Hei!
Olen 21 vuotias nuori nainen , joka etsii iloille ja vk lopulle töitä.
Olen luonteeltani erittäin lapsirakas,ystävällinen,rauhallinen,leikkisiä ja luotettava.
Asun myllypurossa ja voin tulla lähialueelle tai sitten vähän pidemmälle omistan nimittäin auton.
Kokemusta lastenhoidosta minulla on paljon minulla on 4 pienempää sisarusta olen myös hoitanut äidin ystävien lapsia ja myös kaksosia olen hoitanut. Osaan hoitaa niin ihan pientä vauvaa kuin vanhempiakin lapsia.
Olen tällä hetkellä töissä Lastentarhassa Esikouluryhmässä olen ollut siellä avustaja n 3 kk ja viellä toiset 3 kk ovat edessä päin.
Yhteyttä voi ottaa sähköpostiini [email protected]
Helsingin alueella lastenhoitoapua.
Sonia94
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502204Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11893Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut76873- 68853
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112795Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt46769Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49739Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22713Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47690