Ajelin tässä äskettäi. Minut ohitti vaalea mersukuski siten että leikkasi eteeni ohituksen jälkeen. Näytin hänelle valoja pari kertaa. Hänpä pysähtyi . Minä myös . Kerroin että hän kiilasi eteeni ohituksen jälkeen. Mersukuski suuttui vallan mahottomasti ja uhkasi pistää mua kuonooni. Peräydyin autooni. Autossa minulla oli tällaisten varalle pesäpallomaila johon olisin turvautunut pakosta. Kuski lähti autollaan maakuntaan päin. Tämä vain siltä varalta että on hyvä varautua silmittömään väkivaltaan. Siihen saattaa kohdata missä vaan. Pidän aina "kättä pidempää " mukanani.
Maantieraivo
maantieraivokas
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354085- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431217