Tuossa palstan reunassa mainostetaan. Kehtaisiko käydä takki päällä Hangon satamassa?
http://www.sportamore.fi/tuote/77260-helly-hansen-offshore-race-jacket-m-bla?utm_source=Criteo_FI&utm_medium=CPC&utm_campaign=Active
Mitäs mieltä HH takista?
10
3223
Vastaukset
- uskoJo
Ei vieläkään. Purjeveneellä.
- Hh-88
Riippuu mihin satamista olet menossa. Hangonkylään, kaupunkiin vai itämerenporttiin? Itämerenporttiin voisi kehdata, sillä ehdolla, ettei veneesi irtoa laiturista koko kesänä ja sen on ajanut pelipaikoille joku maksettu miehistö. Itse tulet tietysti satamaan autolla. Laiturilla käyskentelyyn ihan omiaan tuomaan meriuskottavuutta ja sadesäässäkin voi kertoa merihenkisiä kaskuja mukavan lämpimänä.
- katso_ulos
Jos sää on sellainen kuin tänään, kehtaa. Jos ei sada yhtä paljon, ei kehtaa, eikä haluakaan.
- LenitaSaaristo
Muovitakit on niin out tänä vuonna!
- Toinenjoku
Jätä hintalappu näkyviin.....
- seppomartti
Jos takit kiinnostaa, niin osta viimeinen die Yacht Nr 10. Siinä on laaja testi purjehdusasuista. Yhteensä 12 mallia mukaan luettuna H.H
- Työmies_79
Korkeintaan pizzalla, muttei vielä lähellä veneitä. HL takissa sen sijaan voi sitten jo tehdä hieman kovempiakin juttuja, näiden vermeiden hinnalla kun varustaa koko perheen jo HH:lla. Vasemmistokamaa siis.
- Sturmvogel
Kyllä mä käyttäisin SS-takkia Hangossa.
- Yöök
Muista myös Sebagon purjehduskengät ja Gantin neule. Housut sais mielellään olla punaiset tai valkoiset. Ja tietysti se kipparinlakki ja aurinkolasit päähän.
- Hankoon
Jos ei ole paidassa raitoja ja pikeepaidan kaulukset pystyssä turha mennä.
Muista myös pikkusikarit ja purjehduskengät, joihin on nauhoihin tehty sellaiset tupsut.
Punaisista housuista saa lisäpisteitä, ne on aina tosi söpöt, senkin kålli!
Kyllä sitten kehtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255