Pyöriikö täällä yhtään homo tai bi jääkiekkoilijoita. Oletteko kaapissa vai oletteko olleet rohkeita ja tullee sieltä ulos vai onko paineet liian kovat.?
Homo/bi jääkiekkoilijoita
16
549
Vastaukset
- gdodf
On niitä täällä
- Anonyymi
Itse olen homo ja jääkiekkoilija. Esitän kavereilleni, että olen hetero, mutta oikeasti pidän vain miehistä. Homoseksuaalisuus on jääkiekkopiireissä todella yleistä ja siitä vain ei huudella ulkopuolisille. Itse olen kokenut, että olen saanut olla jääkiekkoseurassani juuri sellainen kuin olen ja ehkä juuri tämän ansiosta olen löytänyt sekä entisen, että nykyisen poikaystäväni lajin parista. K. Pätäei -77
- Anonyymi
On täällä yksi bi mut tykkään ennemmin mehesta
- Anonyymi
Tunnen syvää surua vanhenpienne puolesta koska lapsenlapsia ei tule. Homo lapso on yhtä paha kohtalo kuin lapsen kuolema.
- Anonyymi
100% hetero joka käy homo-palstoilla ja vielä kommentoi, on 100%:ti homo.
- Anonyymi
Enpä itse siitä kokisi surua. Kunhan lapset ovat onnellisia, se riittää.
- Anonyymi
Trollipeikko lapsena paljon pahempi, vaikka olisi kaapillinen peikkolapsia.
- Anonyymi
Onkos tällä palstalla se norjalainen joka murhasi jääkiekkoilijan? Varmaan ylpeä itsestään.
- Anonyymi
On kyllä surullinen tapaus, harva henkirikos noin paljon liikuttanut vaikken henkilökohtaisesti tuntenutkaan. Mukavan ja tavallisen oloinen Petolliset-sarjassakin, mutta tuliko norski sen takia mustasukkaiseksi kun Janne vietti aikaa jälkeenpäin muiden homo-osallistujien kanssa.
Ajattelin jo kun julkaisivat parisuhteen ettei tule kestämään. Itse ajattelin jo 30v ettei nuoria kannata yrittää parisuhteeseen, enkä ole monen kanssa seksiäkään harrastanut vaikka kiinnostuneita ollut. En ikinä käyttäisi väkivaltaa erossa, mutta turha myöskään hankkia pettymyksiä, eikä seksi ole niin tärkeää että hakisin enää seksiseuraakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä surullinen tapaus, harva henkirikos noin paljon liikuttanut vaikken henkilökohtaisesti tuntenutkaan. Mukavan ja tavallisen oloinen Petolliset-sarjassakin, mutta tuliko norski sen takia mustasukkaiseksi kun Janne vietti aikaa jälkeenpäin muiden homo-osallistujien kanssa.
Ajattelin jo kun julkaisivat parisuhteen ettei tule kestämään. Itse ajattelin jo 30v ettei nuoria kannata yrittää parisuhteeseen, enkä ole monen kanssa seksiäkään harrastanut vaikka kiinnostuneita ollut. En ikinä käyttäisi väkivaltaa erossa, mutta turha myöskään hankkia pettymyksiä, eikä seksi ole niin tärkeää että hakisin enää seksiseuraakaan.Janne oli juuri sellainen tavallinen ja miellyttävä nuori mies mihin oli helppo samaistua, ei neiteillyt, käyttäytyi ja pukeutui tavallisesti, ei yrittänyt herättää huomiota ja pahennusta.
Nyt murhaaja muka pahoillaan ja katuu, oli pitkä aika miettiä mitä tekee pelkästään ajaessaan Norjasta Suomeen ja odottaessaan asunnolla haulikon kanssa. Toivottavasti kuolee vankilassa niin on aikaa miettiä uudelleen mitä tuli tehtyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janne oli juuri sellainen tavallinen ja miellyttävä nuori mies mihin oli helppo samaistua, ei neiteillyt, käyttäytyi ja pukeutui tavallisesti, ei yrittänyt herättää huomiota ja pahennusta.
Nyt murhaaja muka pahoillaan ja katuu, oli pitkä aika miettiä mitä tekee pelkästään ajaessaan Norjasta Suomeen ja odottaessaan asunnolla haulikon kanssa. Toivottavasti kuolee vankilassa niin on aikaa miettiä uudelleen mitä tuli tehtyä.On muuten paljon samaa näköä Jannen murhaajassa ja tuoss norjalaisessa miljonäärissä minkä epäillään murhanneen eukkonsa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6cecf78b-6fe7-45fb-aad0-1f88066a07b1
Onneksi Janne ei mennyt enää Norjaan, olisi voinut jäädä ruumiskin kateisiin ja murhaaja tuomiotta. En ymmärrä vieläkään miten joku voi tehdä tuollaista.
- Anonyymi
2015 vuonna aloitettu ketju. Ajan puolesta periaatteessa sopisi. Aika mielenkiintoista. Mutta mun mielestä on vähän kornia puhua "huippujääkiekkoilijasta". Yksi kausi ja 1+1 tehopisteet.
- Anonyymi
Ylimmissä sarjoissa kaikki ovat huippuja, eikä kaikki saa tehopisteitä välttämättä koskaan, riippuu roolista ja 1 vuosi ei kerro mitään. Tehoja sai jo alemmissa sarjoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylimmissä sarjoissa kaikki ovat huippuja, eikä kaikki saa tehopisteitä välttämättä koskaan, riippuu roolista ja 1 vuosi ei kerro mitään. Tehoja sai jo alemmissa sarjoissa.
Halusikohan rolf että lopettaa jääkiekkouran, eikä TV-sarjaan osallistuminenkaan varmaan ollut mieleistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusikohan rolf että lopettaa jääkiekkouran, eikä TV-sarjaan osallistuminenkaan varmaan ollut mieleistä.
Vantaalla ja Itä-Helsingissä näkee nuoria, timmejä gay-poikia usein. Jos seuranhaut ovat olleet jossain Kalle-lehdessä, he ovat kaapissa poikaystävän ja/tai yksinhoitaja mutsin vaatimuksesta.
https://cdn.ct.sexhoundlinks.com//153/4691/015961f0e94390319af0ea460ff76c33/03.jpg
- Anonyymi
Jos olisin naisvaltaisella alalla yksinhoitaja jossain Itä-Helsingin tai Vantaan lähiössä, kasvattaisin pojasta jenkki jalkapalloa fanittavan gayn. Ennen homojen ilmoituksia oli paljon Kalle-lehdessä (vuoden 2008 paikkeilla). Kaupallisen tarjonnan muutoksessa ilmenee noin kymmenen vuoden viive homojen arkeen.
https://cdn.ct.sexhoundlinks.com//241/32716/54a9a9d1d2aff4f5d685ba0cf2be06a8/03.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139