Viininpunainen mersu

Huolestunut-äiti

Tunteeko joku viininpunaisella vanhalla mersulla liikkuvaa nuorehkoa mies henkilöä? Olen useasti nähnyt hänen ajavan reilua ylinopeutta ja viellä taajama-alueella. En ole viellä saanut rekisterinumeroa ylös jotta saisin omistajan yhteystiedot. Tämä kuljettaja pitää saada pois liikenteestä ennen kuin ajaa jonkun lapsen yli. Mahtaakohan sillä olla edes korttia, ja taitaa olla autokin katsastamatta. Pitäkää silmänne auki tämän varalta.

36

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järki_käteen

      AIVAN! Eilenkin kaasutti huimaa ylinopeutta siinä kisakalliolla ja nyt siitä rotiskosta lähtee kauhea meteli. Kauhea piittaamattomuus lasten turvallisuudesta!!!

      • siltikin

        Poliisit tuskin tulee automaattisesti ne pitää osata ensin itse kutsua.


      • kyllätosinkin

        Ratsioita on sentään jonkin verran siellä täällä olemassa autoille.


    • ihmettelen

      Mahtaakohan olla samainen auto kun olen nähnyt turussa? Ei ole auton hallintakaan yhtään parempi kuin liikennesääntöjen osaaminen.

      • riittäneekin

        On monia näitä.


    • Serkku_maalta

      Otapa äiti seuraavan kerran Mersun rekisterinumero muistiin ja lähetä se tekstarina numeroon 16400. Teksti muotoon: auto xxx-yyy. Vastaus tulee heti. Tiedät, kuka auton omista ja kuka on haltija sekä auton katsastustiedot yms. Palvelu maksaa, mutta saatpahan tietää Mersun mysteerin.

      • siinätehdään

        Mitäs sitten?


      • ehkäpäs
        siinätehdään kirjoitti:

        Mitäs sitten?

        Soittaisin itse sille.


      • miksipäsei

        Vaikkapa niin, sitä voisi pyytää kohteliaasti rauhoittumaan hieman.


    • kauheaaon

      Poliisitkin pian jo asiaan puuttuu jos jotain tietoa tuollaista ylös saisi.

      • tarkoitansitä

        Rekisterinumero siis olisi hyvä saada ylös ja heti soittaa poliisille.


      • mersseli

        Antaa nuorenmiehen ajella. Kyllä se ajaa osaa. ;)


      • hmmpppp

        Höh.


    • ainariittää

      Onkohan tämä sama kaveri ollut nyt tänään puoli kahden maissa Nuolemolla liikkeellä enemmänkin. Kuulin kavereilta jostain varomattomasta autoilijasta joka ajoi polkupyöriensä eteen. Voi olla joku muukin, en osaa sanoa kenestä voisi olla kyse tässä nyt.

      • entiiähsitämä

        ????


    • kyllästynyt6

      Eipä tuo kyläpoliisia leikkiminen auta kyllä asiaa ollenkaan. Ettehän pysty sitä millään poliisille todistamaan.

      • fluuuu

        Voi siitä renkaat käydä puhkomassa ilman poliisia :)


      • huomautanpas

        Se voi olla poliisiasia jos jää kiinni.


      • selvääse

        Niin ei saa tehdä!


      • kumpaakaan
        selvääse kirjoitti:

        Niin ei saa tehdä!

        Renkaitakaan puhkoa siis ei.


    • T1etäjä

      Auto on katsastettu ja omistajalla on kortti

      • ollenkaas

        Siitä ei ihan liene kyse.


    • nm1

      Ok.

      • nm1

        Ok.


    • NuoleToyotaa

      Painu sinä kommunistikyttääjä helvettiin. Olet oksettava otus.

      • okkkk

        On.


    • ajatellutkin

      Ylinopeuksia sinänsä on jatkuvasti monissa paikoissa ihan liikaa mutta tämä ei liene mitään sen paremmin kenellekään tehnyt, useimmat sentään silti melko viisaita, paljon pahempiakin varmasti täällä nyt on.

      • onkin

        Niin se ihan.


    • vitunkyllästynyt

      Eiköhän olisi parempi jos jätettäisiin liikenteenvalvonta poliisille. Eikä varsinkaan täällä suomi24 itkettäisi jokaisesta yli 50km/h ajavasta kuljettajasta. Kyllähän sitä ääntäkin mailmaan mahtuu. Eihän se ole auto jossei se ääntä pidä. koitappa ensi kerralla vaikka pysäyttää se auto ja jutella kuljettajan kanssa. Enkä tarkoita että minkään hullun kotiäidin tarvitsee hypätä keskelle tietä, vaan vaikka viittoa tien sivusta :)

      • okkkkkk

        Joo.


      • okkkk

        Joo.


      • 2x2

        Hm.


    • ei_hätää

      Porukka on varmaan vaan nyt hiukan ylireagoinut asiaan, muistakaa että nopeus arvioidaan useimmiten väärin. Ihmisten huomio on vain kiinnittynyt auton ääneen ja ovat tehneet siitä johtopäätöksen että "nyt se menee roimasti ylinopeutta" vaikka oikeasti kyseinen auto olisi mennyt ihan liikennesääntöjen mukaisesti.

      • okkkkkkkkkk

        Sekin voi olla usein hyvin totta.


    • Juoppo

      Äiti yrittää leikkiä kyläpoliisia!

    • jhftg

      Hhcxv

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe