Moi. Mulla stondaa joka aamu ja suunnilleen kerran tunnissa koko päivän. Mä aion mennä uimahalliin huomenna klo. 16.
Vaikka mulla stondaa niin mä meen saunaan alasti ja katon sitten miten muut suhtautuu. On hauskaa nähdä miten muut suhtautuu stondikseen. Mä tykkään esitellä mun elintä.
ps. en esittele lapsille vaan aikuisille tai murkkuikäsille on kiihottavaa kun joku 16-25- vuotias saa ihan hillittömän stondiksen kun näkee mun stondaavan kalun saunassa tai suihkussa
Huomenna uimahalliin
33
105
Vastaukset
- ex-uimari
Jumalaut.sä et oo kyllä ihan terve.
- salvaaja
Kyl mää terve ole ainaki mää.Mitä ny iho kuivuu loorivetes.
- rhaaej
En tiedä onko tuo kovinkaan fiksua, mutta toisaalta kun asiaa syvällisemmin ajattelee niin ei kai tuollekaan mitään voi? Kyllä itsellänikin välillä vähän saattaa stondata uimahalleissa. Vähän noloa se toki on, mutta ei voi minkään. Sehän on sinänsä aivan itsestään riippumaton luonnollinen reaktio. Itselläni siis seisoo jos näen miehen ison kullin tai sitten uimahallin puolella uimahousut päällä kun olen niin jonkun kauniin naisen.
- ossi-poika
Mulla seisoo jo.
- tetyperykset
Miks aina tällasia juttuja?Eikö vois olla jotain järjellistä vai onx Pori oikeesti joku homojen kaupunki?
- muutamahinttiniitäon
Sampolan hinurit ne siellä kirjoittelee vaan.
- sairasoletaloittaja
Aivan sairasta settii.Tollaseen pilin esittelemisiin tiloissa missä on myös lapsia pitäisi puuttua.Surkeeta jos ihmisellä ei ole kaltaistaan kumppania jonka kanssa sairastaa pervoilua vaan pitää kunnon kansalaisia hätistellä uimahallilla.
- marjasisko
Mites Janne-poika se uimahallireissu sujui.En nähnyt klo.16 aikaan mitään katseltavaa saunassa.
- Hintinvihaaja
Ei ehtinyt saunan puolelle kun väänsin sen lerssin solmuun. Ei puhunut stondiksesta enää mitään. Homppelit ei mun edessä heiluttele.
- oletgay
Miksi olet niin ilkeä homoja kohtaan?Tule ulos kaapista ja ole oma itsesi.Tiedät kai että homoviha,homofofiisuus jontuu omasta homoudestasi.
- uimaripoika
Hinttivihaajalla on mahtavia fantasioita kun haluaisi vääntää ison hinttifalloksen solmuun.Mitähän muuta kyseinen henkilö haluaisi tehdä?
- HetskuPetsku
Tuskin mitään fantasioita. Se menee vaan niin että homous on sairaus.
- reiskaäijä
Eli mielestäsi kaikilta sairailta pitäisi kieltää pääsy uimahalliin?
- Kylpä
Kyllä.
- eggi
No sittenhän sulla ei oo mitään asiaa uimahalliin.
- puutarhuriXXX
Taatelia pyllyyn saatana,
Nimeni on Saku Perseoja sieltä Tepon anuspukamista. Korvani ovat kuulleet, että sinun nänneilläsi pystyy leikkaamaan lasia ja että sinun heilurisi on käynyt sekä Esan suussa että Paavon otsassa. Ja olen myös kuullut huhun, että sinun hilloiseen kyrsääsi on tatuoitu Kallen peräilme. Olen myös kuullut, että räjäytit paksun hornasi Pentin korvaan ja että paukuttelit sitä hänen otsaansa kaupanpäällisiksi suurella voimalla. Perunat on soseutettu ja sipulit pilkottu, joten sinun peräsi on oksennuksen peitossa. Hyviä iltauinteja
t: se mies, joka halajaisi istuttaa taatelipuun sinun ravinteikkaaseen, ruskeaan kanavaasi. - määvaakysy
Alkaako tämä mielenkiintoinen aihe hiipua kun kukaan ei kommentoi?Eikö Pori olekkaan hömpseleiden luvattu kaupunki?
- sukusikinvihaasinua
Eihän koko ketjussa ole kuin te kaksi homoa.
- ääliöälälyöööliäläikkyy
Sinua sukusi vihaa kun olet niin saakelin tyhmä ja agressiivinen.Olet teini joka ei saa koskaan naista koska naisethan tunnetusti vihaa suvaitsemattomuuttasi.
- mallinanuorille
Onko uimahallissa tapahtunut mitään outoa viime aikoina? Rooman valtakunta tuhoutui riettauden vaikutiksesta ja lähinnä kylpylöissä vietettiin rietasta elämää. Kokeeko Pori Rooman valtakunnan kohtalon kun kaiken maailman pervot kyttäävät ym.toimivat varsinkin saunassa hyvien tapojen vastaisesti. Alkakaamme taisteluun moista syntiä vastaan,kuritetaan pervot pois hallilta.
- aarnoldi
Onx ollu meisselinheilutusta nyte?
Katko pilis
- uinti88
uinnilla olin tänään,eikä yhtään hinuria näkynyt
- Raumlain
Ei mitää hinuria vaan perusporilaisia miehiä kun nehän on kaikki G-miehiä.Ahdistava paikka on heterolle tuo Porin simhall.Tervetuloa kesällä Rauman maauimalaan jos ette halua homppeleita katella.Raumalla miehet ovat miehiä.
- Pröötprööt
Kävin paskalla Rauman uimahallin altaalla.
- Raumlain
Ihmekkös tuo kun Porilainen olet.Ettehän te osaa käyttäytyä idiootit.
- määpelkääniit
Em mää ainakaa uimahallii men ku jos siel o kerta paljo homoja,tier mitä ne mullekin tekis.em mää tykkää semmosest ku likat o mukavampii.
- määpää77
maanantaina 11.5 klo 8 aamusta hallille
- määpelkääniit
Mitä sää sin meet?Oleks sääki niitä miehiä?
- iiiiiiiiiiiiii
lööjyy
- määpelkääniitäki
Emmää nähny siel kettää hommoo ku siel oli.Mukava oli saunoo mut miks siel o jotai tummii jotka istuvat uimahousut jalas saunas ja suihkus?Eiks tommosil asioil voi mittää tehr ku kuiteski hygienia o jo koulus opetettu mut näil maahatulleil ei vissii ol kerrottu et pitäis pest perse eikä pelkästää altaas liotet paskat pois. Ikävä siel o ol ku o eri säännöt porukoil.
- Rauma
Persposket vain siellä vilkkuu kun Porinpojat uimahalliin käy.
- ihmeporukkata
Kun Porilaine kotihinsa uimahallista saapui oli hällä seljässä ANDERSSON,PETTERSSON,"VUOKKO"JA MONI MUU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784418
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺754253Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433649Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163243Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392887En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102474IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm361744Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571645Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli861167