Hei! Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon käytettyä akvaariota hommatessa? Ainakin, ettei ole ollut pitkään tyhjillään, että pitää vettä? Mutta mites jos joku on myymässä kaloineen, eikö akvaario pidä kuitenkin tyhjentää siirron ajaksi ja näin aloittaa homma alusta?
Käytetty akvaario
3
516
Vastaukset
- kbdfkgkdjg
On varmasti tärkeää ettei akvaarion vuoda :) Sillä taas ei ole merkitystä onko akvaario ollut pitkään tyhjillään. On ne akvaariot kaupassakin tyhjillään kuukausia ellei jopa vuosia. Ei lasi tai silikoni mene miksikään vaikka akvaariossa ei vettä olisikaan. Tietenkin akvaario pitää tyhjentää siirron ajaksi esim. 1000l akvaario painaa jo jonnin verran vedellä täytettynä. Tyhjän akvaarion siirto on huomattavasti helpompaa. Homma pitää aloittaa alusta mutta onneksi nykyisillä aineilla akvaarion kypsytys hoituu hetkessä ja kalat voi lisätä akvaarioon heti.
Hommaat sitten uuden tai käytetyn akvaarion kannattaa akvaarioharrastukseen perehtyä huolella ennen kuin hommaan ryhtyy. Opettele ainakin perusasiat ennen harrastuksen aloittamista.- 2ja15
Joo käyttämätön akvaario ainakaan ei vuoda, mutta jostain luin, ettei saisi olla tyhjillään pitkään. Mulla on ollut akvaario vuosia sitten, eli tiedän perushommat, tarkemmin toki pitää uudelleen opetella, mutta käytettynä en ole ostanut akvaariota. Lähinnä, että uskaltaako ostaa jne. Tyhjästä käytetystä ei voi olla varma, pitääkö vettä...
- kbdfkgkdjg
Mulla oli vuoden käytössä ollut akvaario vintillä yli 10 vuotta säilössä. Nyt tuo akvaario on ollut uudestaan käytössä 4 vuotta. Hyvin on akvaario säilynyt tyhjilllään 10 vuotta. Silikonit kimmoisat ja kuin uudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt495138Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672925Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2751396Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721133Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281058
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741054- 1691030
- 49914