Tää on RAISKAUS

PikkutyttöjenSilpomista

YLE esittää JÄRKYTTÄVÄN dokumentin!

Tossa näytetään ihan hirvee video missä vanhat läskit äijät silpoo pikkutytön ALAPÄÄN!

http://areena.yle.fi/1-1947286

Ei tarvi olla persu että tajuaa kuinka sairasta tollanen on ja ne jotka noita hyysää!

Tollanen on oikee RAISKAUS!

5

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 434324

      rasismia!

    • reppujareisssu

      Yleensä naiset hoitavat homman, oma äiti neuvoo kannustaa ohjaa ja pakottaa toimepiteeseen ( suomalaisen miehen mielestä rikoksen uhriksi...).

      Nämä on niitä maailman kansalaisia joiden puolesta suomalainen nainen ei taistele :/ Ahmed, Kurbhil ja Muhammed on paljon lähempänä ja "jotenkin" ymmärrettävissä.

      Kun sarjarikolliset somali"nuorukaiset" yritettiin karkoittaa (ryöstöjä, väkivaltarikoksia, seksuaalirikoksia) Suomalaiset Urheat Naiset nousivat vastarintaan ja jopa A-studiolla karkoitusta vastustettiin. Kun pikkuinen venäläinen äiti ja mummo oltiin laittamassa junaan, KUKAAN ei noussut vastarintaan...

      I rest my case.

      • 2miljRaiskattua

        > Nämä on niitä maailman kansalaisia joiden puolesta suomalainen nainen ei taistele <

        Kysymys kuuluukin miksei naisten kriisikeskukset puutu tälläisiin oikeisiin ongelmiin?

        Hyysterisoidutaan vain niistä jotka itse kännissä menevät ja panevat kaikkea mikä liikkuu ja sitten tullaan poraan että .. nyyh. .mut on raiskattu.. kun kännistä selvittyään kaduttaa.

        Ne ei ole raiskauksia, kun muijat itse lutkailee!

        Tälläiset kun tossa videolla on raiskauksia!

        Noh. varmaan nääkin hyysäriämmät tulee vielä kokemaan sen omakohtaisestikin mikä ero oikealla raiskauksella on kunhan noi velivenäläiset tulee tosta rajan yli.

        Ne raiskas Saksassa yli 2 miljoonaa naista. Jollei itse humalaltaan pystyneet niin sitten käyttivät pulloja tai muita esineitä.


      • RyssienRaiskaamat
        2miljRaiskattua kirjoitti:

        > Nämä on niitä maailman kansalaisia joiden puolesta suomalainen nainen ei taistele <

        Kysymys kuuluukin miksei naisten kriisikeskukset puutu tälläisiin oikeisiin ongelmiin?

        Hyysterisoidutaan vain niistä jotka itse kännissä menevät ja panevat kaikkea mikä liikkuu ja sitten tullaan poraan että .. nyyh. .mut on raiskattu.. kun kännistä selvittyään kaduttaa.

        Ne ei ole raiskauksia, kun muijat itse lutkailee!

        Tälläiset kun tossa videolla on raiskauksia!

        Noh. varmaan nääkin hyysäriämmät tulee vielä kokemaan sen omakohtaisestikin mikä ero oikealla raiskauksella on kunhan noi velivenäläiset tulee tosta rajan yli.

        Ne raiskas Saksassa yli 2 miljoonaa naista. Jollei itse humalaltaan pystyneet niin sitten käyttivät pulloja tai muita esineitä.

        Berliinin natsivallasta vapauttaneet puna-armeijan joukot syyllistyivät historian suurimpaan joukkoraiskaukseen.

        He raiskasivat nykyisessä Saksan pääkaupungissa kaikki tielleen osuneet naiset kahdeksanvuotiaasta aina kahdeksankymppiseen.

        Raiskattujen keski-ikä oli 16,7 vuotta, ja jokainen raiskattiin keskimäärin 12 kertaa.

        Jopa 200 000 lapsen arvellaan saaneen alkunsa venäläissotilaan raiskauksista ja 10 000 naisen kuolleen raiskauksen seurauksiin.

        Sotilaiden raiskaamat naiset vaikenivat kokemastaan vuosikymmeniksi.

        Kommunistisessa Itä-Saksassa puna-armeija oli vapauttaja, ei raiskaaja, vaikka puna-armeijan raiskausten arvellaan jatkuneen aina vuoteen 1948 saakka. Tällöin neuvostosotilaat eristettiin omille parakeilleen ja vartiointiasemilleen.

        - Länsi-Saksassa asia taas oli tabu, koska saksalaisia pidettiin syyllisinä toiseen maailmansotaan.

        Monet naiset vaikenivat puna-armeijan teoista myös häpeästä, pelosta ja syyllisyydestä natsi-Saksan hirmutöiden takia.

        Vuonna 1953 saksalainen toimittaja Marta Hillers mursi hiljaisuuden ja kirjoitti kirjan Nainen Berliinissä. Siinä hän käsitteli puna-armeijan Berliinissä tekemiä joukkoraiskauksia.

        Myöhemmin valmistunut elokuva kiristi Saksan ja Venäjän suhteet äärimmilleen. Elokuva läväytti silmille vaietun ja kipeän asian. Naiset, moni jo isoäiti, alkoivat pikkuhiljaa kertoa traumastaan.

        Gabriele Köpp oli yksi raiskatuista. Hän oli vain 15-vuotias, kun joutui 14 päivän ajaksi neuvostosotilaiden seksuaalisen väkivallan uhriksi.

        Köpp on kirjoittanut kokemuksistaan kirjan Miksi minun piti ollakin tyttö. Kun Köpp pääsi vapaaksi, hän rukoili, ettei vain olisi tullut raskaaksi.

        Köppillä ei ollut kuukautisia seitsemään vuoteen. Gynekologit puhuvatkin ns. venäläisestä sairaudesta. Moni ei koskaan edes kyennyt saamaan lapsia väkivaltaisen raiskauksen jälkeen.

        Stalin halusi raiskauksia sotilaidensa palkitsemiseksi ja siviilien terrorisoimiseksi.

        Näiden saksalaisnaisten kärsimykset johtuvat oikeista todellisista raiskauksista.

        - Pelko jää ainaiseksi ruumiiseen. Siitä ei pääse koskaan eroon. Pelko on aina läsnä.

        Toivotaan ettei tämä tule olemaan suomalaisnaistenkin kohtalo.

        Näitä raiskaajia juhlitaan parhaillaan massiivisin juhlamenoin.


    • PenisPoikkiko

      > Onko Suomalaiset tytöt vaarassa <

      Kyllähän Suomessa asuvia ja syntyneita mamutyttöjä viedään milloin milläkin syyllä ulkomaille, jossa heille tehdään sairainta seksuaalista väkivaltaa mitä ikinä kukaan voi kuvitella.

      Tytöltä tai naiselta klitoriksen leikkaaminen vastaa miehelle koko terskanpään leikkaamista, ei vain jonkun nahanpalan leikkaamista siittimestä.

      Siksi on törkeää puhua tuosta naisten ympärileikkaamisena, koska kyseessä ei todellakaan ole sama asia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe