Olen käyttänyt Primolut Nor 10 mg tabletteja 10pv/kk jo useiden vuosien ajan säännöllistämään kiertoani, joka vaihdevuosien lähenemisen vuoksi alkoi poukkoilla miten sattuu. (Sain vastikään estrogeenigeeliä (Estrena) yöhikoiluihin ja väsymykseen ja se auttoi jo viikossa). Primolut on kuitenkin viimeksikuluneina 4 kk:na aiheuttanut kauheaa turvotusta - mitkään housut eivät mahdu päälle ja turvotuksen huomaavat lähiomaisetkin. Mikä keltarauhashormoni teillä on estrogeenigeelin tai -laastarin lisänä ja millä vahvuudella ? Kohtuani ei ole poistettu, joten keltarauhashormonilisä on tietenkin välttämätön.
Mitä geelin/laastarin lisäksi ?
Turbona
1
<50
Vastaukset
- NÄKÖKANTA
josko estrogengeeli aiheuttaa turvotusta? itse olen syönyt liki 2v primoluteja vastaaviin,mutta en ole pahemmin ainakaan vielä turvonnut,katson mitä syön ja liikun päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619