Syntymäkartallani on kuu 4.huoneessa kaloissa. 4.huoneen hallitsijahan on kuu. Miten suureen arvoon tämä kannattaa laittaa karttaa katsoessa? Entä kheiron oppositio ac? Aloittelija vasta olen..
kuu 4.huoneessa kaloissa
4
252
Vastaukset
- 212
Tulee laittaa äärettömän tärkeään arvoon. Koti on merkityksellinen koko elämäsi ajan. Kenties koti ja sen tilanne hallitsee elämääsi niin hyvässä, kuin pahassa, jos niin saattaisi sattua. Chironin oppositiot voivat olla haastavia.
- ToinenHallitsija
Tuon huoneen hallitsija olisi varmaan Neptunus, sillä kalat osuu huoneen kärjelle.
- 1wq
Olisi varmasti todella surullista, jos koti olisi surullinen, vaikea, paikka olla ja elää. Joku roisto sanoisi tilanteen tulevan karmasta. Minä en sano. Toivon Sinulle hyvää ihmissuhdetta tasapainottamaan elämäsi.
- Zhau
Kalat tuo kotiin mystisyyttä, luovuutta ja hyvin paljon pään sisäistä ajatusvirtaa joka voi olla useimmiten vaikea itsekään ehkä ymmärtää. Kuu kuvaa myös äitiä joten äitisi on varmaan kalojen kaltainen, jopa negatiivistakin puolta voi olla ollut esim alkoholismiin tai "uhriuteen" taipuvuutta turhautumia koska kuu on kodin huoneessa niin kuvaa myös siis lapsuudenkotiasi huoneena.
Kuu kuvastaa myös omaa henkeä eli haluat auttaa ihmisiä, jopa oman itsesi kustannuksella. Siinä kannattaa olla tarkka, opetella sitä, että saat mitä oikeasti haluat. Silloin kun itsellä on paha olo ja alitajunta puhuu niin silloin tämä merkki nousee = henkisyytesi siis. Yleensä se negatiivinen minä joka sättii itseä siis.. Etsi luovuutesi oli se sitten musiikki, laulu, taide josta nautit niin kehitä itseäsi siinä koska sieltä voi löytyä myös jopa urasi..
Chiron oppo ASC, chiron kuvaa haavoja mitä on käytävä, 1-7 huoneet niin minä vs. ihmissuhteiden kautta käydään kaikki haavoittumiset läpi. Vähän riippuu siitä mitkä merkit on, ilmenemismuoto. Ei chiron ole paha, siinä käytännössä parannetaan ne menneen elämän saadut haavat mitkä käytännössä juontaa yleensä lapsuudesta.. opitaan löytämään oma vahvuus, itseluottamus haavojen kautta. Tietysti ensin satuttaa mutta sen jälkeen ymmärtää, että niin oli hyvä koska eheytyminen tapahtuu Chironin kautta yleensä.. ns. puhdistetaan menneitä. Saitkohan tästä jotain ymmärrystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779