Estrogel Gallup Kuinka paljon käytätte?

Estroelli

Hei!

Paljonko, eli montako Estrogel putkilon viivallista tai Estrogel pumppupullon painallusta käytätte vuorokaudessa.

Itselläni imeytyy huonosti ja joudun käyttämään 3 viivallista, eli yksi viivallinen on 1,5 mg ja se 3 viivallista on jo 4,5 mg, eli aika paljon, mutta jos yritän vähentää, niin oireet (tosi monet) palaavat rajuina.

Kiitos vastauksistanne

8

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nvm1963

Käytän estrogeeliä yhden painalluksen verran. Käyttänyt vuoden ajan. Välillä olen pari viikkoa pärjännyt ilmankin, nyt tuntuu, että pitää annostusta nostaa, koska tulee hirveitä hikikohtauksia, joihin saatan herätä öisinkin.

• Geeli

1-3 painallusta geeliä kierron vaiheesta riippuen (kierron ensimmäiset 2 vk yksi painallus, sitten 3).

• Painallus

Minulla menee seitsemän painallusta

• pitkäharmi

Ensin meni 1 pumppaus, sitten 2. Pari viimeistä vuotta mennyt 3. Nyt olen vähennellyt kun tuntuu, että helpottaa. 5 vuotta käyttänyt.

• Ällimölliraivotar

Olen vasta aloittanut kohdun ja munasarjojen poisto jälkeen.Käytän yhden painalluksen eikä oireit ole paitsi mieliala =(

• Painaltaja

Minulla menee tällä hetkellä kahdeksan painallusta. Jos vähennän, oireet tulevat heti takaisin rajuina. Pahin oireeni, jonka saan estrogenillä kuriin on isot ja kipeät aftat kielessä. Kun käytän säännöllisesti isoa määrää estrogeeniä, aftat ja muut oireet pysyttelevät kurissa.

• Etootosissas1

Mulla men 1-2 painallusta hormonihoidon takia procrenin kera. Piti käyttää ettei luusto haurastu. En kyllä tiedä miten se siihen vaikuttaa, mutta pumppailin silti lääkärin käskystä.
      Mihin kahdeksan saa levitettyä? Hyvä jos itse sain tuon kaksi. Vai laitatko useamman kerran päivässä?

• Marjulin

Laitan estrogeeliä aamuin illoin, eli tikullinen (1,5 mg) aamulla ja kaksi tikullista illalla ja usein joudun laittamaan geeliä vielä yölläkin puoli tai joskus jopa kokonaisen tikullisen, eli yhteensä 4,5 - 6 mg estrogeeliä päivässä - aika paljon, mutta jos vähennän alkaa moninaiset oireet, kivut, kuumat aallot, unettomuus, paniikkikohtaukset, tinnitus, virtsatietulehduskierre jne. Pakko käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      70
      3287
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1881
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1269
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1068
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      895
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34