Hei,
Nyt tarvitsen apua kokeneemmilta. Olen ostanut lennot samalla lipulla Helsinki - Singapore - Bali. Helsinki - Singapore välin operoi Finnair, Singapore - Bali välin Singapore Airlines. Kysymys kuuluukin lähtöselvitetäänkö laukkuni Helsingissä Balille saakka?
Olen saanut Finskin asiakaspalvelusta ristiriitaista tietoa: toinen vastasi että kyllä, toinen vastasi että todennäköisesti joudun Singaporessa hakemaan laukkuni ja lähtöselvittämään sen uudelleen. Vaihtoaika on vain 1 h 40 min eli hieman tuo hirvittää.
Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta, niin saan mielenrauhan (tai en) ennen matkaa :)
Lennot Helsinki - Singapore - Bali
5
342
Vastaukset
- HEL-SIN-DPS
Laukut menee suoraan Hesasta Denpasariin.
- Baliin
Sama tieto on minullakin eli kyllä laukun pitäisi mennä suoraan Hesan lähtöselvityksestä määränpäähän saakka!
Bali on kaunis lomakohde, joten ihan kateeksi käy. Jos kaipaat hieman lisätietoja kohteestasi, voit käväistä seuraavalla sivulla lukemassa Balin luonteesta, hyvistä rannoista ja muusta tutustumisen arvoisesta:
http://saaret.com/bali#comment-2940 - Bilibalina
jos sulla on samalla liput kaikki lennot: Hki-Sg-Denpasar, niin laukutkin menevät perille saakka. Ihan varmasti ehdit vaihtaa konetta Singaporen Changin lentokentällä.Maailman sujuvin ja ihanin lentokenttä! Toivottavasti sulla on edes yksi päivä aikaa SIngaporessa. Miellyttävä, puhdas, monipuolinen , ihan täydellinen kaupunkikohde.
- Baliopas
Kätevä baliopas matkallesi http://www.baliopas.fi/
- Baliopas
Niin ja laukuista, itse lensin tänne viime sunnuntaina hong kongin kautta ja kaikki tuli perille suoraan helsingistä, joten ei tarvinnut välillä hakea laukkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108