n-gage ohjelmat

minne kansioon

muistikortissa on paikat image other music ja video niin mihin noista pitää laittaa ohjelma että sen löytää sitten puhelimestakin?oon koittanu jokaiseen mutta ei niissä ole mitään kun katson sitten puhelimesta noita kansioita.silti ne on vienyt tilaa?

8

1042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

nyt löytyi muistikortista piilotettu system kansio missä on apps,data ja favourites.miten löydän nämä kansiot puhelimesta kun ainakaan ne ei näy sielä missä on kuvat ja videot?sitten vielä kysyisin onko jotain sivua missä olisi vähän vikkaampaa keskustelua n-gagesta kun täälä ei hirveästi porukkaa näytä olevan?

• vänrikki

Hommaat fexplorer ohjelman.
        Sitten kun oot asentanu ton ni sitte teet vaikka kansion ohjelmat ja siirrät pc-suitella sinne ne ohjelmat mitä haluut.
        Sit fexplorerilla meet sinne kansioon ja asennat ne.
        Ja jos ne on .BLZ ohjelmia ni sit hommaat blzinstallerin

• peukalo
        vänrikki kirjoitti:

Hommaat fexplorer ohjelman.
        Sitten kun oot asentanu ton ni sitte teet vaikka kansion ohjelmat ja siirrät pc-suitella sinne ne ohjelmat mitä haluut.
        Sit fexplorerilla meet sinne kansioon ja asennat ne.
        Ja jos ne on .BLZ ohjelmia ni sit hommaat blzinstallerin

mulla on tuo ohjelma tietokoneella mutta miten asennan sen tohon puhelimeen?mulla ei oo bluetoothia millä asentaa vaan joudun muistikortinlukijalla ja muistikortilla laittamaan kaikki ja en oo saanu ku kuvia tietokoneesta puhelimeen.onnistuuko se edes ilman bluetoothia?

• mammutti--
        peukalo kirjoitti:

mulla on tuo ohjelma tietokoneella mutta miten asennan sen tohon puhelimeen?mulla ei oo bluetoothia millä asentaa vaan joudun muistikortinlukijalla ja muistikortilla laittamaan kaikki ja en oo saanu ku kuvia tietokoneesta puhelimeen.onnistuuko se edes ilman bluetoothia?

jos sinulla on koneessas usb väylä niin kaakelin mukana varmaan tuli kaapeli siihen... käytä sitä..
        xp ainakin osaa ajaa itse ajurit siihen ja näyttää sen "asemana" koneellasi. tiedoston siirto on paljon helpompaa...

Niin ja tämä lienee virkein keskustelu paikka kaakelille suomenkielisesti... onhan niitä ngageforumeja paljon mutta englanniks...
        Peli planeetassa oli jotain mutta ei ollut edes omaa osiota...

• usb puuttuu
        mammutti-- kirjoitti:

jos sinulla on koneessas usb väylä niin kaakelin mukana varmaan tuli kaapeli siihen... käytä sitä..
        xp ainakin osaa ajaa itse ajurit siihen ja näyttää sen "asemana" koneellasi. tiedoston siirto on paljon helpompaa...

Niin ja tämä lienee virkein keskustelu paikka kaakelille suomenkielisesti... onhan niitä ngageforumeja paljon mutta englanniks...
        Peli planeetassa oli jotain mutta ei ollut edes omaa osiota...

tästä uudemmasta n-gagesta:( tietokoneessa kyllä on mutta ei puhelimessa.

• mammutti--
        usb puuttuu kirjoitti:

tästä uudemmasta n-gagesta:( tietokoneessa kyllä on mutta ei puhelimessa.

Eikö n-gage qd:ssä ole data-kaapelia???

PAKKO OLLA!

• kuin
        mammutti-- kirjoitti:

Eikö n-gage qd:ssä ole data-kaapelia???

PAKKO OLLA!

kuulokkeille ja laturilla reikä.

• Mammutti--
        kuin kirjoitti:

kuulokkeille ja laturilla reikä.

öö.. ei millään pahalla mutta mitä siinä qd:ssä on?

Onko siinä edes radiota?

EI mp3 soitinta, ei data-kaapelia....

Oisivat vielä karsineet bluetoothin pois...
        No okei on se ehkä vähän pienempi ja hienompi mutta se puhelin on menettänyt vähän merkitystään "pelipuhelimena"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3888
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1927
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1645
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      801
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe