Unelma, toive tai tavoite???

ValkoinenPrinssiksi

Onko sinulla vielä unelma tai useampia, jonka haluaisit vielä toteuttaa? Millaisia? Miten aiot toteuttaa unelmasi?

Vai oletko jo saavuttanut ja tehnyt kaiken?

Olen itse miettinyt, että olisikohan vaarallista, jos putoaisi hevosen selästä ässä iässä. Tekisi mieli opetella ratsastamaan.

Olen myös miettinyt, keksisinkö jostain matkakohteen, jonne kannattaisi lähteä ja saisi enemmän kuin osaisi odottaa.

Millaisia toiveita sinulla on? Aiotko tehdä jotain vai jättää ja odottaa unohdusta?

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppuriika

Olen ollut aina niitä ihmisiä, ettei ole ollut tapana tehdä kovin kauaskantoisia suunnitelmia. Jos ei nuorena niin eipä niitä taida olla enää 59-vuotiaanakaan.
      Minulle riittää ja tuo jännitystä jokainen uusi päivä ja viikko.
      Saattaa se jokin saavutettava unelma vielä putkahtaa, mutta nyt riittää ihan tämä tavanomainen elämä.

• IhanTäsVaan

Unohda koko juttu ja palaa maan pinnalle.
      Arki on tässä. Nyt. Yölläkin.

• siilimuori

Unelmoin kutakuinkin terveenä jääväni eläkkeelle, siis niin terveenä että jaksaisin nauttia eläkkeelläolon kiireettomyydestä ja ilman tiukkoja aikatauluja mistään. Saisin aamulla nukkua niin pitkään kuin nukuttaa. Keittää kaffet, nauttia sen rauhassa joko ulkona tai sisällä. Kässehtiä villasukkalsillaan pirtissä ja aamulla suunnitella että mitähän tänään tekisin tai tekisinkö mittään. Sis se mitä eniten odotan tlevaisuudelta: kiireettömyys ja rauha.

• ent.siivoojaparka

Ajatella, että minä olen jo päässyt toteuttamaan sinun haaveesi. Osaan minä siitä nauttiakin. Otan irti kaiken mahdollisen laiskottelusta.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ajatella, että minä olen jo päässyt toteuttamaan sinun haaveesi. Osaan minä siitä nauttiakin. Otan irti kaiken mahdollisen laiskottelusta.

No nii, Ei siis mikäämn epärealistinen haave :). Jalat maassa ja silleen.

• Jututus

Itse tahtoisin tulla yhdeksi maailman tunnetuimmista tubettajista

• 1eero

Aina on joku ajatus eessäpäin jos jämähtäisin paikallee nii tylsistyisin.

• Se onkin aika tylsistyttävää jos aatokset jämähtävät menneeseen ja olleeseen.

• pyydän-armoa-luojani

ON unelma,,,
      pysyisi vielä terveenä,
      ei vielä kuolis sepelvaltimotautiin,
      ja
      että mun aikuiset lapset pysyisi terveenä,
      eivätkä ikinä kuolis ennen mua,

• Unelmavaiutopia

Ehkä nämä eivät ole unelmia, vain toiveita. Sepelvaltimotautiin voi itse vaikuttaa elämäntapavalinnoilla, aikuisten lasten asioihin ei voi muuta kuin panna kädet ristiin rinnan päälle ja lausua se 'toive'.

Unelma on henkilökohtainen, oma, koskee vain sinua ja omaa persoonaasi.

• kipee-sydän-
        Unelmavaiutopia kirjoitti:

Ehkä nämä eivät ole unelmia, vain toiveita. Sepelvaltimotautiin voi itse vaikuttaa elämäntapavalinnoilla, aikuisten lasten asioihin ei voi muuta kuin panna kädet ristiin rinnan päälle ja lausua se 'toive'.

Unelma on henkilökohtainen, oma, koskee vain sinua ja omaa persoonaasi.

vai niin,, meinaatko että ihminen elää ikuisesti sepelvaltimotaudista huolimatta,
        sehän on helpottava tieto,
        se vaan harmittaa ku oireita vaan tulee ja kunto huononee,
        vaikka olen varmasti yksi maailman ahkerimmista liikujista,

• Kaikkia noita löytyy.
      Täytyy olla unelma, jota tavoittelee ja toive, että se toteutuisi.
      Mutta mitään ei tapahdu, jos ei tee töitä sen eteen.
      Unelmani on julkaista kirja, tavoite, että se tulisi valmiiksi kun kuusvitosen täytän, toive, että löydän tarpeeksi aikaa, sanoja, kuvia.

• ent.siivoojaparka

Mielenkiintoista.
        Olet sitten jo varmaan aloittanut sitä? Mikä on kirjasi aiheena?
        Käytät aika paljon aikaa täällä palstalla, olen huomannut. Ei siis pitäisi ajanpuutteesta olla kiinni. Ehkä sanoista ja kuvista vain?

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Mielenkiintoista.
        Olet sitten jo varmaan aloittanut sitä? Mikä on kirjasi aiheena?
        Käytät aika paljon aikaa täällä palstalla, olen huomannut. Ei siis pitäisi ajanpuutteesta olla kiinni. Ehkä sanoista ja kuvista vain?

Paljon aikaa vai, no, nyt oli vapaata ja hyvää luppoa tämä viikonloppu niin saattoi täällä rillutella useammin.
        Yleensä piipahtelen kaiken muun elämisen lomassa.
        Olen ollut unelmani kimpussa jo aika kauan. Ja puute on juuri ajasta, teen sitä yleensä öisin kun maailma ympärillä hiljenee.

• ent.siivoojaparka
        rosaliiin kirjoitti:

Paljon aikaa vai, no, nyt oli vapaata ja hyvää luppoa tämä viikonloppu niin saattoi täällä rillutella useammin.
        Yleensä piipahtelen kaiken muun elämisen lomassa.
        Olen ollut unelmani kimpussa jo aika kauan. Ja puute on juuri ajasta, teen sitä yleensä öisin kun maailma ympärillä hiljenee.

Eikös klo 1:31 ole jo yö, joillekin? Meillä ainakin on tuohon aikaan maailma ympärillä ollut hiljentyneenä jo jonkin aikaa.

• att2
    • hytinäx1

Unelmani, tavoitteeni, toiveeni

Kyllä se on tuo uuden työpaikan saaminen. Ehkä muutto toiseen kaupunkiin. Sen mukaan sitten taas rakentelen uusia unelmia.
      Aloittajalle, kyllä sinun kannattaisi mennä sinne ratsastuskouluun. Jos putoaa niin putoaa, mutta miksi pelätä sitä etukäteen? Voihan sitä omankehon ja tasapainon hallintaa harjoitellla etukäteen vaikka kuntosalilla tai kotosalla.

• "hytinäx1"

Alahan siis lukea vero-tietoja.

H.

• Korppis1

Oikeastaan paljon kokeneena, nähneenä ja saaneena voisi lottovoitto olla unelmien tavotelluin kohde.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1222
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56