Kumppareilla liiskaaminen

Anne9

On aika päivittää tämä kumppareilla liiskaaminen. Nyt on kaupassa monenlaisia kumppareita. Olisi mielenkiintoista kuulla, minkälaisilla kumppareilla te liiskaatte kotilot, hiiret, käärmeet, sekä muut tallottavat? Itse polkaisin hiiren hai-saappaalla, minä käytän niitä kaikenlaiseen liiskaamiseen ja polkemiseen.

96

2836

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkontiomies

      En ole ajatellut asiaa mitenkään, mutta kotiloita on tullut liiskattua punaisilla kontioilla.

    • MitenLiittyy

      "On aika päivittää tämä kumppareilla liiskaaminen.Nyt on kaupassa monenlaisia kumppareita ... "

      Miten tämä juttu liittyy keskusteluun seksistä,
      kertokaa se PERUSTELLEN FAKTOILLA, älkää siis selitelkö jotain olematonta!

      • selittäjä

        Jos olet täysin tynnyrissä elänyt ja vain oksanreiästä nähnyt ulkomaailmaa, niin selitetään sitten. Keskustelu on fetisseistä ja joillakin on kumisaappaat tällaisena fetissinä. Jotkut sitten saavat vielä lisäkiksejä, jos niillä saappailla liiskataan hedelmiä tai jotakin muita juttuja. Seksuaalinen fetissi taasen tarkoittaa esinettä tai asiaa, joka koetaan kiihottavaksi.Esimerkiksi saappaat on hyvin yleinen fetissi.


      • MitenLiittyy
        selittäjä kirjoitti:

        Jos olet täysin tynnyrissä elänyt ja vain oksanreiästä nähnyt ulkomaailmaa, niin selitetään sitten. Keskustelu on fetisseistä ja joillakin on kumisaappaat tällaisena fetissinä. Jotkut sitten saavat vielä lisäkiksejä, jos niillä saappailla liiskataan hedelmiä tai jotakin muita juttuja. Seksuaalinen fetissi taasen tarkoittaa esinettä tai asiaa, joka koetaan kiihottavaksi.Esimerkiksi saappaat on hyvin yleinen fetissi.

        Selityksen sijaan,
        kertoisitko miten tämän keskustelun avaus liittyy keskusteluun seksiin iittyvistä asioista.

        Vai onko liikaa vaadittu selittelysi sijasta, ymmärrän kyllä että kumisaapas saattaa olla fetissin kohteena, mutta miten tämän keskustelun avaus liittyy keskusteluun seksistä, siihen osannut vastata, siis asiaa jota sinulta kysyin, joka kysymykseeni vastasit


      • Yksinkertaista

        Seksuaalinen fetissi nimensä mukaisesti liittyy seksuaalisuuteen ja sitä kautta tietenkin seksiin.


      • MitenLiittyy
        Yksinkertaista kirjoitti:

        Seksuaalinen fetissi nimensä mukaisesti liittyy seksuaalisuuteen ja sitä kautta tietenkin seksiin.

        elikkäs sinulla ei ollut mitään kerrottavana mikä liittäisi asiasi seksiin saati seksuaalisuuteen,yksinkertaisesti kuvittelit asialla olevan jotain yhtäläisyyttä seksiin liittyn.

        Kumppari on joillekin fetissi, mutta tuollainen kotoloiden liiskaaminen on lähinnä luonnon olioiden tuhoamis vimmaa, samoin muiden hiirten ym..
        Mikään ei siis liitä tämän keskustelun avausta keskusteluun seksiin liittyvänä.

        Et kyennyt kertomaankuvitelmiesi tueksi mitään selventävää,
        en sellaisia sinulta edes odottanutkaan löytyvänkään.


      • Surullista

        Taas tuo alkoi....
        Surullisen kuuluisa yksinpuhelija, jonka aivoituksista ei ota hullukaan selvää.


      • TuttuaKauraa
        Surullista kirjoitti:

        Taas tuo alkoi....
        Surullisen kuuluisa yksinpuhelija, jonka aivoituksista ei ota hullukaan selvää.

