Auttakaa!!

olentuhonoma

Olen siis 16v tyttö ja olen menossa isoseksi. Aluksi ajatus isosena olosta oli upea. Mutta nyt se ajatus karmii. Olen hirveän ujo ja nyt pelottaa mennä isoseksi. Lisäksi sain tietää kamalan asian: ihastukseni (hän on siis pappi) on siis siellä. Olen aina hajamielinen ja tuijotan häntä pitkiä aikoja. Nyt pelottaa etten kykene hoitamaan isosen roolia uskottavasti. Jos olen kauhean ujo ja vielä tuollainen niin, mitä pitäisi tehdä?

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikjnhg

      Miksi et kysy vanhemmiltasi?
      Olet ilmeisesti uskontunnustuksesi kaltainen....

      • olentuhonoma

        En ikinä kertoisi näin noloa asiaa vanhemmilleni! Eivätkä he osaa edes auttaa.


      • kujhyg
        olentuhonoma kirjoitti:

        En ikinä kertoisi näin noloa asiaa vanhemmilleni! Eivätkä he osaa edes auttaa.

        Ei tarvitse kertoa, asioista voi keskustella asiallisesti. Lapsiaan rakastavat vanhemmat tietävät mutta jos ovat uskontunnustuksensa kaltaisia niin sitten on oltava varovainen.
        Sinulla, on lapsena oikeus tietää vanhempiesi asenne ja oikeus heidän antamaan tukeen.

        Vaikuttaa kumminkin siltä, että olet itsekkin jo uskontunnustuksen antanut ja asioita totuuden mukaisesti ymmärtämätön joten sinulla on todellakin ongelmia. Jos tahdot syvemmällä rikollisen kristinuskon orjuuteen niin mene sinne mutta älä vie toisia.
        Ja jos tahdot Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien mukaisesti elää niin joudut luopumaan uskontunnustuksestasi jos se vielä on mahdollista. Paavalikaan ei saatanasta saanut eroa vaikka rukoili...

        Tiedän, että ongelmasi voi olla vaikea ainoastaan sen vuoksi, että olet jo tavalla tai toisella sidottu jumalattomuuteen. Ei pahalla mutta vaikuttaa kuin sinua kutsutaan sielullisesti pois heidän joukosta... joukosta johon et kuulu... Onko niin?!


      • kijnhytg
        olentuhonoma kirjoitti:

        En ikinä kertoisi näin noloa asiaa vanhemmilleni! Eivätkä he osaa edes auttaa.

        muuten.... tuli mieleen että et ole "tuhonoma."
        Vapauta itse siitä ajatuksesta.
        Niin kauan, kun pystyy asioistaan avautumaan, apua etsimään jne... niin ei ole tuhon oma vaan tietoinen siitä, että on tavalla tai toisella valintojen edessä, tai valintoja tehnyt, jotka ovat vaikeita. Ja ne vaikeudet ovat uskon asioissa yleensä ne, että kouluissa, kirkoissa jne koulutetaan oppeja Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen jotka eivät ole HEIDÄN oppeja. Sen vuoksi Jumalallisuudelleen ja ihmisyydelleen rehellinen kokee itsensä jakomielisiksi. Valinta on vaikea, etenkin nuorille jos heillä on vielä Jumalan Valtakunnan kaltaisuutta ja ihmisyyttä jäljellä vaikka onkin uskontunnustuksen antanut herra epäjumallle. Kahden herran palvelu aiheuttaa ongelmia....

        Toivon voimia sinulle ja pysy voimakkaana että et tuhoa itseäsi...
        Uskalla pyytää apua paikka kuntasi terveys keskusesta jos voimasi tuntuu loppuvan.
        Ei ole häpeä olla avun tarpeessa. Häpeän on se, jos pyydät apua sen ongelman sinulle aiheuttajalta....
        ---------------------------------------------------------------------------------------
        VARO TÄHÄN TILANTEESEEN JOUTUMISTA.

        Uutisissa kerrottiin, kuukausia sitten, että nuorten itsemurhat ei ota vähentyäkseen.
        Olisko osa syy siihen luterilaisuus yhdessä lestadiolaisuuden kanssa?

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'


      • tuhonoma
        kijnhytg kirjoitti:

        muuten.... tuli mieleen että et ole "tuhonoma."
        Vapauta itse siitä ajatuksesta.
        Niin kauan, kun pystyy asioistaan avautumaan, apua etsimään jne... niin ei ole tuhon oma vaan tietoinen siitä, että on tavalla tai toisella valintojen edessä, tai valintoja tehnyt, jotka ovat vaikeita. Ja ne vaikeudet ovat uskon asioissa yleensä ne, että kouluissa, kirkoissa jne koulutetaan oppeja Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen jotka eivät ole HEIDÄN oppeja. Sen vuoksi Jumalallisuudelleen ja ihmisyydelleen rehellinen kokee itsensä jakomielisiksi. Valinta on vaikea, etenkin nuorille jos heillä on vielä Jumalan Valtakunnan kaltaisuutta ja ihmisyyttä jäljellä vaikka onkin uskontunnustuksen antanut herra epäjumallle. Kahden herran palvelu aiheuttaa ongelmia....

        Toivon voimia sinulle ja pysy voimakkaana että et tuhoa itseäsi...
        Uskalla pyytää apua paikka kuntasi terveys keskusesta jos voimasi tuntuu loppuvan.
        Ei ole häpeä olla avun tarpeessa. Häpeän on se, jos pyydät apua sen ongelman sinulle aiheuttajalta....
        ---------------------------------------------------------------------------------------
        VARO TÄHÄN TILANTEESEEN JOUTUMISTA.

        Uutisissa kerrottiin, kuukausia sitten, että nuorten itsemurhat ei ota vähentyäkseen.
        Olisko osa syy siihen luterilaisuus yhdessä lestadiolaisuuden kanssa?

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Öö.. en ole tekemässä itsaria :D Nimimerkkini tulee siitä kun olen niin paniikissa ja pelkään mokaavani isosena. Mietin tässä vaan että entä jos välttelisin pappia? Tai sekään ei oikein varmaan onnistuisi.. Lisäksi se voisi näyttää jotenkin oudolta ja tylyltä.


      • olentuhonoma
        tuhonoma kirjoitti:

        Öö.. en ole tekemässä itsaria :D Nimimerkkini tulee siitä kun olen niin paniikissa ja pelkään mokaavani isosena. Mietin tässä vaan että entä jos välttelisin pappia? Tai sekään ei oikein varmaan onnistuisi.. Lisäksi se voisi näyttää jotenkin oudolta ja tylyltä.

        Oho kirjoitin nimimerkin eri tavalla :/


      • kijnhgb
        olentuhonoma kirjoitti:

        Oho kirjoitin nimimerkin eri tavalla :/

        Olisko sittenkin niin, että kirjoitit oikein nimimerkkisi... et tiedä... viellä...


      • olkmnht
        tuhonoma kirjoitti:

        Öö.. en ole tekemässä itsaria :D Nimimerkkini tulee siitä kun olen niin paniikissa ja pelkään mokaavani isosena. Mietin tässä vaan että entä jos välttelisin pappia? Tai sekään ei oikein varmaan onnistuisi.. Lisäksi se voisi näyttää jotenkin oudolta ja tylyltä.

        Tässä vaiheessa on hyvä vielä väittää noin mutta järkensä/ymmärryksensä menettäneillä on ominaisuuksia jotka voi muuttua arvamattomasti... ulkopuolisista vaikutteista....
        Toivotaan kumminkin parasta.
        Rakkaus on sokea... saatanallisuudessakin....


      • kjmnhytgf
        tuhonoma kirjoitti:

        Öö.. en ole tekemässä itsaria :D Nimimerkkini tulee siitä kun olen niin paniikissa ja pelkään mokaavani isosena. Mietin tässä vaan että entä jos välttelisin pappia? Tai sekään ei oikein varmaan onnistuisi.. Lisäksi se voisi näyttää jotenkin oudolta ja tylyltä.

        Eikö isosena oleminen ole iso riski tulla perkeleen perisyntiseksi?
        Viekotella nuoria pois Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta ja ihmisyydestä aivopesu perkeleen viekkaudella. Paratiisin käärmeellä on jäkeläisiä ja seuraajia.

        opettajina on näitä Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavia ammatti eksyttäjiä valheineen:
        Jumala ei ole kastetta asettanut vaan rikollisuudellenne väärennetty raamattu:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12386829#comment-69084288
        "kuunteleva_kirkko
        25.7.2014 20:21
        Kuten otsikossa asian sanot, kaste on kokonaan Jumalan armotyö. Juuri näin.
        Vilppu H.
        pappi"

        Tuo, papin oppi on törkeä vale. Jumala ja Jeesuskaan ei ole käskenyt kastaa ketään, lapsiakaan; lapsia tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne saatanallisuuden rikollsuuden jäseniksi, uskovaisiksi tai edes perkeleen perisyntisten raiskattaviksi.

        Tässä toinen esimerkki, samanlaisesta Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajasta ja vihaajasta joka valehtelee nuorille niin kuin paratiisin käärmeen jälkeleinen:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        Ketään ei ole kastettava rikollisuuteen joten te rippikoulun käyneet, jos kastatatte lapsenne niin joudutte ottamaan siitä rikoksesta vastuun jonka kasteen suorittaja pappi tekee. Saatte samalla lahjaksi lisää perkeleen perisyntiä josta saatana iloitsee.

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        ja jos/kun tuollaisten joukosta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


    • perskarwa

      iso-seksi ja pappi..lol..kaikkee se Perkele teettää..

    • olentuhonoma

      Paras kai jättää seuraamatta tämä keskustelu, kun mitään apua ongelmaani ei tunnu löytyvän. :/

      • Jappervokki

        No, sait keskustelukumppaniksesi tuon copy-pastettajan, joka tällä kertaa tosin kirjoitti lähestulkoon ymmärrettävästi. Hän on vain niin juuttunut tuohon "uskontunnustuksen kaltainen"-juttuun, ettei lopulta osaa keskustella mistään muusta, vaan alkaa paasata. Sitten on noita vahingoniloisia trolleja.

        Miten voisin sinua auttaa? Kun itse olin riparille menossa, olin jo aiemmin ihastunut yhteen isosistani, mutta leiriin mennessä olin päässyt ihastuksentunteestani eroon. Kohtasin totuuden ja ymmärsin, että meillä ei olisi tulevaisuutta. Ihastukseni oli yksipuolista. Samaa suosittelen sinullekin. Jo pelkästään papin rooli estää häntä vastaamasta tunteisiisi, puhumattakaan sitten muista tekijöistä.

        Ujouteesi auttaa se, että valmistaudut mahdollisimman hyvin etukäteen juttuihin. Jos vain suinkin voit välttää, niin älä tee mitään ex tempore. Puhun nyt omasta kokemuksesta. Olen sisäänpäinkääntynyt ja esiintymiskammoinen, mutta jos minun on täytynyt esiintyä julkisesti, niin se on mennyt sitä paremmin, mitä enemmän töitä olen etukäteen tehnyt. Kun onnistut, saat hyväksyntää ja ujoutesi ja epävarmuutesi karisevat.


      • oldkvje
        Jappervokki kirjoitti:

        No, sait keskustelukumppaniksesi tuon copy-pastettajan, joka tällä kertaa tosin kirjoitti lähestulkoon ymmärrettävästi. Hän on vain niin juuttunut tuohon "uskontunnustuksen kaltainen"-juttuun, ettei lopulta osaa keskustella mistään muusta, vaan alkaa paasata. Sitten on noita vahingoniloisia trolleja.

        Miten voisin sinua auttaa? Kun itse olin riparille menossa, olin jo aiemmin ihastunut yhteen isosistani, mutta leiriin mennessä olin päässyt ihastuksentunteestani eroon. Kohtasin totuuden ja ymmärsin, että meillä ei olisi tulevaisuutta. Ihastukseni oli yksipuolista. Samaa suosittelen sinullekin. Jo pelkästään papin rooli estää häntä vastaamasta tunteisiisi, puhumattakaan sitten muista tekijöistä.

        Ujouteesi auttaa se, että valmistaudut mahdollisimman hyvin etukäteen juttuihin. Jos vain suinkin voit välttää, niin älä tee mitään ex tempore. Puhun nyt omasta kokemuksesta. Olen sisäänpäinkääntynyt ja esiintymiskammoinen, mutta jos minun on täytynyt esiintyä julkisesti, niin se on mennyt sitä paremmin, mitä enemmän töitä olen etukäteen tehnyt. Kun onnistut, saat hyväksyntää ja ujoutesi ja epävarmuutesi karisevat.

        Justiinsa!
        Kieroilet kuin paratiisin käärmeen jälkeläinen konsanaan.

        kirjoitit:
        "Hän on vain niin juuttunut tuohon "uskontunnustuksen kaltainen"-juttuun, ettei lopulta osaa keskustella mistään muusta, vaan alkaa paasata. Sitten on noita vahingoniloisia trolleja."

        Eipä sinullakaan ollut Jumalan, Jeesuksen tai edes muiden antamaa tietoa, faktaa, että ne rikokset joita rikollinen kristinusko, luterilaisuuskin on saanut aikaan suomessa tappamalla, tapattamalla, raiskaamalla jne lapsiakin.
        Se on nimen omaan se, mitä sinä saatanallisuudelle uskontunnustukses kaltaisena aivopestynä perkeleen perisyntisenä puolustat.
        Ymmärtämättämyydes ole aikaisemminkin osoittanut ja nuoria, alaikäisiä lapsia viekotellut kaikin keinoin mm rippikouluun aivopestäviksi jossa ALAIKÄINEN joutuu luopumaan Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään. Eikä siinä kaikki, sen tunnustuksen kaltaisia rikollisesti väärää todistusta antamalla valehtelemalla pikku pakolla pakotetaan mm perkelleen perisyntiseksi rikoksiin joita HE eivät ole tehteen JA SEN LISÄKSI TEKEMÄÄ RIKOKSIA JOTKA OVAT KIRKON JA SEN PAPISTON SAATANALLISUUDEN RIKOKSIA. Yksi sellainen syntiseksi pakottaminen on lapsikaste. Siis kun nämäkin, rippikouluun kaltaistesi houkuttelema joutuvat niin joutuvat avioitumaan kirkko hää rituaalein vaikka Jumala ja Jeesus ei ole avioliittoa asettanut ja kun saavat perheen lisäystä, niin heidän on pakko kastettava lapsensa, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raikasnneen jne rikollisuuteen niinkuin ilmeisesti sinutkin on kastettu!
        Tässä esimerkki siitä saatanallisuuden perkeleen perisyntisten valheellisuudesta JOTA paratioisin käärmeen saatanallisuudelle puolustat järjettömänä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        Tuossa; perkeleen perisynti opissa on paljon valetta. Suurin on ehkä se, että Jumala ja Jeesus ei ole käskenyt kastaa KETÄÄN, LAPSIAKAAN, LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE ERIKOLLISUUTEEN!
        Ota huomioon sekin, että lapsikasteesta kirkko ja sen saatanaa palveleva papisto ei LAPSIKASTE RIKOKSESTA ota vastuuta vaan sen saa perkeleen perisynnyksi lasten vanhemmat.
        Lapsiakin tappaneella, tapattaneella, raiskanneella jne ei ole yhtään Jeesuksen opetuslasta MUTTA ONPA saatanaa palvelevia rikollisia valehtelemassa.
        Ja se "taivaan isä" rikollisuudellanne on hevetin herra jonka Paavali tunnusti herrakseen mm rukoilemalla siitä eroa; koskaan sitä saamatta.

        Pappislupauksen antaneet papit, jotka teitä opettaa, eivät saa Jeesuksen evankeliumia opettaa mutta paavalilais-luterilaisuuden saatanan palvelevien oppia opettavat Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen ihmisiä eksyttävinä sairaaksi mieleltään aivopestyinä pikku piruina.

        Revi tästä kaikesta ymmärrystä kenelle olet orjaksi kastettu kun et saanut itse päättää sitä, että haluatko Lailla suojetun uskovapauden oikeudet pitää Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden ja ihmisyyden tai haluatko saatanaa palvella!

        Siis rikollisuus on rikollisuutta vaikka saatanaa palvelevat uskovaiset sitä tekee kaltaistesikin toimesta.
        Tuet aivopestynä sontaluukkuna rikollisuutta ja tiedät sen mutta et pääse eroon saatanastasi. Monet kaltaisesi ovat ajatuneet terveyskeskuksien mielen terveys ongelmien takia hoitoon, osa tekee itsemurhia jne ja sinä iloitset saatanallisuuden aikaan saannoksista. Häpeä, jos sinusta on edes siihen ihmisyydestäs luopuneena....
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        HUOM!
        "olemme syntisiä" = olette rikollisia
        Tuollaiseksi ei kukaan ole syntynyt vaan tuollaisiksi aivopestään sellaisten toimesta jotka ovat jo tuollaisia ja opettavat kaltaisekseen lapsia...

        Jeesus siunasi lapsia ja samassa tilaisuudessa antoin myllynkivien käyttöohjeet toisin lapsia kohteleville. SITÄ SELVYYTTÄ EIVÄT PAPITKAAN OPETA! MUTTA TAPPAVAT LAPSISSA JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUKSIA JO LAPSIKASTEESSA SEN ALOITTAEN JA MERKKAAVAT LAPSEN HENGELLISESTI TAPETUKSI ASETTAMALLA KUOLLEEN MERKIN (risti) LAPSEN OTSAAN, SITÄ KANNAT SIELULLISESTI TAPETTUNA.... Kaikki kuolleet merkitään ristillä...

        Tällaisten järjetön aivopesty olet:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi


      • olkmjnhyf

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        "Pappislupaus
        Papiksi vihittävät antavat vihkimistoimituksen yhteydessä pappislupauksen, jonka sanamuoto on seuraavanlainen:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden RIKOLLISUUDEN PERISYNTI sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        OTTAKAA HUOMIOON, että Jumala ja Jeesus ei ole papeille virkoja asettanut!
        Arvatkaapa kuka on rikollisuuden palveluksessa olevien pappien todellinen herra joka perisynti oppeja opettavat Jumalan ja Jeesuksen Nimeen valehdellen????

        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Lupauksen lopussa; Jumalaa pilkaten kerjää Jumalalta apua saatanan jumaloimiseen paavalilais-luterilaisuuden herran ja herra jumalien palvelemiseen!

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


      • olentuhonoma
        Jappervokki kirjoitti:

        No, sait keskustelukumppaniksesi tuon copy-pastettajan, joka tällä kertaa tosin kirjoitti lähestulkoon ymmärrettävästi. Hän on vain niin juuttunut tuohon "uskontunnustuksen kaltainen"-juttuun, ettei lopulta osaa keskustella mistään muusta, vaan alkaa paasata. Sitten on noita vahingoniloisia trolleja.

        Miten voisin sinua auttaa? Kun itse olin riparille menossa, olin jo aiemmin ihastunut yhteen isosistani, mutta leiriin mennessä olin päässyt ihastuksentunteestani eroon. Kohtasin totuuden ja ymmärsin, että meillä ei olisi tulevaisuutta. Ihastukseni oli yksipuolista. Samaa suosittelen sinullekin. Jo pelkästään papin rooli estää häntä vastaamasta tunteisiisi, puhumattakaan sitten muista tekijöistä.

        Ujouteesi auttaa se, että valmistaudut mahdollisimman hyvin etukäteen juttuihin. Jos vain suinkin voit välttää, niin älä tee mitään ex tempore. Puhun nyt omasta kokemuksesta. Olen sisäänpäinkääntynyt ja esiintymiskammoinen, mutta jos minun on täytynyt esiintyä julkisesti, niin se on mennyt sitä paremmin, mitä enemmän töitä olen etukäteen tehnyt. Kun onnistut, saat hyväksyntää ja ujoutesi ja epävarmuutesi karisevat.

        Tiedän että tunteeni ovat täysin turhia.. En vaan voi niille mitään. Olen koettanut vaikka mitä keinoja tunteiden unohtamiseen, olen esimerkiksi yrittänyt jankata itselleni että olen idiootti, kun tunnen näin. Mikään ei auta. Pitäisikö jättää menemättä isoseksi? Haluaisin kyllä mennä sinne leirille, mutta en sitten tiedä kannattaako se. Esiintymiskammoni johtuu kai siitä, että kerran kun pidin esitelmää koulussa ja jännitin ihan kamalasti, niin minä pyörryin sinne luokan eteen. Sen jälkeen olen ajatellut, että aina jos esiinnyn, käy noin. En tosiaan tiedä miten pääsen yli tästä ajatuksesta.


      • Jappervokki
        olentuhonoma kirjoitti:

        Tiedän että tunteeni ovat täysin turhia.. En vaan voi niille mitään. Olen koettanut vaikka mitä keinoja tunteiden unohtamiseen, olen esimerkiksi yrittänyt jankata itselleni että olen idiootti, kun tunnen näin. Mikään ei auta. Pitäisikö jättää menemättä isoseksi? Haluaisin kyllä mennä sinne leirille, mutta en sitten tiedä kannattaako se. Esiintymiskammoni johtuu kai siitä, että kerran kun pidin esitelmää koulussa ja jännitin ihan kamalasti, niin minä pyörryin sinne luokan eteen. Sen jälkeen olen ajatellut, että aina jos esiinnyn, käy noin. En tosiaan tiedä miten pääsen yli tästä ajatuksesta.

        Ihastuksentunteelle ei tosiaankaan voi mitään. Itsensä soimaaminen ei ainakaan auta. Paras lääke siihen on välinpitämättömyys sen kohteelta. Sitä ennen voit olla aika varma siitä, että tunteesi paljastuu muille. Et voi olla katsomatta hieman liian pitkään pappiasi tai olemaan punastumatta, kun hän puhuu sinulle. Muut isoset ja leiriläiset laskevat yksi ynnä yksi. Tuolla jossain alempana on riipaiseva tarina tytöstä, joka leirillä ihastui pappiin ja toiset tytöt kirjoittivat ilkeyttään hänen nimessään härskin rakkauskirjeen ja toimittivat sen papille. Jotain samanlaista voi sinullekin tapahtua, ellet toimi ensin: ota aseet pois toisilta käyttäytymällä avoimen ihastuneesti. Tee siitä vitsi. Ihkuta pappiasi joka käänteessä ja lepertele hänelle. Silloin potentiaaliset pilkkakirveet luulevat, ettet ole tunteissasi tosissasi, vaan heität silkkaa hauskaa läppää.


      • olentuhonoma
        Jappervokki kirjoitti:

        Ihastuksentunteelle ei tosiaankaan voi mitään. Itsensä soimaaminen ei ainakaan auta. Paras lääke siihen on välinpitämättömyys sen kohteelta. Sitä ennen voit olla aika varma siitä, että tunteesi paljastuu muille. Et voi olla katsomatta hieman liian pitkään pappiasi tai olemaan punastumatta, kun hän puhuu sinulle. Muut isoset ja leiriläiset laskevat yksi ynnä yksi. Tuolla jossain alempana on riipaiseva tarina tytöstä, joka leirillä ihastui pappiin ja toiset tytöt kirjoittivat ilkeyttään hänen nimessään härskin rakkauskirjeen ja toimittivat sen papille. Jotain samanlaista voi sinullekin tapahtua, ellet toimi ensin: ota aseet pois toisilta käyttäytymällä avoimen ihastuneesti. Tee siitä vitsi. Ihkuta pappiasi joka käänteessä ja lepertele hänelle. Silloin potentiaaliset pilkkakirveet luulevat, ettet ole tunteissasi tosissasi, vaan heität silkkaa hauskaa läppää.

        Nokun... pappi on nainen, enkä ole ulkona kaapista vaan esitän heteroa. Ja mun mielestä mun ei ehkä kannata näyttää ihastuneisuuttani. Se olisi varmasti sille papillekin ihan hirveän ahdistavaa..


      • Jappervokki
        olentuhonoma kirjoitti:

        Nokun... pappi on nainen, enkä ole ulkona kaapista vaan esitän heteroa. Ja mun mielestä mun ei ehkä kannata näyttää ihastuneisuuttani. Se olisi varmasti sille papillekin ihan hirveän ahdistavaa..

        No ei sinulla sitten ole hätäpäivää. Kerrankos joku tyttö alkaa ihailla jotain naista ilman että muut epäilisivät tunteiden olevan syvempiä.

