Eli niin minulla olisi 2107 1700 Lada vm96. Ja ajattelin tossa voiko tuota vekotinta turbottaa ja jos voi niin tuleeko siitä paljon paperihommia? Ja tavitseeko tehdä autoon jotain muuta kuten jarrut yms?
Ladaan Turbo
5
62
Vastaukset
- salaisuuksia
Äkä kerro kellekään niin ei tarvi mitään muutoksia.
- Ei_niin_pätevä
ai oikeesti? oletko ihan tosissasi?
- 1600_SL
Ei se mitään turboa kaipaa. Ladassa on sellainen 2-kurkkuinen, 2-vaiheinen kaasari.
Otat vaan 5-7 sentin pätkän polkupyörän pinnaa ja väännät päät ässä-mutkalle.
Asennat sen kaasuttimen vipujen väliin niin, että kun polkaiset 1-kurkun auki, niin samalla tämä pinna vetää 2-kurkun auki. Kiihtyvyys ja kulku paranee mukavasti, mutta samalla polttonesteen kulutus lisääntyy roimasti. Onnea kokeilulle.
Jos kiertää kone liikaa, niin laita taakse isommat renkaat. - TSERNIKA
ONKS NOITA ENÄÄ
ITTE OTTAISIN 2105 VFTS JA 2107 VFTS - TheStig
Luin jostain harrasteauto lehdestä että ainakin Kiteellä olisi moinen tehty. Jotta kai sen leimaan saa, tosin melkoinen homma siinä varmaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818