        "Surullisen kuuluisa"

        Tuohan on vanhaa tuttua kerrontaa jos ei jaa erään kanssa näkemystä tällä foorumilla,
        Näkemystä kun ei saisi mennä kyseenalaistamaan.

        Ei siis mitään uutta tai hullua hurskaampaa tälläkään kertaa asioita kyseenalaistettaessa


      • jakir

        Miksi turhaan kyseenalaistaa selviä asioita?
        Voi kyseenalaistaa, kiertääkö maa sittenkään aurinkoa, mutta miksi?


      • MitenLiittyy
        jakir kirjoitti:

        Miksi turhaan kyseenalaistaa selviä asioita?
        Voi kyseenalaistaa, kiertääkö maa sittenkään aurinkoa, mutta miksi?

        "Miksi turhaan kyseenalaistaa selviä asioita"

        Kerrohan miten päättelet asian olevan selvän,
        onko sinun oma mielikuvasi jonka mukaan asian pitäisi olla selvää.

        Eikö siis tämä "selvä asia" jota pidät selvyytenä kestäkkään kyseenalaistamista.

        Mutta sitä se ei kuitenkaan muuta ettei tämä kumppareilla liiskaamisesi liity seksiin liittyviin asioihin mitenkään.


      • MitenLiittyyKehari

        Katos kehari MitenLiittyy täällä taas vauhdissa... xDDD Mutta se että isäs on niitannut sua Kontiot jalassa perärööriin kyllä liittyy seksiin HAHAHA!


    • korkocrushing

      Minua kiinostaisi korkosaappailla liiskaaminen enemmän ja koroilla liiskaaminen.Onko tällaisia kokemuksia naisilla.Ja muutenkin sellainen korkoihin liittyvä esim. korkojen uppoaminen maahan.Tiedän kyllä että se voi pilata korot mutta onko kukaan antanut koron upota tahallisesti?

    • liiskaaja_Marjo

      Joskus kauan sitten olen tänne kirjoittanutki. Edelleen kaupoissa on kiva liiskata kiiltävän punaisilla Kontioillani karkkeja, hedelmiä ja vihanneksia joita muut asiakkaat usein pudottelevat lattialle. Varsinki automarketeissa on paljo muussattavaa tavaraa lattialla. Monet suklaa ja toffeekarkit tarttuvat Kontioiden syväkuvioisen kannan pohjaan kuluen sieltä aikanaan pois. Vai haluaisitko tulla puhdistamaan kannat nuolemalla? Ulkona kaikki pikkuötökät saavat maistaa Kontioiden pohjaa. Kotilotkin ratisee aika kuuluvasti 56 kilon alla. Monta kertaa kesässä pitää pohjia pestä.

      • haluaisin

        Haluaisin tulla nuolemaan kontioidesi pohjia


      • OlispaSekinNäky
        haluaisin kirjoitti:

        Haluaisin tulla nuolemaan kontioidesi pohjia

        "Haluaisin tulla nuolemaan kontioidesi pohjia ..."

        Äijä nuolemass toisen äijän jaloissa olevia kumisaappaita,


      • Nokialaistatarinaa
        OlispaSekinNäky kirjoitti:

        "Haluaisin tulla nuolemaan kontioidesi pohjia ..."

        Äijä nuolemass toisen äijän jaloissa olevia kumisaappaita,

        "SE ON ILMOJA PIDELLYT, JO VUODESTA 1898

        Täällä kaukana pohjoisessa asuu omintakeinen kansa, jolle on tunnetusti ilmoja pidellyt. Siksi Suomi on maailman paras saapasmaa.
        Meidän tarinamme alkoi vuonna 1898 kun joukko liikemiehiä perusti Helsinkiin Suomen Gummitehdas Osakeyhtiön. Yhtiön liikeideana oli valmistaa laadukkaita kumijalkineita arkisen ilmastomme erikoistarpeisiin.
        Kansa hullaantui kumijalkineista ja tehdas siirrettiin Helsingistä Nokialle. Nokia todettiin sen verran napakaksi nimeksi, että kumitehdas otti sen käyttöön kaikessa markkinoinnissaan.
        Erikoisjalkineita ja klassikkosaappaita
        Vuodet vierivät. Suomi teollistui, kehittyi ja kansainvälistyi. Sodan jälkeen kansa halusi laadukkaita erikoisjalkineita sekä malleja harrastuskäyttöön. Klassikoksi jäi eritoten 1960-luvun Hai, joka suunniteltiin alun perin purjehtijoille.
        Kaikkien aikojen klassikkosaapasta saatiin odottaa vuoteen 1973, jolloin esittelimme pitkävartisen miestensaappaan Kontion. Kontiosta tuli kiistaton kumisaappaiden kuningas, suomalaisen jalkinesuunnittelun taidonnäyte"

