Olen pitänyt Tapsaa miehekkkäänä miehenä, mutta katseltuani taltioinnin Suomen euroviisukarsinnoista v. 1985 täytyy ehkä muuttaa tuota käsitystäni. Poskipunaa, glitteriä hiuksissa ja ripsiväriä... OMG ! :o Ei ihan täytä perinteisen maskuliinisen miehen kriteereitä se. Vai mitä mieltä olette te ?
Tapsa eka biisi alkaa ajssa 08.00 ja toinen biisi 39:00
http://areena.yle.fi/1-2731519
Poskipunaa, ripsiväriä ????
14
110
Vastaukset
- loimii
Luomiväriä ja kajaliakin... voi Tapsa ..... Näyttää vähän B-rapun mieheltä. Noh, ehkä tuolloin oli tapana meikata miehetkin televisioon aika vahvalla meikillä.
- JääskeläisenMosse
"Ranssu" silloin, "ranssu" tänään. Huhut kertovat valtavasta meikkihuoneesta siellä Westendissä. Kalpenisi kuulemma kateudesta moni missukkamme! Huulipunaakin löytyy kuulemma toistakymmentä eri sävyä!?!
:D Mollatkaa mitä lystäätte, mutta Tapsa on lutunen.
- eeston
Komia mies ,aivan syötävän komea.Samat rasvat näkyi muillakin olevan.Lauluääni ja tulkinta aivan ylivoimaista näihin muihin rääkyjiin nähden.
- TapsukkaGayVoittoon
Jos maailmassa järjestettäisiin wanhoille, eläkeiässä oleville B-rappulaisille omat "Mr Old Fart Gay Universe"- komeuskilpailut meidän siis kannattaisi lähettää sinne Tapsukka. Voitto tulisi varmasti, eikä mikään surkea perintöprinssi-titteli. Onhan Tapsukka paitsi lutunen niin myös syötävän komea ja "Talent"-osakilpailunhan Tapsukka voittaisi ylivoimaisesti ylivoimaisella lauluäänellään ja tulkinnallaan. Siinähän muut wanhat eläkeläisgaypierut jäisivät kuin nalli kalliolle. Eikö vain ? :D
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1430817826758.html - TulihanSeSieltä
Vai on kaikki muut "rääkyjiä" paitsi Tapsa? Kertoo aika paljon teistä faneista. Kertoo myös miksi teitä inhotaan.
- MrJuha82outolintu
Kuka pähkähullu nousee kukonlaulun aikaan ja tulee tänne kommentoimaan? Ei hyvää huomenta sentään...hanki elämä nimimerkki "eeston" !!!!
- MrJuha82outolintu
MrJuha82outolintu kirjoitti:
Kuka pähkähullu nousee kukonlaulun aikaan ja tulee tänne kommentoimaan? Ei hyvää huomenta sentään...hanki elämä nimimerkki "eeston" !!!!
Ei ole mun kommentti, vaan joku mun nikkiä käyttäny.
- siljaliljal
Tv- meikin tekee tv-yhtiön maski, artistilla ei siihen ole ihan hirveästi sanottavaa. Jos nyt olette yhtään katselleet Euroviisuja niin tuolla on varmaan tavoiteltu aikansa kansainvälistä Euroviisu-lookia. Huvittqaviahan nuo 80-ilmestykset on kaikki :)
- poistoon
Puolustakaa niin paljon kuin lystäätte mutta selvä ns. B-rappulainenhan tuo on. Vai "lutunen" ja "syötävän komea" ja muut "rääkyjiä". Te ette ole kunnon miestä nähneetkään ja kunnon laulajaa kuulleetkaan. Sama levy päällä vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen, vuosisadasta toiseen näillä järjen kääpiöillä eli äärihihhuleilla. Kun on maustemitalla annettu niin....ei voi edes teelusikalla vaatia!
- MrJuha82outolintu
Mikäs sä luulet olevasi?
- MrJuha82outolintu
Ei ole tämäkään mun kommentti, vaan joku mun nikkiä käyttäny.
taitaa kuulua sen ja ajan tyyliin. ei kyllä enää ole Tapsalla meikkiä ollut
- KlasitPäähänNYT
Vai ei ole enää ollut? Näkeehän sen noista viimeaikoisista lehtijutuista että naamaa on ehostettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888