Kun ajelee maakunnassa niin siellä on eräskin talon isäntä joka kerää romuautoja tontilleen ? Romuautoja saattaa olla jopa kymmeniä kappaleita. Yhtä,äkkiä kaikki romuautot ovat poissa ? Sitten taas alkaa romuautojen kerääminen. Ei mene kuin vuosi puolitoista niin isännän tontti on taas täynnä romuautoja. Kyseisessä talossa romut ovat hävinneet ja tulleet takaisin viimeisen kymmenen vuoden aikana 2-3 kertaa ? Kannattaako romuautoja keräillä ? Jos keräisi vaikka 20 romuautoa niin paljonko niistä saisi ?
Romuautot ?
5
195
Vastaukset
- kylläsesiitä
Parhaiten niistä nettoaa myymällä osina. Vertaa hävittämöhintoihin ja pyydä vaan puolet, niin rupeaa kauppa käymään.
- romuilua
Onko kyseisellä romu-ukolla muijaa? Ettei vain vaimoke vaadi pihan siistimistä välillä :D.
- alotus
Kyl hänel muijja on. Ihmetyttää vaan että joku viittii kerätä pihans täytten autoja ja sitte ne hävvii jonnekki. Ei kukkaan tervejärkkinen tuollasta te jos siittä ei makseta.
- NäinItseAinakin
Osina niistä taitaa sen parhaimman hinnan saada ja kori sitten paalaamoon, kun kaikki myyntikelpoinen on saatu autosta irti.
Romumetallin hinta heittelee aikalaillakin, mutta eipä tuollaisesta autosta romumetallina niin kauheita saa hyvinäkään aikoina. Että niitä raatoja täytyy sitten olla useamman tuhannen kilon edestä. - sklfjskljfskldj
Nythän niistä saa romutuspalkkion uuteen autoon vaihdossa. Varaosia menee varmaan myös jonkinverran niistä kun vanhoihin autoihin ei välttämättä saa enää edes tarvikeosia.
Minkälainen auto lie käyttöautona, ehkä tarvitsee jonkin romuauton myös oman auton varaosalähteeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730