        vain kontioleirissä voi kuvitella miehen nuolevan miesten kumisaappaita,
        Kuten tästä Nokian Jalkineiden sivuilta lainatusta tekstistä voimme huomioida.

        Enää ei pitäisi olla enää kenellekään epäselvää mikä on kontio,kumisaapas, se on miesten kumisaapas, miehelle suunniteltu miehekäs kumppari!


    • Kontioo

      Mustilla Kontioilla on lähinnä tullut liiskattua erilaisia ruokia huvikseen, ensin partiossa ja sitten intissä intin mustilla kumisaappailla, sotkuset ruuat parhaimpia... xD

      • Nimimerkkiii

        kunnon ruuan murskaus Kontioilla piristää aina! :)


      • Looooooll

        Pienet nälkäset afrikkalaiset tykkää tästä xDD


      • Nimimerkkiii

        no ittee ei häiritse ollenkaan murskata ruokaa toi asia, onneks ne ei nää saappaan pohjia kun välillä leikkii kunnolla ;)


      • niiiimpä

        Hah hah näin on!


      • Kontioboy

        haittaisko vaikka ne näkis, ei mua ainakaan xdd


      • joooooooo-o

        Hah hah vähän julmaa... xDDD


      • Kontiojäbä

        Jep, Kontioilla kunnon sotkut xD


      • Konti-o

        Mitäs kaikkee ruokaa ootte liiskannu?


      • Kontiojäbä

        Liiskaks on mennyt Kontioilla esim. leipää, jogurttipurkit, säilykepurkit, maitopurkit, makkaraa jne.


      • Kontiojäbä
        Kontioboy kirjoitti:

        haittaisko vaikka ne näkis, ei mua ainakaan xdd

        No ei todellakaan xD


      • Kontioboy

        sehän on vaa ruokaa joten mitä välii xd vois vaa esitellä niille ruokasii Kontion pohjii xd


      • Kontiojäbä
        Kontioboy kirjoitti:

        sehän on vaa ruokaa joten mitä välii xd vois vaa esitellä niille ruokasii Kontion pohjii xd

        No just näin. Olis kyl esiteltävää. Mitä enemmän ruokaa Kontioiden pohjis, sen parempi xD


      • Kontioboy

        näin on, isot kasat ruokaa vaa liiskaks Kontioilla niitte naaman eessä :)


      • Kontiojäbä

        Jep, onneks Kontioissa on pitkät varret liiskaamiseen & ruokasotkuihin xD


      • Kontioboy

        joo ei tartte paljoa ruuista välittää, voi vaikka pohkeita myöten kahlata ruuassa Kontioilla ja liiskata vaan, kunnon tallomista niin että ruuat vaan pursuu saappaitten alta :)


      • Kontiojäbä

        Noin käy suht. useesti...aika ruokasiks jää saappaat tallomisen jälkeen :)


      • Kontioboy

        joo ihan hyvä vaan, ei haittaa millään muotoo ruuat, päinvastoin, kiva välillä polkee ruokaa kunnolla ja viis veisata siitä!


      • Kontiojäbä
        Kontioboy kirjoitti:

        joo ihan hyvä vaan, ei haittaa millään muotoo ruuat, päinvastoin, kiva välillä polkee ruokaa kunnolla ja viis veisata siitä!

        No ei todellakaan haittaa ruuat. Kunnon polkemiset vaan saappailla ja ruokaa liiskaksi ihan huolella!


