Kertokaa mitä tehdä kun täyttää 18 vuotta!

woman_86

Hei!

Kertokaa ihmiset mitä tekisi kun täyttää 18 vuotta.? Ja mitä te ihmiset teitte kun täytitte tai täytätte 18 vuotta? Kiitos viellä etukäteen vastauksistanne...=)

44

18756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kun mie 18 täytin niin, miehän oli töissä koko ns. juhla päivän.

    • minä

      nooo...se sattui olemaan perjantai, niin siinä tuli vedettyä viinaa pe-la-su....

      • Nimetön

        Sattuomisin minullakin olisi perjantaina synntärit justiinsa.. Hmm. Mutta kun ei tiedä miten juhlia ja mitä tekisi silloin??? Vielä on kysymysmerkillä mitä tekee ja miten juhlii..


    • lothar

      No ensiksi vedät perseet olalle.
      Nait jotain tyttöä.
      Jatkossa tyttö oottaa sulle lasta.
      Alkaa avioelämä seuraavat 40 vuotta
      tai enemmän.

      • A Stallion

        Huomasitko, että kysyjä oli nainen?

        Se vakiohomma, eli baariin meno on tietysti hyvä perusvaihtoehto. Ei kannata vetää överilärvejä, vaan pitää hauskaa ja bilettää.


      • Nimetön

        Hei!

        En mä mitään tyttöä nai kun minä ite olen tyttö ja minä en sitä paitsi pidä tai oikeestaan tykkää samastasukupuolesta eli minä pidän jätkistä..


      • ossiii
        Nimetön kirjoitti:

        Hei!

        En mä mitään tyttöä nai kun minä ite olen tyttö ja minä en sitä paitsi pidä tai oikeestaan tykkää samastasukupuolesta eli minä pidän jätkistä..

        No sit vaan ryyppäät. Perseet olalle rennosti.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Hei!

        En mä mitään tyttöä nai kun minä ite olen tyttö ja minä en sitä paitsi pidä tai oikeestaan tykkää samastasukupuolesta eli minä pidän jätkistä..

        No oliks toi nyt pakko kirjottaa nii et se kuulostaa siltä et heterous ois jotenki harvinaista :D


    • gegs

      baarei kiertelee? :D

    • Vexi

      Sinun kannattaa vaihtaa alaa jos olet jo 18 vuotta täyttänyt, kyseessähän on eläinten täyttäjä, vai mitä ? Vaihtelu virkistää.

      • Nimetön

        Siis mikä ihmeen eläinten täyttäjä? Minä ite täytän 18 vuotta eikä mikään eläin...


    • aada

      mun piti mennä kun täytin 18... Kutsuin kaikki, siis aivan Kaikki kaverini meille ryyppäämään ja oli todella kivat synttäribileet, mutta vedin niin paljon viinaa että kun kaverit oli lähdössä (alaikäiset ulos hengaa, täysikäset baariin) niin mä sammuin omalle sängylleni ja oksensin ja voin pahoin monta tuntia (tämä siksi koska olin ryypännyt jo edellisenäkin iltana, en meinaan yleensä sammu!)...

      Lähetin kavereille jotain viikkoo ennen oikeen tekstiviestit että tervetuloa synttäreilleni ja oli oikein hellyyttävää kun kaikki miespuolisetkin kaverini toivat mulle lahjoja, vaikka vähän vitsinä heitin sen syntymäpäivä-kutsun, ryyppäämäänhän mä ne vaan halusin! =)

      Mutta tosi kiva fiilis jäi niistä synttäreistä, jos sitä sunnuntaikrapulaa ei lasketa. Onneks sisko sitten auttoi kämpän siivoomisessa, joka on bileissä se huono puoli, tosin tyhjistä pulloista saa ihan kivat rahat (kavereita oli jotain 40hlö meiän kerrostalo-kolmiossa, tiukkaa teki mutta tunnelma oli hyvä).

      Eli kotibileitä ehdotan ja sen päälle sitten sitä mun missaamaa baarireissua (missä kaupungissa sä asut?)!

      Täytän ens maaliskuussa 20v ja ajattelin pitää samantyyppiset kotibileet, (nyt omassa vuokrakämpässäni) kun edellisistä bileistä jäi niin hyvä fiilis, suosittelen!!!

      Hyviä synttäreitä sulle!!!

