Minulla on arpia lantiolla ja reisissä, varmaan johtuu siitä että olen niin lihava.Olen 160cm ja 64kg painava,ja minulla on tullut tässä 0,5 vuoden aikan painoa noin 6kg,oon 12w nii en haluis kulkee bikiimeissä,sillee et kaikki tuijottaa mun arpii, nii mitä mun pitäs tehä?
arpia nopeasta lihomisesta,lantiolla ja reisissä
kiikjjjbj
3
135
Vastaukset
- RIITUäiti
Et ole lihonut vaan olet muotoutunut naiseksi. Onneksi olkoon!
Lohdutukseksi voin kertoa että niitä ns.raskausarpia on suurimmalla osalla naisista, niin ja myös miehillä. Niitä löytyy myös laihoilta ihmisiltä.
Sopeudut ajan mittaan niihin kun et niille kuitenkaan mitään voi. Kun tulet vanhemmaksi, muut asiat kuin ulkonäkö, muuttuvat tärkeimmiksi. Näin se vain menee.- Eivoiiiiii
Niitä voi laserilla poistatta
- bikinitvaan
Arvet vaalenee jossain vaiheessa että niitä ei edes kaukaa erota. Ketään ei loppujenlopuksi kiinnosta, että onko jonkun vartalossa viiruja vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111396- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565874Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624749- 154661
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843477
- 803240
- 481741