      • Kontioboy

        hah hah nälkäset africaanot ois kauhuissaan ku murskais vaan Kontioilla ruokaa... oikeen kunnolla xD


      • Kontiojäbä
        Kontioboy kirjoitti:

        hah hah nälkäset africaanot ois kauhuissaan ku murskais vaan Kontioilla ruokaa... oikeen kunnolla xD

        Voispa olla...horror xD


      • Haijätkä
        Kontioboy kirjoitti:

        joo ei tartte paljoa ruuista välittää, voi vaikka pohkeita myöten kahlata ruuassa Kontioilla ja liiskata vaan, kunnon tallomista niin että ruuat vaan pursuu saappaitten alta :)

        Onko susta Hait yhtä kivat noissa puuhissa vai pitääkö ehdottomasti olla Kontiot? Ite pidän Haita kivemmannäkösinä :)


      • Kontioboy
        Kontiojäbä kirjoitti:

        Voispa olla...horror xD

        ihan oikeen niille xDDD


      • Kontioboy
        Haijätkä kirjoitti:

        Onko susta Hait yhtä kivat noissa puuhissa vai pitääkö ehdottomasti olla Kontiot? Ite pidän Haita kivemmannäkösinä :)

        voi niilläkin ruokii talloo, ookko kokeillu (itellä tosin Kontiot) xD


      • Kontiojäbä
        Kontioboy kirjoitti:

        ihan oikeen niille xDDD

        Samaa mieltä xD


      • Anonyymi
        Kontiojäbä kirjoitti:

        Samaa mieltä xD

        Taas vaihteeks tullu tallottuu Kontioil ruokaa xD


      • Anonyymi

        Ruokaa pitääkin talloa! Ja kunnolla!


    • Vitunurpot

      Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. Vanha suomalainen sananlasku.

      • Sananlaskuhumala

        Kukaan ei ole kysynyt sinulta mitään. Varsinkaan mitään sananlaskuja.


    • crunchy_woman
      • krushing_kumpparit

      • Sejokinsiinävainon

        Ei vaan nuo hunterssit oikein iske.


    • Käytän Nokian malleja naisten korkokumisaappaita luonnossa liikkuessa ja kesämökilläni ja Nokia naisten korkokumisaappaat ovat fetissini.
      Sovittelen niitä myös naisten jalkoihin

      • heelsinking

        Käytätkö koskaan tavallisia korkosaappaita luonnossa ja mökillä? Mulla on sellainen fetissi että haluan nähdä piikkikorkojen uppoavan ja tulevan likaisiksi. Myös niillä tallominen esim. syksyllä omenoita jotka maassa ja puoli mätiä on himo puuhaa sekä muut puutarhatyöt..


    • Kontiojäbä

      Mustat Kontiot mulla. Sopii just hyvin liiskaamiseen: hiiret, kotilot, etanat ym. mitä vastaan tulee...ja ruoka :)

      • Kontioo

        Joo ruokaa just hyvä liiskata xD


      • Kontiojäbä

        No todellaki...kunnon sotkut xD


      • MinäMyöss

        Se ruokasotku saappaiden alla ja saappaissa on just parasta!


      • Kontiojäbä
        MinäMyöss kirjoitti:

        Se ruokasotku saappaiden alla ja saappaissa on just parasta!

        Saappaiden pohjiin ja varsille mahtuu kyl kunnon ruokasotkut :)


    • Sodomiitti

      Kivekset, mutta paremman puutteessa kelpaa kotilotkin.

      Vikingin kumisaappaat, mutta tarkoituksena ostaa Nokian kontiot. Kumisaappaat sopivat joka vuodenaikaan, mutta etenkin syksyyn ja kevääseen, talvella käytän silloin, kun on loskakeli.

      • toinenhomo

        Nimimerkistä päätelleen oot homo.Saako sun kumisaappaille runkata?


      • Sodomiitti

        Saa, mutta pitää nuolla pois.


      • toinenhomo

        Millä tavalla liiskaat kivekset? Astutko päälle vai mitä en tykkäisi välttämättä.

        Annatko ''saapashoidon?''


      • Sodomiitti
        toinenhomo kirjoitti:

        Millä tavalla liiskaat kivekset? Astutko päälle vai mitä en tykkäisi välttämättä.

