On se kumma kun eräs henkilö saa kirjoittaa kotimaan nettipalstalla uskovaissta ihan mitä sattuu ja olla muka niin tietäväinen. Itse tajuamatta että tekkee vain itsensä ihan suorastaan naurettavaksi.
Vastaukset 6
Jos siellä on jotain väärää, niin niitä voi kommentoida. Se on paljon parempi keino.
- Leiff
Olen ,ehdottomasti vihne tämän asian kanssa SAMAA mieltä , Ensin pitää olla tieto
mistä puhutaan , ja sitten vasta tuomio. jos sitä tarvitan ,ja ellei
Luulen että aloita ja asuojelee jotakin ,nimeä tai sukua ,,ole rehellinen ,
- totuusss
Ei ole niin. Mutta synti on synti vaikka sitä yrittäisi miten väännellä. Ihmisiä ja itseään voi pettää mutta Jumalas ei.
- huuhaapuheita
Eipä siellä mitään luettavaa ole.
- Leiff
Tästä asiasta ,ei voi tottuutta vielä kirjoittaa koska emme tiedä henkilöä .
puhumattakaan kirjoituksista , sen vuoksi en tilaa Kotimaata olen kuullut
siitä heikkouksia .jotka voi olla niin tai näin . ..Mutta jotain tekemistä on
tämän kanssa ja tippaleivillä ,kuitenkaan en tiedä kumpi on selvityjä ..
siis vapun kanssa on tekemistä , paljon.. - TEUTA
Leiff kirjoitti:
Tästä asiasta ,ei voi tottuutta vielä kirjoittaa koska emme tiedä henkilöä .
puhumattakaan kirjoituksista , sen vuoksi en tilaa Kotimaata olen kuullut
siitä heikkouksia .jotka voi olla niin tai näin . ..Mutta jotain tekemistä on
tämän kanssa ja tippaleivillä ,kuitenkaan en tiedä kumpi on selvityjä ..
siis vapun kanssa on tekemistä , paljon..NIIN TAI EI MUTTA MITÄ TEKEMISTÄ ON SEN KANSSA , JOS EI ALOITTAJA HALUA ENMPÄÄ
VALAISTA ,OLKOON SITTEN,,EI EHKÄ KIINNOSTA .
TIETENKIN ASIAA VOISI MIETTIÄ TOISELVIISII , ESIM. NIIN KUIN ERÄS MIES MENI RIPILLE
KUN HÄN KERTOI ASIANSA ,,SANOI PAPPI EI SE NIIN PAHA OLE KYLLÄ JUMAKLA SNKIN ,
ANTEEKSI ANTAA ,., MUTTA LISÄSI SIIHEN ,KUN SINÄ OLET SAVOLAINEN SITÄ EN TIEDÄ .
SAAKO SEN ANTEEKSI. ,MUTTA TOIVOTAAN .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261476Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421304Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109774Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja118740- 54645
- 44606
- 36568
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144539- 6505
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt278483