Vai mitä arvelette?
Ei kai taas?
Kysynvain
9
<50
Vastaukset
- dnainfo
Mie en arvele, vaan TIEDÄN.
- Kysynvain
Hyvä että jollain on varmaa tietoa asiasta. Minulla oli vain vahva aavistus. Tapaus oli sen sorttinen.
- Shorttiuuno
Miksi näin?
- hipsters
Shorttiuuno kirjoitti:
Miksi näin?
Koska Tani ei ole osannut valita alaisiaan oikein.
- mieVII
Täälläkin vaistot pelaavat "jotenkuten", mut vaan aattelin, siksi vastasin.
Tiedätkö muuten kauanko pääkaupungissa kestää saada ambulanssi paikanpäälle jos saa sydänkohtauksen tai tulee aivoinfarkti? Jos esim. asuu sairaalan lähellä muttei pysty enää kävelemään sinne? - TAO-
Tieto on TIE
- Murremaisteri
Työ=te
- Tanitus
Tanittaako? Kannattaa seisä päällään niin lakkaa.
- TIEinfo
Mie kerron eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939