n-gage ohjelmat

minne kansioon

muistikortissa on paikat image other music ja video niin mihin noista pitää laittaa ohjelma että sen löytää sitten puhelimestakin?oon koittanu jokaiseen mutta ei niissä ole mitään kun katson sitten puhelimesta noita kansioita.silti ne on vienyt tilaa?

8

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      nyt löytyi muistikortista piilotettu system kansio missä on apps,data ja favourites.miten löydän nämä kansiot puhelimesta kun ainakaan ne ei näy sielä missä on kuvat ja videot?sitten vielä kysyisin onko jotain sivua missä olisi vähän vikkaampaa keskustelua n-gagesta kun täälä ei hirveästi porukkaa näytä olevan?

      • vänrikki

        Hommaat fexplorer ohjelman.
        Sitten kun oot asentanu ton ni sitte teet vaikka kansion ohjelmat ja siirrät pc-suitella sinne ne ohjelmat mitä haluut.
        Sit fexplorerilla meet sinne kansioon ja asennat ne.
        Ja jos ne on .BLZ ohjelmia ni sit hommaat blzinstallerin


      • peukalo
        vänrikki kirjoitti:

        Hommaat fexplorer ohjelman.
        Sitten kun oot asentanu ton ni sitte teet vaikka kansion ohjelmat ja siirrät pc-suitella sinne ne ohjelmat mitä haluut.
        Sit fexplorerilla meet sinne kansioon ja asennat ne.
        Ja jos ne on .BLZ ohjelmia ni sit hommaat blzinstallerin

        mulla on tuo ohjelma tietokoneella mutta miten asennan sen tohon puhelimeen?mulla ei oo bluetoothia millä asentaa vaan joudun muistikortinlukijalla ja muistikortilla laittamaan kaikki ja en oo saanu ku kuvia tietokoneesta puhelimeen.onnistuuko se edes ilman bluetoothia?


      • mammutti--
        peukalo kirjoitti:

        mulla on tuo ohjelma tietokoneella mutta miten asennan sen tohon puhelimeen?mulla ei oo bluetoothia millä asentaa vaan joudun muistikortinlukijalla ja muistikortilla laittamaan kaikki ja en oo saanu ku kuvia tietokoneesta puhelimeen.onnistuuko se edes ilman bluetoothia?

        jos sinulla on koneessas usb väylä niin kaakelin mukana varmaan tuli kaapeli siihen... käytä sitä..
        xp ainakin osaa ajaa itse ajurit siihen ja näyttää sen "asemana" koneellasi. tiedoston siirto on paljon helpompaa...

        Niin ja tämä lienee virkein keskustelu paikka kaakelille suomenkielisesti... onhan niitä ngageforumeja paljon mutta englanniks...
        Peli planeetassa oli jotain mutta ei ollut edes omaa osiota...


      • usb puuttuu
        mammutti-- kirjoitti:

        jos sinulla on koneessas usb väylä niin kaakelin mukana varmaan tuli kaapeli siihen... käytä sitä..
        xp ainakin osaa ajaa itse ajurit siihen ja näyttää sen "asemana" koneellasi. tiedoston siirto on paljon helpompaa...

        Niin ja tämä lienee virkein keskustelu paikka kaakelille suomenkielisesti... onhan niitä ngageforumeja paljon mutta englanniks...
        Peli planeetassa oli jotain mutta ei ollut edes omaa osiota...

        tästä uudemmasta n-gagesta:( tietokoneessa kyllä on mutta ei puhelimessa.


      • mammutti--
        usb puuttuu kirjoitti:

        tästä uudemmasta n-gagesta:( tietokoneessa kyllä on mutta ei puhelimessa.

        Eikö n-gage qd:ssä ole data-kaapelia???


        PAKKO OLLA!


      • kuin
        mammutti-- kirjoitti:

        Eikö n-gage qd:ssä ole data-kaapelia???


        PAKKO OLLA!

        kuulokkeille ja laturilla reikä.


      • Mammutti--
        kuin kirjoitti:

        kuulokkeille ja laturilla reikä.

        öö.. ei millään pahalla mutta mitä siinä qd:ssä on?

        Onko siinä edes radiota?

        EI mp3 soitinta, ei data-kaapelia....

        Oisivat vielä karsineet bluetoothin pois...
        No okei on se ehkä vähän pienempi ja hienompi mutta se puhelin on menettänyt vähän merkitystään "pelipuhelimena"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2112
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      376
      1576
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      989
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      943
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    8. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      920
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    Aihe