        Jos haluat tulla ulos kaapista turvallisessa ympäristössä, niin suosittelen protuleiriä. Sennu- eli seniorileirille ovat tervetulleita varsinaisen leiri-iän ohittaneet nuoret aina 19-vuotiaaksi asti. Protuleirillä homoja ja lesboja ei pelkästään suvaita, vaan heidät hyväksytään. Sillä leirillä, jolla itse olin ohjaajana, me umpiheterot olimme pienoisessa vähemmistössä seksikyselyn tulosten perusteella. Enemmistö oli homoja, lesboja tai bissejä.


      • olentuhonoma
        Jappervokki kirjoitti:

        No ei sinulla sitten ole hätäpäivää. Kerrankos joku tyttö alkaa ihailla jotain naista ilman että muut epäilisivät tunteiden olevan syvempiä.

        Jos haluat tulla ulos kaapista turvallisessa ympäristössä, niin suosittelen protuleiriä. Sennu- eli seniorileirille ovat tervetulleita varsinaisen leiri-iän ohittaneet nuoret aina 19-vuotiaaksi asti. Protuleirillä homoja ja lesboja ei pelkästään suvaita, vaan heidät hyväksytään. Sillä leirillä, jolla itse olin ohjaajana, me umpiheterot olimme pienoisessa vähemmistössä seksikyselyn tulosten perusteella. Enemmistö oli homoja, lesboja tai bissejä.

        No en nyt ihan protuleirillekään, kun olen kerta uskovainen... Ja tämä pappi kyllä hyväksyy homot yms. Ongelmani on nämä muut nuoret. Mitä jos he huomaavat jotain? Kuittaanko vaan että he keksivät sen omasta päästään? En tiedä tosiaan mitä teen, kun joku jossain kohtaa huomaa. Oikeastaan mun yks kaveri on huomannut. Hän ilmeisesti tahallaan ärsytti minua vihjailemalla siihen malliin että olisi itsekin kiinnostunut tästä papista. Lopulta menin sitten tiuskaisemaan "Pysy kaukana siitä". Sitten tämä mun ns. kaveri sanoi: "Aa, sä oot mustasukkainen". Se sano sen tosi ivalliseen sävyyn, muttei kylläkään oo vielä ainakaan kertonut kenellekään.


      • Jappervokki
        olentuhonoma kirjoitti:

        No en nyt ihan protuleirillekään, kun olen kerta uskovainen... Ja tämä pappi kyllä hyväksyy homot yms. Ongelmani on nämä muut nuoret. Mitä jos he huomaavat jotain? Kuittaanko vaan että he keksivät sen omasta päästään? En tiedä tosiaan mitä teen, kun joku jossain kohtaa huomaa. Oikeastaan mun yks kaveri on huomannut. Hän ilmeisesti tahallaan ärsytti minua vihjailemalla siihen malliin että olisi itsekin kiinnostunut tästä papista. Lopulta menin sitten tiuskaisemaan "Pysy kaukana siitä". Sitten tämä mun ns. kaveri sanoi: "Aa, sä oot mustasukkainen". Se sano sen tosi ivalliseen sävyyn, muttei kylläkään oo vielä ainakaan kertonut kenellekään.

        Protuleirille voi tulla uskovaisenakin. Osa jengistä käy molemmat leirit. Protuleiri on alusta pitäen profiloitunut nimenomaan uskonnottomien leirinä, mutta viime vuosina se on mennyt humanistisempaan suuntaan änkyräateistien ärsytykseksi. Siellä ei nuorille kerrota, millaisen heidän elämänkatsomuksensa tulisi olla, vaan annetaan eväitä sen rakentamiseksi. Toki uskiksilta vaaditaan protuleirillä tavallista paksumpaa nahkaa, sillä vaikka ohjaajat olisivat kuinka humanistisia, niin muissa leiriläisissä voi olla hyvinkin uskontokriittisiä ateisteja jyrkkine mielipiteineen. Ensimmäisenä varsinaisena leiripäivänä käsitellään teemana erilaisuutta ja syrjintää, jolloin toivottavasti uskontokriitikot tajuavat, että toisia pitää kohdella ihmisiksi, vaikkei olisikaan samaa mieltä heidän kanssaan.

