Vai mitä arvelette?
Ei kai taas?
Kysynvain
9
<50
Vastaukset
- dnainfo
Mie en arvele, vaan TIEDÄN.
- Kysynvain
Hyvä että jollain on varmaa tietoa asiasta. Minulla oli vain vahva aavistus. Tapaus oli sen sorttinen.
- Shorttiuuno
Miksi näin?
- hipsters
Shorttiuuno kirjoitti:
Miksi näin?
Koska Tani ei ole osannut valita alaisiaan oikein.
- mieVII
Täälläkin vaistot pelaavat "jotenkuten", mut vaan aattelin, siksi vastasin.
Tiedätkö muuten kauanko pääkaupungissa kestää saada ambulanssi paikanpäälle jos saa sydänkohtauksen tai tulee aivoinfarkti? Jos esim. asuu sairaalan lähellä muttei pysty enää kävelemään sinne? - TAO-
Tieto on TIE
- Murremaisteri
Työ=te
- Tanitus
Tanittaako? Kannattaa seisä päällään niin lakkaa.
- TIEinfo
Mie kerron eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6078021Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413073Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4002153- 1281327
- 311293
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51219Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081128- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651055- 46923