Lennot Helsinki - Singapore - Bali

Joonas_

Hei,

Nyt tarvitsen apua kokeneemmilta. Olen ostanut lennot samalla lipulla Helsinki - Singapore - Bali. Helsinki - Singapore välin operoi Finnair, Singapore - Bali välin Singapore Airlines. Kysymys kuuluukin lähtöselvitetäänkö laukkuni Helsingissä Balille saakka?

Olen saanut Finskin asiakaspalvelusta ristiriitaista tietoa: toinen vastasi että kyllä, toinen vastasi että todennäköisesti joudun Singaporessa hakemaan laukkuni ja lähtöselvittämään sen uudelleen. Vaihtoaika on vain 1 h 40 min eli hieman tuo hirvittää.

Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta, niin saan mielenrauhan (tai en) ennen matkaa :)

5

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HEL-SIN-DPS

      Laukut menee suoraan Hesasta Denpasariin.

    • Baliin

      Sama tieto on minullakin eli kyllä laukun pitäisi mennä suoraan Hesan lähtöselvityksestä määränpäähän saakka!

      Bali on kaunis lomakohde, joten ihan kateeksi käy. Jos kaipaat hieman lisätietoja kohteestasi, voit käväistä seuraavalla sivulla lukemassa Balin luonteesta, hyvistä rannoista ja muusta tutustumisen arvoisesta:

      http://saaret.com/bali#comment-2940

    • Bilibalina

      jos sulla on samalla liput kaikki lennot: Hki-Sg-Denpasar, niin laukutkin menevät perille saakka. Ihan varmasti ehdit vaihtaa konetta Singaporen Changin lentokentällä.Maailman sujuvin ja ihanin lentokenttä! Toivottavasti sulla on edes yksi päivä aikaa SIngaporessa. Miellyttävä, puhdas, monipuolinen , ihan täydellinen kaupunkikohde.

    • Baliopas
    • Baliopas

      Niin ja laukuista, itse lensin tänne viime sunnuntaina hong kongin kautta ja kaikki tuli perille suoraan helsingistä, joten ei tarvinnut välillä hakea laukkuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe