Outo käytös täyskuun aikaan...

Sudensieluinen

Miksi olen outo täydenkuun aikaan? Haluan raakaa lihaa ja saan outoja kohtauksia. Olen myös vuorokausi ennen täyskuuta nähnyt oudon unen. Siinä susi jahtasi minua... Onko muita joilla on samanlaista?

4

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zhau

      Tuo mitä tuossa kerrot voi viitata Kuun asemaan, 4.5. Kuu on skorpionissa jolloin seksuaalisuus tai maskuliinisempi puoli/mustavalkoisuus esimerkiksi voi nousta esiin koska skorpioni on tunneherkkää aikaa niin syvissä vesissä voidaan mennä. Aurinko on parhaillaan härässä joten lihallisuuttahan härkä juuri kuvaa. Lilith menee Neitsyessä parhaillaan ja se on usein osunut syntymäkartalle johonkin painajaisissa joten tuo voi olla myös, varsinkin niissä todellisissa painajaisissa. Jokin noista kenties tekee osumia silloin syntymäkarttaasi kun painajaisia näet. 4.4. täysikuu oli Vaa'an merkissä jolloin tasa-arvo, rakkaus tai talous voi vaikka piinata unissa. Kuu jokaisena päivänä vaikuttaa meihin, veden merkeissä ollaan tunnetasolla hyvin herkkiä vaistoamaan asioita joten voisit löytää selitystä tarkkailemalla uniasi laittamalla ajankohdan ylös ja sitten tarkistat missä kuu on silloin ollut. Alat ymmärtää varmaan sitä kautta.

    • PyydäViisautta

      Pyydä rukouksessa Jumalalta viisautta käydä aidosti psyykessäsi läpi asia. Luulen, että yleensä täyteen kuuhun liitettävät erikoisuudet liittyvät siihen, että henkilö on oppinut tietoisesti tai tiedostamattaan, että ajankohtaan liittyy jotakin poikkeuksellista.

      Minäkin aikanaan opin tiedostamattani erikoisen asian. Läheinen ihminen kuoli klo 3.05. Sen jälkeen heräsin kymmenen vuotta klo 3.05 joka yö. Sitten se loppui.

    • outoa

      minäkään en tajua. mulla itselläni on samoja tunteita välillä ja välillä nään myös omituisia unia, jotka eivät ole normaaleja. eilen illalla näin unta että juoksin karkuun sutta, jäin kiinni ja susi puri minua. se uni toistuu aina ja aina ja tuntuu ettei se lopu koskaan. välillä herään tasalta yöllä ja on pakko mennä jääkaapille hakemaan ruokaa. yleensä se on jotain lihaa tai muuta vastaavaa. olen yrittänyt kertoa kavereilleni mutta eivät he usko, olen kuulemma nähnyt unta silloin. uskokaa pois tämä alkaa olla jo karmivaa.

      • Zhau

        susi = varo kovia aikoja. Unista ehkä pitäisi päästää irti eikä pohtia liikaa, yleensä ottaen se kertoo omista peloistasi tai tunne-elämän liian voimakkaista kiemuroista kun unissahan me käsitellään itseämme, niitä omia kompleksejamme joten mitä pakenet ? ja kuka mielestäsi on ilkeä sinulle tai ketä siis pelkäät ? Onko päivisin ruokailusi ollut säännöllinen, kannattaa ajatella järjen kautta ensin ehkä myös sitä mitä on edellisenä päivänä syönyt, siis onko syönyt riittävästi kun nälkähän kertoo siitä ettei niin välttämättä ole. Sä voit muuttaa vain itseäsi eli muutos lähtee omasta ajattelustasi, ei mistään muusta. Sen myötä nuo unetkin muuttuu kun olet sinut itsesi kanssa. Unet kertoo siis omasta henkisyydestäsi, sen tilasta parhaillaan.. varoittaa, hyväksy itsesi ja ole ystävällinen ihmisille, siitähän tuollainen pitkälti kertoo. Pahaan ei koskaan saa vastata pahalla vaan hyvällä. Toivottavasti tämä avaisi jotakin ymmärrystä mitä on edeltävä päivänä tapahtunut kun jostain tapahtumasta mitä on itse tehnyt se kertoo..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3654
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      577
      3425
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3279
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      50
      2141
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2061
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1918
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      152
      1599
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1341
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe