Jos on on-off suhteessa ja toinen on jonkun kanssa sen "offin" aikana, niin onko se mielestänne pettämistä?
On-off suhde ja pettäminen
21
368
Vastaukset
- eisemmosia
Itse jos ajattelisin että olen suhteessa, niin olisi. Jos erikseen sovittu, pidetään breikki niin sitten ei.
- 23764523746
ei, riippuu miten on sovittu ;-)
- EioleMuttaMitäJärkee
Ei. Off on ero ja on/off suhde on eron tekemistä. Irti ei vain pääse vaan palaa yhteen, mutta eroa siinä tehdään ja ero lopulta myöskin tulee. On/off on tilanne johon tullaan kun pari ei sovi yhteen vaan toinen haluaa suhteesta pois. En silti ymmärrä miksi niin nopeasti joku pitäisi ottaa ja hypätä sänkyyn heti..
- OffiajaKoffia
Syvästi Loukattu mieli ja alkoholi on huono yhdistelmä, voi tulla ylilyöntejä.
- ei_kokemusta
Eli jos ei pääse irti niin hakee irrottajaa muualta. En ymmärrä miksi rikkoa jo rikottua lisää ja sekoittaa suhteita entisestään.
- OffiajaKoffia
Ei sitä ymmärrä itsekään seuraavana päivänä. Kuten sanottua alkoholi ja loukattu mieli on huono yhdistelmä.
- näinonasia
MInä olin on/offis suhteessa mutta mutta ei ollut mitään panoja niissä off vaiheissa. Jokainen off tuli ajatuksella että enää en palaa sen paskiaisen luokse ikinä! Ajattelin että nyt se helvetti riittää. Sitten se tuli ja puhui minut ympäri. Lupasi muuttua ja kosi jne jne jne. Ja tuli uusi ON vaihe jota jatkui seuraavaan pahaan riitaan jolloin tuli uusi OFF kun taas tajusin että se vitun paskiainen ei muutu koskaan ja tästä ei tule mitään. Halusin lopullisen eron mutta taas se puhui ympäri ja minä annoin periksi ja se noidankehä jatkui kymmeniä kertoja. Sitten yksi päivä se OFF tila jäi pysyväksi. Vihdoin se suhde sirkus sai päätöksen
OFF on sama kuin ero. Ei suhteella tulevaisuutta. - Rehellisyyskantaa
OffiajaKoffia kirjoitti:
Syvästi Loukattu mieli ja alkoholi on huono yhdistelmä, voi tulla ylilyöntejä.
Ei tule ylilyöntejä, kun on uskollista sorttia ja osaa kunnioittaa toista, vaikka suhteessa olisi niitä huonojakin hetkiä. Sellainen käytös on vain tosi surkean reppanamiehen/naisen touhua. Ja todella kannattaa kertoa sille seurustelukumppanilleen, että on mennyt näin tekemään. Itse ainakin toivoisin, että mulle kerrottaisiin, jotta voisin lopettaa koko suhteen lopullisesti, sillä minun kaaliin ei vain mene tuollainen pelleily toisen tunteiden kustannuksella.
- JÄTÄSE
Rehellisyyskantaa kirjoitti:
Ei tule ylilyöntejä, kun on uskollista sorttia ja osaa kunnioittaa toista, vaikka suhteessa olisi niitä huonojakin hetkiä. Sellainen käytös on vain tosi surkean reppanamiehen/naisen touhua. Ja todella kannattaa kertoa sille seurustelukumppanilleen, että on mennyt näin tekemään. Itse ainakin toivoisin, että mulle kerrottaisiin, jotta voisin lopettaa koko suhteen lopullisesti, sillä minun kaaliin ei vain mene tuollainen pelleily toisen tunteiden kustannuksella.
Mun mielestä jos on/offiin suhde menee niin pitää jättää vaikka ei petetty olisi. Suhde haisee ja kauaksi silloin! Kaikki on silloin perseellään ja suhteenne on kiero kuin korkki ruuvi ilman niitä kolmansiakin!
- en__tiedä
en tiedä.
- kaaliumnitraatti
Mielestäni ei ole pettämistä, jos on off-kausi.
- elämäonnlaiffii
Pettäminen on aina pettämistä ja
- Onpettämistäjahäntietää
Itse olen seurustellut koko ajan sen ihmisen kanssa, vaikka väliin tulee erimielisyyttä, irtioton tapaista ja viikkoja yhteyttä pitämättä tai näkemättä sekä olen sen myös selväksi hänelle tehnyt, etten sellaista hyväksyisi hänenkään taholtaan ja olenkin kertonut, että se seurustelusuhde minun osaltani päättyy siihen, jos niitä muita säätöjä on ja niistä pitää kertoa.
- Vissiero
Viikko yhteyttäpitämättä on eri kuin off. Offissa toinen jättää ja päättää suhteen. Pistää sen tauolle ja sanoo että haluaa lopettaa.
- OffiajaKoffia
Niin. Tällaisesta on/offista minäkin puhun.
- Enpätiedämutta
kuinka vakavasti otettava tällainen ihminen on?
- Uskottavuusmennyt
Eipä sellaisesta ole pari/seurustelusuhteeseen, joka repsahtaa heti johonkuhun toiseen sen ensimmäisen vastoinkäymisen tullessa. Hänen kannattaa pysyä sinkkuna ja naida napsutella ketä sinkkua lystää.
- JÄTÄSE
Uskottavuusmennyt kirjoitti:
Eipä sellaisesta ole pari/seurustelusuhteeseen, joka repsahtaa heti johonkuhun toiseen sen ensimmäisen vastoinkäymisen tullessa. Hänen kannattaa pysyä sinkkuna ja naida napsutella ketä sinkkua lystää.
ON/off on kieroutunut suhde ilman pettämistäkin! Siinä suhteessa voidaan pahoin ja toinen pyrkii pois.
- enhaluaMerviksi
Matti ja Mervi- suhde (:D) ei oikeen nappaa. En edes halua alottaa mitään vakavempaa jos tiedän, että se olisi sitten oikeasti vaan tollasta. Intohimo on hyvä, mutta liika on liikaa.
- jerem
Ei se ole pettämistä jos suhde on off, se tarkoittaa että on vapaa naimaan ketä haluaa.
- vähänaponlapsellinen
sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCoQFjAC&url=http://www.demi.fi/keskustelut/opiskelu-ja-työ/onko-reilua-että-jumppaohjaajalla-6-euron-tuntipalkka&ei=3y5FVdS-BcefsAHfj4HwDA&usg=AFQjCNG_hSJIlSLffg5V42U_xlkc8U-qmw&bvm=bv.92291466,d.bGg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681