Kävin kirjastossa kysymässä tinnitukseen liittyvää kirjallisuutta,koska tämä p.... vaiva mulla on. Kirjastovirkailijatar totesi ettei ole savolainen eikä ymmärrä mistä on kyse. Selitin että korvat soivat eli tinnittää. Suositteli pumpulituppoa korvaan eli näin hoidetaan jossakin huisin nevadassa mutta kuitenkin Suomessa. Kirjoja en saanut enkä sen parempia neuvoja korvalääkäriltäkään. Kärsi sen kirkkaamman kruunun saat.
Savonmuan Hilma
sinnitus
3
67
Vastaukset
- tinni-15v
googleta! tinnitus.fi niin tuulee tietoa!!! kirjoista en tiedä????
- kirjastoon
Luulisi nykypäivän kirjastotyöntekijän tietävän mitä tinnitus tarkoitaa. Ei savolaiset ole ainoita tinnituksesta kärsiviä. Kaikilla tinnittäjillä ei ole myöskään tietokonetta käytettävissä ja voi olla että tämä Savonmuan muija halusi tietoa kirjoista.
Tosi p.... vaiva ja onneksi puhutaan ja kirjoitetaan jo enemmän ettei tinnittäjää pidetä ihan pö..nä. - Niska
Ehkä tästä on sinulle apua ja tietoa.
Voiko tinnitus vielä kadota?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13496912
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984