Outo käytös täyskuun aikaan...

Sudensieluinen

Miksi olen outo täydenkuun aikaan? Haluan raakaa lihaa ja saan outoja kohtauksia. Olen myös vuorokausi ennen täyskuuta nähnyt oudon unen. Siinä susi jahtasi minua... Onko muita joilla on samanlaista?

4

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zhau

Tuo mitä tuossa kerrot voi viitata Kuun asemaan, 4.5. Kuu on skorpionissa jolloin seksuaalisuus tai maskuliinisempi puoli/mustavalkoisuus esimerkiksi voi nousta esiin koska skorpioni on tunneherkkää aikaa niin syvissä vesissä voidaan mennä. Aurinko on parhaillaan härässä joten lihallisuuttahan härkä juuri kuvaa. Lilith menee Neitsyessä parhaillaan ja se on usein osunut syntymäkartalle johonkin painajaisissa joten tuo voi olla myös, varsinkin niissä todellisissa painajaisissa. Jokin noista kenties tekee osumia silloin syntymäkarttaasi kun painajaisia näet. 4.4. täysikuu oli Vaa'an merkissä jolloin tasa-arvo, rakkaus tai talous voi vaikka piinata unissa. Kuu jokaisena päivänä vaikuttaa meihin, veden merkeissä ollaan tunnetasolla hyvin herkkiä vaistoamaan asioita joten voisit löytää selitystä tarkkailemalla uniasi laittamalla ajankohdan ylös ja sitten tarkistat missä kuu on silloin ollut. Alat ymmärtää varmaan sitä kautta.

• PyydäViisautta

Pyydä rukouksessa Jumalalta viisautta käydä aidosti psyykessäsi läpi asia. Luulen, että yleensä täyteen kuuhun liitettävät erikoisuudet liittyvät siihen, että henkilö on oppinut tietoisesti tai tiedostamattaan, että ajankohtaan liittyy jotakin poikkeuksellista.

Minäkin aikanaan opin tiedostamattani erikoisen asian. Läheinen ihminen kuoli klo 3.05. Sen jälkeen heräsin kymmenen vuotta klo 3.05 joka yö. Sitten se loppui.

• outoa

minäkään en tajua. mulla itselläni on samoja tunteita välillä ja välillä nään myös omituisia unia, jotka eivät ole normaaleja. eilen illalla näin unta että juoksin karkuun sutta, jäin kiinni ja susi puri minua. se uni toistuu aina ja aina ja tuntuu ettei se lopu koskaan. välillä herään tasalta yöllä ja on pakko mennä jääkaapille hakemaan ruokaa. yleensä se on jotain lihaa tai muuta vastaavaa. olen yrittänyt kertoa kavereilleni mutta eivät he usko, olen kuulemma nähnyt unta silloin. uskokaa pois tämä alkaa olla jo karmivaa.

• Zhau

susi = varo kovia aikoja. Unista ehkä pitäisi päästää irti eikä pohtia liikaa, yleensä ottaen se kertoo omista peloistasi tai tunne-elämän liian voimakkaista kiemuroista kun unissahan me käsitellään itseämme, niitä omia kompleksejamme joten mitä pakenet ? ja kuka mielestäsi on ilkeä sinulle tai ketä siis pelkäät ? Onko päivisin ruokailusi ollut säännöllinen, kannattaa ajatella järjen kautta ensin ehkä myös sitä mitä on edellisenä päivänä syönyt, siis onko syönyt riittävästi kun nälkähän kertoo siitä ettei niin välttämättä ole. Sä voit muuttaa vain itseäsi eli muutos lähtee omasta ajattelustasi, ei mistään muusta. Sen myötä nuo unetkin muuttuu kun olet sinut itsesi kanssa. Unet kertoo siis omasta henkisyydestäsi, sen tilasta parhaillaan.. varoittaa, hyväksy itsesi ja ole ystävällinen ihmisille, siitähän tuollainen pitkälti kertoo. Pahaan ei koskaan saa vastata pahalla vaan hyvällä. Toivottavasti tämä avaisi jotakin ymmärrystä mitä on edeltävä päivänä tapahtunut kun jostain tapahtumasta mitä on itse tehnyt se kertoo..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3109
    2. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2289
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      67
      2263
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      19
      1920
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      174
      1443
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      8
      1317
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1119
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      996
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      87
      874
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      100
      870
    Aihe