Perustele Eppujen huonous!

MrJuha82outolintu

Osaatko perustella?
Mun mielestä voit yrittää, mut aika epätoivoinen tilanne.
Eput ovat tehneet punkkia, kokeilevaa rokkia ja suomirokkia.
Ovat menestyneet hyvin kaupallisesti sekä ovat olleet myös aina kriitikoiden suosiossa.
Soittavat hyvin ja Martilla persoonallinen ääni.
Rumpali on ihan virtuoosi.
NEvalainen oli erittäin lahjakas basisti.
Se miten eppujen orkan rytmit ja laulut menivät välillä epäsynkassa on neroutta.
Sen kuulee vanhemmilla levyillä, kuten tie vie, Aku ja köyhät pojat sekä coctail bar.

Jos tuomitsee eput muutamien kuultujen biisien perusteella, niin se on hieman kornia.
Juuri se hittibiisi vuonna 85 onkin hieman keskinkertainen biisi, joka on vain suuressa suosiossa.
Toinen keskinkertainen hittibiisi on se baarikärpänen, mut eput pystyy paljon parempaakin.

17

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkin

      Niin

    • nm1

      Ok.

    • IHAHYVÄÄYLÄLUOKKIENTASO

      pUNKIAKAIT ALUNPERIN.. sEOLI

      • JOPAJOPA

        PAIKALLINENN RADIOASEMA VERTASI LOPULTA dIRE STRAITSIINKIN JOPA


      • KAINEVÄHÄOSAISOITTAA

        nUORISONSUOSIKKISEOLI 80-LUVULLA


      • yLÖJÄRVENPUNKIT

        nIISTÄPUNKBIISEISTÄ VÄHÄ EHKÄ TYKKÄSI LOPULTA MOSKAA.


      • PASKAROSKAA

        aINOA OIKEA BÄNDI 70-LUVULLA OLI TEDDY AND THE TIGERS..... pUNKOLINAURETTAVAA EHKÄ SYMPAATTISTAJUTTUA


      • tEDITPARHAITA

        kOTIKAUPUNKIFANAATTISUUS EI AUTTANUT YHTÄÄN VAAN EIVAAN TYKÄTTY


      • eLVISTEKIJO

        vÄHÄN TYYLIÄ TOHON HOMMAAN VAIKKA PUNKKI OI OLLA HYVÄÄ MUTTA TYYLIÄ SIIHEN HOMMAAN VITTU..............................


      • ÄLÄROSKAANSORRUMOSKAAN

        NUORISO SAA KUUNNELLA MITÄPASKAA HYVÄNSÄ KUNHAN SE ON ROCKABILLYÄ.


      • Anonyymi00012
        PASKAROSKAA kirjoitti:

        aINOA OIKEA BÄNDI 70-LUVULLA OLI TEDDY AND THE TIGERS..... pUNKOLINAURETTAVAA EHKÄ SYMPAATTISTAJUTTUA

        teddy and the tigers joo kolahrti kun kävin kuunteleen niije tuotannon biisejä.


    • Anonyymi00011

      Ei tarjoa silmänruokaa.

      • Anonyymi00014

        no eihä se ookkaan pääasia vaan musa =)


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        no eihä se ookkaan pääasia vaan musa =)

        Musa on erinomaista, Eppu ei todellakaan ole normaali ulkomuodoltaan, mikä on kuitenkin hyvä juttu hulluuden kantilta.


    • Anonyymi00016

      Juuri sopivan huonoa, jotta kaikenlaiset hanut tai johnnytkin voivat väittää minkään Kahdeksannen ihmeen biisin olevan huono. Saatikka sitten Baarikärpäsen.

      Eppunormaali ei tarkoita mitään normaalia. Jos nyt ei aina niin hulluakaan.

      • Anonyymi00017

        Tai siis keskinkertainen.

        Keskinkertaisuuskin on enimmäkseen kanavissa.

        Keskinkertaista on yleensä rääpiä vaikka albumeilta ja bändeistä palasia pois, jotta niistä tulisi keskinkertojan hetkellisessä mielessä jotenkin miellyttävämpiä. Erityisesti keskinkertaisilla musanharrastajilla esiintyy tätä vimmaa.


    • Anonyymi00018

      Hyvä kulma aiheeseen kuitenkin, tästä arvostukset. Rationaalisesti argumentoimalla ja poissulkemalla tämä järkevimmin ratkaistaan, kuten vaikka alkuräjähdyksen syyllinenkin.

      Mennään suoraan seuraavaan ruutuun: Mikä on Eppu Normaalin vähiten huono levyn päätösbiisi? Vastaus: Näin on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe