Kirjoittakaa tänne harry potter 8. Oletetaan että jatkuu siitä kun harry kukisti voldemortin. Voi tulla pätkissä kuha jatkatte edellisen vastaa kohdasta. Oma versio tekeillä alotan koht
Vastaukset 5
Kaikki tapahtui niin nopeesti että harry tajusi tämän kaikki paikalla olijat yhtäaikaa ilosia ja surullisia mutta samassa kuului huuto - kaikki oppilaat omiin tupiin ja taas hälinä alkoi mutta tällä kertaa se loppui minuutissa - ette te kolme sanoi professori mcgarmiwa kun hän huomasi että harry,ron ja hermione kiipesivät jo portaita ylös rohkelikko torniin
///////////////////// / luku 2 / /////////////////////
Minulla hieman asiaa teille sanoi professori mc karmiva- ProfessorMcGonagall
No voi vittu ootko joku 10v mitäänosaamaton mukafani. Et varmasti ole lukenut kirjoja edes englanniksi, etkä siitä johtuen tajua koko jutun juonta, jolloin et voi sanoa itseäsi oikeaksi faniksi. Siis vittu plz! 2v päästä sua kaduttaa et laitoit tän tänne.
Oon lukenut kirjat suomeks
Ps:oon sama henkilö ku alottaja mutku unohi ton nimimerki salasanan- Potty.Harrer
13.000 täyttyi tänään.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1986
Hyvää kevättä kaikille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516- 29513
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.163512Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485