        Mitä noihin muihin tulee, niin sellaista se on. Kavereitaan ei voi aina valita ja joukkoon eksyy joskus sellaisia, jotka nauttivat nöyryyttämisestä. Kristittynä tietty käännät toisen posken, mutta jos seuraisit asatrun polkua, niin kohtelisit kaikkia ystävällisesti, kunnes he pettäisivät luottamuksesi ja sitten kostaisit epäröimättä ja armottomasti.


    • perusmies7

      Minulla 14v. tyttär. Kyllä ymmärrän hyvin ette halua kertoa kaikki juttut vanhemmille, mutta se on hyvä että uskalta kirjoitta tänne.
      Minun mielestäni sinä olet vastaa 16v. ei kannata ajettele liikaa aikuisista.
      Keskitty ensin oman kehitys asia, miete mitä voisit olla tulevaisuudessa.

      Esim. Formula 1 nelinkertainen maailmanmestarin Sebastian Vettel voitti 2015 Malesian GP:ssa ja hän sanoo silloin tunne oli hänelle uskomatonta, koska hän oli nuorena kun Schumaher ajoi Ferrarilla voitto. Vettel oli silloin teräs aitaan toisella puolella seuraa oma (Saksa) maamies juhlia. Tänä päivänä juhlavat Vetteli itse Ferrareilla.

      Eli sinulla myös joku tulevaisuus joka et ehkä vielä huomanut sen. Kannata käyttä oma nuoruden mahdollisuuden hyväksi ja keskitty oma harrastusta, kenties se vois olla sinulle jottain yllätys.

      • olentuhonoma

        Joo, kyl mä tiiän ettei se pappi musta kiinnostu. Se on kunnon ihminen, ei se musta kiinnostu ku oon ihan liian nuori. Sitäpaitsi se on naimisissa ja sillä on lapsiakin.


      • perusmies7
        olentuhonoma kirjoitti:

        Joo, kyl mä tiiän ettei se pappi musta kiinnostu. Se on kunnon ihminen, ei se musta kiinnostu ku oon ihan liian nuori. Sitäpaitsi se on naimisissa ja sillä on lapsiakin.

        Uskon olet myös kunnon tyttöä. Unohda se pappi ja keskityy sinun tulevaisuus.
        Parisuhte elämä on niin monimutkainen, olet vastaa 16v. ei kannata harrasta vielä suhdea. Sinä ehdit vielä rakastaman joten sinulla ei ole vielä kiire.


      • olentuhonoma
        perusmies7 kirjoitti:

        Uskon olet myös kunnon tyttöä. Unohda se pappi ja keskityy sinun tulevaisuus.
        Parisuhte elämä on niin monimutkainen, olet vastaa 16v. ei kannata harrasta vielä suhdea. Sinä ehdit vielä rakastaman joten sinulla ei ole vielä kiire.

        Kiitos. Yritän kestittyä pelkästään esimerkiksi rippileiriin.


    • obkelqw
    • Hahahahaahaa

      mun mielstä ei oo mitään pahaa jos oon homo

      • uskovaanse

        kelpaat kirkkoon!


    • eräs16v

      Mulla on miltee sama ongelma. En siis oo isonen , mutta kumminkin ihastunut tai melkee rakastunut yhteen pappiin. Ihastuminen tapahtui pikkuhiljaa. Tämä pappi on aina minulle hirveän kiltti ja ihana, ja siksi kai häneen rakastuinkin. Tämä kaikki alkoi siitä kun pyysin häneltä keskusteluapua. Olin kai lievästi masentunut, kun elämä oli kolhinut niin pahasti.
      Ja aloittajalle vielä: Ei ole mitenkään noloa olla ihastunut samaa sukupuolta olevaan. Itsekin olen 16v tyttö ja ihastunut naispappiin. Eli mulla on periaatteessa sama tilanne, tiedän kyllä ettei meistä koskaan tule yhtään mitään mutta minkäs tunteillesi voit? Tsemppiä aloittajalle!

      • oknht

        Paaratiisin käärmeellä on jälkeläisiä... olet rikollisuuden uskontunnustuksen kaltaisuuden valtaan joutunut uhri...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      110
      1961
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1417
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1265
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1177
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1168
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      82
      1002
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1000
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe