Koiranpentuja 2015 kesä?

Apuakaipaava

Hei! Olen epätoivoisesti yrittänyt etsiä pentua kesäkuulle.
Laittakaahan kaikki ihanat ihmiset minulle tähän linkkejä mahdollisille sivuille joilla olisi pentua touko/kesäkuulle :) kiitos kovasti avusta, toivottavasti löydän oman karvapalleroiseni !

6

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirakkokava

Eurobreeder.com ja www.pedigreedatabase.com tulee omakoiran pentuvälityksen lisäksi mieleeni.

• voi-tsiisus

Anteeksi nyt vain, mutta miten kädetön voi ihminen olla? Kukaan täällä ei tiedä, mitä rotua olit ajatellut tai mitään muutakaan mahdollista kriteeriä. Kaikki mahdolliset myynnissä olevat koiratko pitäisi tänne alkaa linkittämään?

Kunhan tiedät, mitä haluat, niin myyntipalstoja selaamaan ja ottamaan kasvattajiin yhteyttä. Enpä olekaan aikaisemmin kuullut, ettei koiraa meinaa löytää kun tarjontaa pursuaa ovista ja ikkunoista.

• Apuakaipaava

Anteeksi huolimattomuuteni!
      Saksanpaimenkoira etsinnässä! Olen kyllä etsinyt paljonkin, mutta ajattelin että jos jollain olisi jokin hyvä paikka tiedossa tms niin täältäkin voisi saada apua..pahoitteluni että unohdin mainita kokonaan rodun.

• sakupaukku

Pedigreedatabase tursuaa sakujen osalta toisena tulee rotkulat tuolla sivustolla. Yleinen rotu ettei löytämisen pitäisi olla vaikeaa vaikka hyviä yhdistelmiä saa olla ajoissa kysymässä ;)

• jjj3
    • suruKoira

Tälle kesälle voi tehdä tiukkaa löytää hyvä koira. Yleensä tiukalla aikataululla pentuja myyvät ovat niitä, joiden koissut uhkaavat muutoin jäädä käsiin... eli kannattaa olla hyvin tarkkana terveys- ja luonneasioiden kanssa! Laadukkaita sakupentuja saatetaan odottaa jopa 3 vuotta. Siihen verrattuna kuukauden varoaika ei lupaa hyvää :P

Nimimerkillä ektooppinen cilia spondyloosi lonkkaniveldysplasia -koiran tietämättömyyttään hankkinut........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27