Hei!
Paljonko, eli montako Estrogel putkilon viivallista tai Estrogel pumppupullon painallusta käytätte vuorokaudessa.
Itselläni imeytyy huonosti ja joudun käyttämään 3 viivallista, eli yksi viivallinen on 1,5 mg ja se 3 viivallista on jo 4,5 mg, eli aika paljon, mutta jos yritän vähentää, niin oireet (tosi monet) palaavat rajuina.
Kiitos vastauksistanne
Estrogel Gallup Kuinka paljon käytätte?
8
206
Vastaukset
- Nvm1963
Käytän estrogeeliä yhden painalluksen verran. Käyttänyt vuoden ajan. Välillä olen pari viikkoa pärjännyt ilmankin, nyt tuntuu, että pitää annostusta nostaa, koska tulee hirveitä hikikohtauksia, joihin saatan herätä öisinkin.
- Geeli
1-3 painallusta geeliä kierron vaiheesta riippuen (kierron ensimmäiset 2 vk yksi painallus, sitten 3).
- Painallus
Minulla menee seitsemän painallusta
- pitkäharmi
Ensin meni 1 pumppaus, sitten 2. Pari viimeistä vuotta mennyt 3. Nyt olen vähennellyt kun tuntuu, että helpottaa. 5 vuotta käyttänyt.
- Ällimölliraivotar
Olen vasta aloittanut kohdun ja munasarjojen poisto jälkeen.Käytän yhden painalluksen eikä oireit ole paitsi mieliala =(
- Painaltaja
Minulla menee tällä hetkellä kahdeksan painallusta. Jos vähennän, oireet tulevat heti takaisin rajuina. Pahin oireeni, jonka saan estrogenillä kuriin on isot ja kipeät aftat kielessä. Kun käytän säännöllisesti isoa määrää estrogeeniä, aftat ja muut oireet pysyttelevät kurissa.
- Etootosissas1
Mulla men 1-2 painallusta hormonihoidon takia procrenin kera. Piti käyttää ettei luusto haurastu. En kyllä tiedä miten se siihen vaikuttaa, mutta pumppailin silti lääkärin käskystä.
Mihin kahdeksan saa levitettyä? Hyvä jos itse sain tuon kaksi. Vai laitatko useamman kerran päivässä? - Marjulin
Laitan estrogeeliä aamuin illoin, eli tikullinen (1,5 mg) aamulla ja kaksi tikullista illalla ja usein joudun laittamaan geeliä vielä yölläkin puoli tai joskus jopa kokonaisen tikullisen, eli yhteensä 4,5 - 6 mg estrogeeliä päivässä - aika paljon, mutta jos vähennän alkaa moninaiset oireet, kivut, kuumat aallot, unettomuus, paniikkikohtaukset, tinnitus, virtsatietulehduskierre jne. Pakko käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768272Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372566
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262128
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611657
- 181619