      • Nimetön

        En minä asu kaupungissa vaan minä asun ihan pikkuisessa kylässä sieltä matkaa kaupunkiin on jotain 70 kilometriä. Siis lähinpään. Eli se on kajaani. Kato minä asun Kajaanin ja suomussalmen välissä. Kiitoksia oikein paljon noista onnitteluista. Kohta nekin on niin elikkä perjantaina. Kamut kutsuivat ryyppäämään ehkä lähden tai sitten en lähde. Mutta minäpä kerron jos tai miten minä vietin synttäreitäni...=)


      • einiinkaukaa
        Nimetön kirjoitti:

        En minä asu kaupungissa vaan minä asun ihan pikkuisessa kylässä sieltä matkaa kaupunkiin on jotain 70 kilometriä. Siis lähinpään. Eli se on kajaani. Kato minä asun Kajaanin ja suomussalmen välissä. Kiitoksia oikein paljon noista onnitteluista. Kohta nekin on niin elikkä perjantaina. Kamut kutsuivat ryyppäämään ehkä lähden tai sitten en lähde. Mutta minäpä kerron jos tai miten minä vietin synttäreitäni...=)

        terve ristijärven flikka...onnellista synttää sinulle.


    • 19wee

      Mulla oli ainakin kivat 18 wee pippalot. Pyysin kaikkia mun kavereita meille alottelemaan ja sit siitä porukalla lähettiin bilettämään.

    • just turned

      mä ainakin ryyppäsin 4 päivää to-su, täytin torstaina. kyllähän se viimein meni vähän yli mutta hauskaa oli...

    • Nimetön

      Kiitos kaikille jotka kirjoittivat minulle tänne juttuja mitä teitte kun täytitte 18 vuotta. Minä kerron nyt mitä minä tein: Minä kävin perjantaina eli silloin täytin 18 vuotta niin minä kävin ryyppäämässä.. Eli biletin oikein kunnolla kamujeni kanssa..=)

    • KaPPa85

      ei muuta kun pää täyteen vaan niinku kaikki yleensä tekeekin..:) mulla meinas vaan mennä vähän yli se alakomahoolin maistelu mut siitä oppii..:)

    • paulina85

      minä täyttäessäni 18 olin kotona,baarit ei kiinnostaneet silloin..

      • bcbv

        vczvbc


      • Heim0

        Ok, harmi! Vaikka jokainen mieltymysten mukaan :)


    • 17,9V

      voi vitsi kun sais varman muijjan sinä 18v iltana niin yeeeeees

    • XxisopilluxX

      vittu kalja on perseestä xD osta mielummin ES tai möfö

    • l

      Hän varmaan haluaisi tietää Mitä tekisin 26 vuotiana

    • Erkki Koponen

      Kotona isän ja äidin kanssa virsiä veisasin. :)

    • Rippi

      Mun isoveli poltti sikarin ja joi vähän baarissa kun se täytti 18, mutta ei thank god sen enempää. Järkevä ihminen kun onkin.
      Isosisko lähti vironlaivalle äidin ja kaverin ja sen äidin kanssa, oli baarissa, shoppaili ja kävi katsomassa transunäytelmän. (siis siellä laivalla)
      Oli kuulemma molemmalla tosi kivaa. Ittelläni vielä 3 vuotta ennen h-hetkeä :D

    • Hhhhhhhenry

      Ja nytten tää woman_86 on 28v. Kuulostaa jotenkin niin haikealta miten aika kuluu :(

    • kkfjfid

      pillu haisee

    • sanoin oh oh

      18v, oh oh nyt ei saa pelleillä.

    • lämää

      Täytin perjantaina, kävin ostaa askin punasta lämää ja kopan kaljaa koska mä voin :33, sitten baariin... :D
      tuli vedetty sitten vielä alkon kautta, alkohoolia memi sit pe/la/su/MA, tuli kyll otettuu vähä liikaa. :D
      mut hauskaa oli!

    • Sähköamis97

      Ite kun täytin 18, menin sinä aamuna ysiksi alkon oven taakse ja ostin mahdollisimman vahvoja. Seuraavana aamuna ajoin b kortin inssin läpi ja menin ostamaan ilotulitteita. Menin 22h nuoremman serkun luokse viettämään uuttavuotta. Juotiin niin paljon että serkku oksentaa darrassa seuraavana aamuna, ite menen vain kotiin kevyes darras. Baarin ehdin vasta kolme kuukautta myöhemmin, ja silloin juon itseni darraan ja seuraavana aamuna kävelin 10km darras Tukholman katuja :D Hankin paypalin kuukaus täyttämisen jälkeen, veikkauksen ja rayn tunnukset hankin myös samoihin aikoihin. Ainoo huono puoli täysikäisyydes on se et kulut räjähti käsistä, kokoajan maksuja, laskuja ja vakuutusmaksuja... Mutta aikansa kutakin...

    • hgefwrtgbrega

      Uskokaa tai älkää, paras 18 v. synttärit lähtee ilman vahvoja ja sitä sumusta tilaa kun juo liikaa. Se päivä ei oo yhtään krapulan arvoinen.
      Ite olin kavereiden kanssa tekee kaikkee crazyy, menin ajokokeeseen (feidasin ekal kerralla: paska!), musat täysille, hyvää syötävää...

    • ElluKämäräinen

      No, jos täyttää 18 vuotta pitää ottaa kunnon päivänokoset.
      Sittenhän se ilta jo tulee. Viinoihin ja kavereihin en rahojani
      tuhlaa. Toisaalta voi kutsua rikkaita sukulaisia juhlimaan.
      Ne tuo niitä kirjekuoria, joissa on viisikymppinen,

    • seponkulli69

      ripulipaska on kaunis asia <3 ;) <3 ps kalja on vitun pahaa ostakaa mieluummi vaapukkamehu ja kossu

    • iheminen

      Mitä enää sanon kun olet jo iältäs 31v todennäkösesti.

    • No-Pertti-täälä-Hei

      Jatkat vaan siellä kortistossa ja käyt TE-keskuksessa kyykytettävänä seuraavat 45 vuotta.

    • päihteetOLuusereille

      Ei tuo paljon sun elämää muuta. Ei alkoholin käyttö ole nastaa, eikä muutkaan päihteet.

      Voit vaikka auton hankitaan perehtyä. Tai muihin tulevaisuuden suunnitelmiin.

      Jos haluut rahaa käyttää nii osta suklaata.

      • jemma54

        "Ei tuo paljon sun elämää muuta. Ei alkoholin käyttö ole nastaa, eikä muutkaan päihteet."

        Totta tuo. Onhan tuo lainopillisesti eräänlainen etappi, kun saa virallisesti ostaa alkoholia ja muitakin oikeuksia tulee sekä samalla lisää vastuuta tekemisistään. Monet tapaavat juhlia tapahtumaa kapakassa tuon vuoksi. Itse en tehnyt mitään erikoista, syntymäpäivä kun on joka vuosi, eikä mikään henkilökohtainen saavutus.


    • eienää15v

      sanoin - nyt mä olen aikuinen
      oli ikävä nyt olen vanha

    • 18-vuotiaana oli peruskoulu käyty, ammattitutkinto suoritettu, vuosi oltu kokoaikatyössä, asunto, asunto kalustettu, lomailtu Suomessa, vietetty joulu pois vanhempien kotoa (Olin töissä) ... vaan ei biletetty öisissä menomestoissa tai kadulla
      Kunhan vastasin

    • Anonyymi

      Kun täytin 18 vuotta, olin kolmivuotisen ammattikoulun toisella luokalla. Reilu vuosi tämän jälkeen jo ansiotyössä. Ja siitä on ny 61 v ja saan työeläkettä melkein 4000 euroa kuussa verojen jälkeen.
      Jos olisin ollut rikkaampien vanhempien lapsi, olisin päässyt kansakoulusta oppikouluun ja oppinut ulkomaitten kieliä. Ja jos olisin ollut sitten viisaampikin, olisin jättänyt tämän uppoavat Titanicin ja mennyt muualle ja pärjännyt vieläkin paremmin. Lue lainaus alta:
      Hyvät nuoret! Lukekaa antaumuksella https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/51085df1-472e-4883-8637-97faee0ef9a4 ja miettikää omaa tilannettanne. Tuliko opeteltua edes sitä pakkoruåtsia muista kielistä ja aineista puhumattakaan? Nyt sille kaikelle kielitaidolle olisi kysyntää, kun täällä omat sisäiset vihollisemme kurittavat ja kuristavat itselleen kaiken irtilähtevän ja eihän sekään mihinkään riitä! Prepatkaa kieli- ym taitonne jos on prepattavaa ja jättäkää tämä uppoava Titanic!
      Minä olen itse jo liian vanha enkä saanut nuoruudessani oppia ulkomaitten kieliä. joten minulla kaikki on jo liian myöhäistä.
      Muutenkin työelämässä täällä kokemuksen mukaaan pärjää parheiten ryyppäämällä ja huoraamalla esim- eiku esihenkilöitten mukana. Ja mielistelemällä, perseennnuolulla. Ei ne sitä huomaa vaan pitävät sinua hyvänä ja ammattitaitoisena kaverina ja maksavat paremmin. Toki jonkinlainen ammattitaito pitää olla, mutta ei se ole niin tärkeää kuin kielen väri. Ja viis mausta suussa...
      Eikä tämä ole liioittelua vaan kylmää faktaa.
      Narsisti osaa mielistelyn ja siksi menestyy. Ei esihenkilöt tunnista narsistia narsistiksi vaan Hyväksi Työkaveriksi ja muistavat tilipussin sisällöllä.
      Jättäkää tämä uppoava Titanic ennenkuin on liian myöhäistä!

    • Anonyymi

      Heroiini on parasta mitä voi saada.. menee ylitse viinojen ja kaljojen, ne kun aiheuttaa vaan tuhoa

    • En sen kummenpaa. Katselin kotona telkkaria

    • Anonyymi

      Itse olin luultavasti lapsen vahtina 18 vuotia päivänäkin en muista kun ei niitä synttäreitä niin erikoisesti juhlittu koskaan , niin ei jää mieleen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe