Kuinka monella on sellaisia sätkähdyksiä kehossa esim. nukkumaanmennessä. Luin, että vaihtareissa voi sellaisiakin olla, eli kuin sähköiskuja?
Sähköiskutuntemuksia vaihdevuosioireena?
5
63
Vastaukset
- vaihtarilainen
En tiedä, mutta olisikohan silloin kun tajusin, että vaihtarit on alkaneet niin niihin aikoihin sain usein ja kaikesta sähköiskuja. Saan niitä kyllä ajoittain vieläkin, mutta jossain vaiheessa tuntui, että sähköä on tosiaan ilmassa.
- Sähikäiseukko
Okei ja kiitos.
Tarkoitin sellaisia sähköiskutyyppisiä ramppeja kehossa, kun kuulin, että sellaisiakin saattaa olla ja usein keski-ikäisillä naisilla. Itsellänikin oli muutamia kertoja kun yritin vähentää korvaushoitoa.
Siis onko sellaisia sähkäreitä kenelläkään ollut? - Kreisiä
Mulla on ollut,kun vaihtarit oli aluillaan.Kuin kuminauhalla olisi esimerkiksi reisiin napsauteltu.En tiedä,mutta ne loppuivat itsestään muutamien kuukausien jälkeen..
- Sähikäiseukko
Just sellaisia oli mullakin kuin kuminauhalla napsautettuja muutaman kerran, mutta käsivarsiin ja vyötärön seudulle. Myös hivenen ramppimaisia.
- pikkumyy13
minulla on iltasella {oiken puoleinen halvaus] halvaatuneessa jalassa sellainen että oikean puolen varpaat itsekseen,en pysty itse tekemään mitään vaan varpaat nousevat väkisin ylös ja itse en voi tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per683413- 462808
- 282302
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532265Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 151981
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691735
- 181659