        Annatko ''saapashoidon?''

        Astumalla kivesten päälle. Ei siitä tykkää kuin masokistit.


    • I7I7

      Kokeilkaapa metsurin saapaita. Ovat tukevat, lämpimät ja kun niillä hyppii, niin kuntokin nouse.

    • hannu94
    • hannu94
      • Seksikeskustelu_sopivuus

        Entä sitten jos ei ymmärrä miten tuollainen liiskaaminen liittyy keskusteluun seksiin liittyvistä asioista, tai yleensäkään seksuaaliseen käyttäytymiseen, miten silloin pitäisi käsittää tuo videosi.


    • hannu94

      Jotkut ihmiset pitävät liiskaamista seksuaalisesti kiihottavana.Jotkut ällöttävänä ja jotkut kuten minä sairaana touhuna.Jos et ymmärrä miten tämäliittyy seksiin /et kiihotu näkemästäsi niin onneksi olkoon olet terve tasapainoinen ihminen.
      Terve tuloa ihmiskuntaan.

      • lollledd

        Ja jotkut pitävät jopa sinua sairaana.


    • Kengänpohjaa

      Vieläkö täältä löytyy liiskausfetissi tyyppei?

      • heelscrush

        Jep,löytyy...


      • Anonyymi

        Tänä iltana meillä oli suuri ukkosmyrsky ja menimme puutarhaan katsomaan. Laitoin jalkani korolliset kumisaappaat, koska oli niin märkää. Hetken kuluttua poikaystäväni huomasi ison sammakon hyppäämässä lähellämme ja hän innostui kovasti ja kysyi, astuisinko sen päälle ja murskaan sen saappaillani. Se yritti hypätä pois, mutta astuin sen yhdelle jalalle ja sitten toisella saappaallani astuin sen ruumiinpäälle ja puristan sitä hitaasti. Väänsin saapastani, kunnes se kuoli.


    • Peukaloine

      Haluaisin tietää että mitä tekisitte jos näkisitte jonkun ihmiseen kutistuneena peukaloisen kokoiseksi liiskaisitteko hänet?

      • Astuisin cowboy buutsin kannalla littanaksi. Ei jäisi paljoa jäljelle.


      • Julmurigg
        riboots kirjoitti:

        Astuisin cowboy buutsin kannalla littanaksi. Ei jäisi paljoa jäljelle.

        Aika julmaa:( mieti jos kyseessä olisi joku pieni lapsi jonka talloisit


      • Julmurigg kirjoitti:

        Aika julmaa:( mieti jos kyseessä olisi joku pieni lapsi jonka talloisit

        no ei tietenkään ikinä, koskaan, missään tapauksessa ketään lähellekkään lapsiin liittyvää. Jotka lapsiin (tai muihin puolustuskyvyttömiin) koskevat pitää viedä "saunan taakse" ja nappi otsaan!


      • Ebinliiskaaja

        Mitäs tekisit jos näkisit n. 10-13 vuotiaan kutistuneena edessäs :D


      • Anonyymi
        riboots kirjoitti:

        Astuisin cowboy buutsin kannalla littanaksi. Ei jäisi paljoa jäljelle.

        Saisit litistää mut kyllä:3


    • Talllokaamut

      Olen tämmöne pieni poika ja mietin haluisko joku talloo mun päälle bootseil?:)

    • riina839

      Minä näin hiiren mökillä. Kun se seuraavan kerran ilmestyi , niin poljin sen päälle
      Hai-saappaillani.

    • Anonyymi

      Olen varmaan julma tyttö , mutta liiskaan hiiren , ja kyyn Hai-saappaillani.

      • Anonyymi

        Tässä on myös toinen tyttö , joka polkaisi hiiren mökillä Hai-saappailla. Se oli siinä pihalla , ja minä poljin sen saappaallani. Sain sen tapetttua kahdella polkaisulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on myös toinen tyttö , joka polkaisi hiiren mökillä Hai-saappailla. Se oli siinä pihalla , ja minä poljin sen saappaallani. Sain sen tapetttua kahdella polkaisulla.

