Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

harjamäen sali

penkkikyykky

Millainen meininki on harjamäen salilla? En ole käynyt siellä vuosikausiin mutta harkitsen jos alkaisi käydä uudelleen. Löytyykö uusia laitteita ja onko edelleen samat tyypit jotka käy siellä vuodesta toiseen? Paljon maksaisi kuukusimaksu?

9

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HullutPuntit

      Eikös se Harjamäki ole mielisairaala?

      • simo_solmu

        Mä repeän.


    • Samasali

      Jos tarkoitat SiiPon salia, niin se toimii tällä hetkellä vähän eri osoitteessa, Mäntyrinteen kupeessa vanhassa Savon Voiman talossa, sellainen keltainen pelti ulkopintana.

    • raura-make

      Millaisia kokemuksia tästä Siipon salista? Hinta ei varmaan kovin paha, mutta millaiset tilat ja laitteet?

      • sfdadfgad

        Hinta on samaa luokkaa kun easyfitilläkin. Älä tule jos haluat vaan näyttäytyä. Tule jos treeni on se pääasia.


      • eh-heh

        Älä nyt viitsi. Itse kävin aikanaan kyseisellä salilla ja siellä oli joillekin pääasia vain tulla keskustelemaan jätkien kanssa. Nojailtiin johonkin laitteeseen ja suu vain kävi, mutta puntit ei noussut lainkaan.


    • Punttis

      Äijien sali. Käy paikan päällä, siellä asiat selviävät. Rento meininki, johon pääsee kyllä mukaan.

    • maugga3

      En suosittele jos olet kukkakeppi. Itse olen sellainen 60 kg kaveri ja rupesin tuntemaan alemmuutta kun jätkät veti penkkiä lähemmäksi 200 kg. Enpä kehdannut toista kertaa salille mennä.

    • Vielänouseese

      Kävin kyllä Harjamäen salilla ja oli hyvä meininki. Puntit nousi joskus hyvinkin korkealle, välillä nojailtiin ja välillä oltiin selkävedossa. Terveellistä salilla käyntiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      79
      1745
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 55
      1323
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe