Kissan märkäkohtu

T-N

Leikatkaa tyttökisunne. Tänään tuli märkäkohtudiagnoosi ja huomenna kiireellinen leikkaus. Kissani täyttää heinäkuussa 8v, mutta epäilen, että tämä alkoi jo 4v sitten mutta silloin lääkäri antoi kissalleni kuolemantuomio diagnoosin; FIB. En suostunut enkä uskonut. Tyhjäytin kissaani nesteestä n 2 x/vuosi. En uskaltanut eikä ollut varaakaan aina mennä uudelleen ns erikoistuneelle ellääkärille. TArkoituksenani oli ennä nyt muutenkin selvittämään, että onko kissallani vain jokin vajaatoiminta elimistössä mistä tämä johtuu. Viime yönä hän kuitenkin yritti pissata useasti ja teki myös peitolle ja sieltä tuli aina pieni pötkö punaista hyytymän kaltaista venyvää punaista aivan kuten kudosta. Kissa oli kipuinen. Annoin Metacamia jota minulla oli avaamaton pullo jäänyt ja se helpotti. Aamulla yht otto ellääkäriin ja aika ja tutkimukset. Mainitsin hänelle myös näistä tyhjentämisistä. Kiireellinen leikkaus huomenna. Vihdoinkin syy löytyy. Maksaa tämä, mutta velaksi ja osamaksulla. Kissani hengelle ja terveydelle ei ole hintaa. Pelottaa, mutta ei ole muuta vaihtoehtoa. Rakastan sydänkäpyläistäni, perheenjäsentäni. Rukoilen ja toivon, että kaikki menee hyvin.

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t-n

Nyt sitten virtsa karkaa leikkauksen jälkeen.

• urpoja

KYllä se tiedetään, että kissat kannattaa leikata. Johan siitä toitotetaan joka tuutista.
      Jotkut urpot vaan ei leikkaa kun ei oteta selvää asioista.

• tylman

Aloittajan tarkoitus oli hyvä. Turha olla töykeä vaikeassa tilanteessa. Toivottavasti leikkaus on mennyt hyvin ja kissa kunnossa!

• juuh123

Auts. Oli varmasti hyvin hankalaa toteuttaa se leikkaus ton kahdeksan vuoden aikana, kun on jäänyt tekemättä. Onneksi rakastat kissaasi. Se näemmä aina korjaa kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3145
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2862
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1731
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1585
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe