUTTA MITÄ TEKEMISTÄ ON SEN KANSSA , JOS EI ALOITTAJA HALUA ENMPÄÄ
VALAISTA ,OLKOON SITTEN,,EI EHKÄ KIINNOSTA .
TIETENKIN ASIAA VOISI MIETTIÄ TOISELVIISII , ESIM. NIIN KUIN ERÄS MIES MENI RIPILLE
KUN HÄN KERTOI ASIANSA ,,SANOI PAPPI EI SE NIIN PAHA OLE KYLLÄ JUMAKLA SNKIN ,
ANTEEKSI ANTAA ,., MUTTA LISÄSI SIIHEN ,KUN SINÄ OLET SAVOLAINEN SITÄ EN TIEDÄ .
SAAKO SEN ANTEEKSI. ,MUTTA TOIVOTAAN .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419