        Näin syksyllä on paljon hiiriä liikkeellä. Meilläkin on niitä liikkunut mökin pihalla. Minä olen pitänyt Hai-saappaita jalassa , joilla minä voisin polkaista. Kyllä kumisaapas on paras polkaisukenkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin syksyllä on paljon hiiriä liikkeellä. Meilläkin on niitä liikkunut mökin pihalla. Minä olen pitänyt Hai-saappaita jalassa , joilla minä voisin polkaista. Kyllä kumisaapas on paras polkaisukenkä.

        Onkohan ketään liikkeellä joka olis korkosaappailla tehnyt samaa polkaisua??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan ketään liikkeellä joka olis korkosaappailla tehnyt samaa polkaisua??

        Itselläni on korkosaapasfetissi samoin kuin miehelläni. Meillä on elävinä pyytäviä loukkuja ympäri tonttiamme. Ansoihin jää hiiriä, rottia, supikoiria ja silloin tällöin kaneja ja villikissoja. elukat laitan yksitellen pïeniin, paksuihin muovipusseihin ja poljen ne hitaasti kuoliaaksi ylipolvenkorkosaappaillani.

        Terkuin, Susanna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin syksyllä on paljon hiiriä liikkeellä. Meilläkin on niitä liikkunut mökin pihalla. Minä olen pitänyt Hai-saappaita jalassa , joilla minä voisin polkaista. Kyllä kumisaapas on paras polkaisukenkä.

        Paras polkaisukenkä on OTB.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan ketään liikkeellä joka olis korkosaappailla tehnyt samaa polkaisua??

        Kyllä Demonian korkosaappaallakin lähtee henki pikkueläimiltä.


      • Anonyymi

        Hei julma tyttö. Ihailen sinua. Tulisitpa ja tappaisit pulut ja lokit saappaillaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on korkosaapasfetissi samoin kuin miehelläni. Meillä on elävinä pyytäviä loukkuja ympäri tonttiamme. Ansoihin jää hiiriä, rottia, supikoiria ja silloin tällöin kaneja ja villikissoja. elukat laitan yksitellen pïeniin, paksuihin muovipusseihin ja poljen ne hitaasti kuoliaaksi ylipolvenkorkosaappaillani.

        Terkuin, Susanna

        Hei. Tapan kaikki kissat, saappaalla.


    • Anonyymi

      Mökillä jäi hiiri minun Hai-saappaani alle.

    • Anonyymi

      Mulla oli nuorempana tyttönä (joskus 8-12v) tapana liiskailla ulkona punailla kontioillani koirien läjiä. Jalat vaan kumppareihin ja talsimaan. Se oli parasta jos löysi ihan tuoreen läjän ja sai lätsäyttää kumpparin lämpimän kakan päälle. Kyllä oli pikku Emma onnellinen pyöritellessään punaista nokialaistaan tuoreessa paskassa. Ja ai että kun sai palatessaan jättää rappukäytävään kunnon jäljet kumppareista ja ajatella, että joku joutuu siivoon mun saappaiden jälkiä. Se oli kyllå hauskaa.

      • Anonyymi

        vieläkö on samat kontiot tallessa? jos on niin oletko kokeillut jalkaan?


    • Anonyymi

      Mökillä oli hiiri pihalla , niin minä polkaisin sen päälle. Minulla oli Hai-saappaat jalassa.

      • Anonyymi

        Ihana tappaja-Ilona. Tapa sinä niin paljon kuin ehdit sammakoita, hiiriä oletko muuten siiliä liiskannut?


    • Anonyymi

      U­u­­­s­i s­­ek­­­si­­­teatteri ava­­utuu Su­­ome­­en! Kutsu­mme kai­­­kk­­i­­. Il­mo­­it­­tau­­­tum­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­e tääl­l­­­ä - http://4087555.com/H/Po9GZ 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kirjoittelinkin tuossa jo jokin aika sitten toiseen ketjuun, mutta olen nyt useamminkin lainaillut salaa muijan pikkusiskon pinkkejä vikloja. En isommin saa liiskailusta kiksejä, mutta kieltämättä kiihottaa, kun hevosensonta litsahtaa viklan alla!

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe