Hei! Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon käytettyä akvaariota hommatessa? Ainakin, ettei ole ollut pitkään tyhjillään, että pitää vettä? Mutta mites jos joku on myymässä kaloineen, eikö akvaario pidä kuitenkin tyhjentää siirron ajaksi ja näin aloittaa homma alusta?
Käytetty akvaario
3
383
Vastaukset
- kbdfkgkdjg
On varmasti tärkeää ettei akvaarion vuoda :) Sillä taas ei ole merkitystä onko akvaario ollut pitkään tyhjillään. On ne akvaariot kaupassakin tyhjillään kuukausia ellei jopa vuosia. Ei lasi tai silikoni mene miksikään vaikka akvaariossa ei vettä olisikaan. Tietenkin akvaario pitää tyhjentää siirron ajaksi esim. 1000l akvaario painaa jo jonnin verran vedellä täytettynä. Tyhjän akvaarion siirto on huomattavasti helpompaa. Homma pitää aloittaa alusta mutta onneksi nykyisillä aineilla akvaarion kypsytys hoituu hetkessä ja kalat voi lisätä akvaarioon heti.
Hommaat sitten uuden tai käytetyn akvaarion kannattaa akvaarioharrastukseen perehtyä huolella ennen kuin hommaan ryhtyy. Opettele ainakin perusasiat ennen harrastuksen aloittamista.- 2ja15
Joo käyttämätön akvaario ainakaan ei vuoda, mutta jostain luin, ettei saisi olla tyhjillään pitkään. Mulla on ollut akvaario vuosia sitten, eli tiedän perushommat, tarkemmin toki pitää uudelleen opetella, mutta käytettynä en ole ostanut akvaariota. Lähinnä, että uskaltaako ostaa jne. Tyhjästä käytetystä ei voi olla varma, pitääkö vettä...
- kbdfkgkdjg
Mulla oli vuoden käytössä ollut akvaario vintillä yli 10 vuotta säilössä. Nyt tuo akvaario on ollut uudestaan käytössä 4 vuotta. Hyvin on akvaario säilynyt tyhjilllään 10 vuotta. Silikonit kimmoisat ja kuin uudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847