Varmasti tulee taas hylättyjä kissoja,kun joku on kekannu et niil vois rahastaa.
Ihan naurettavia hintoja! Maatiaiskissasta yli 100e!!!!
Kun ne ei hinnan takia mene,niitä sitten hylätään kun eivät ole enään "söpöjä pentuja".
Haloo ihmiset!!
kissanpennut
4
114
Vastaukset
- huoh
Kyllä ihmiset sen verran maksaa, itsekin maksoin maatiaisesta 100 e ja on niin ihana kisu että. Sen sijaan 1000 e maksanut rotukissani on sen verran rasittava että voisin myydä sen vaikkapa kympillä:)
Oikeestaan mikään mitä kirjoitit ei pidä paikkaansa.- piti.paikkansa
Taatusti suurin osa maatiaisten myyjistä ei käytä pentuja eläinlääkärin tarkastuksessa eivätkä rokota tai kaikki edes madota pentuja sen enempää kuin emoakaan oikeaoppisesti. Ei siis ole millään lailla kaukaa haettu ajatus, että maatiasilla nimenomaan rahastetaan. Kaiken lisäksi niitä on varsinkin syksyisin löytölät ja muulloinkin myyntipalstat täynnä, joten tarvitaanko niitä lisää? Jos vaikkapa 100e myyntihinta voidaan perustella sillä, että eläinlääkäriin yms. on kulunut rahaa, niin sitten asia on ok. Mutta kun niitä ei ole tehty, niin mistä hyvästä ihmiset oikein maksavat? Siasta säkissä? Typerä pitää olla.
Se nyt on oma ongelmasi, jollet ole osannut ostaa oikeaa kissaa oikeaan kotiin, oli myyntihinta mikä hyvänsä. Ei mokoma edes liity aloitukseen mitenkään. - samaamieltä
Juuri näin. Koska pennuista on Suomessa monin paikoin suorastaan pulaa, on siitä luonnollisena seurauksena hintojen nousu. Rotukissojen kohdalla hinnoittelu on mennyt järjettömyyksiin ajat siten. Ei mikään ihme, että rotukissatouhu on jäänyt pienen ja suurelta osaltaan melko omituisen ihmispiirin puuhasteluksi.
- järkihoi
Ei myyntihintaa tarvitse perustella mitenkään. Katsos kun ei kenenkään tarvii ostaa sitä kallista kissaa jos ei haluu. Ostaa sen halvimman, helppoa eikö, ihme jankkaamista hinnoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511175Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461052Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38777