Muutaman päivän on (p)(!) lamppu öljynvaroituslampun vieressä vilkutellut satunnaisesti, nyt palaa koko ajan kirkkaasti (ehkä sammuu välillä). Auto tuntuu muuten pelaavan ok.
Autossa automaattivaihteisto. OBD liitintä en ole löytänyt kuljettajan jalkatilan vasemmassa reunassa hopeinen tarra jossa musta moottorin kuva mustalla rastilla.(Ei varmaan ole liitintä?)
Mikä on vikana, voiko ajaa autolla esim huoltamolle tai muuten pieniä ajoja kaupungin sisällä ?
vm97 mondeo sedan punainen lamppu palaa ...
fixandrepairdaily
4
197
Vastaukset 4
Kato ihmeessä onko jarrunestettä. Mulla vilkutteli kans ni jossain välissä meni sit jarruputki poikki
- kuinkaTYHMÄsaaOLLA
ei ainakaan kannata lukea ohjekirjasta mistä valosta on kyse. Jos joku varoitusvalo vilkahtelee ajoittain, niin normikuski ottaa jo siinä vaiheessa asiasta selvää.
Mistä näitä uusavuttomia sikiää? Ei edes tarvitse tietää autosta mitään kunhan vaivautuu lukemaan ohjekirjaa ja jos luulee jotain tietävänsä, niin silloinkin kannattaa lukea tuota samaa opusta.- fixandrepaipairdaily
Se kun sattuu olemaan kieltä jota en halua lukea taikka ymmärtää.
- hj77
eli uus avuton..................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459