Tunteeko joku viininpunaisella vanhalla mersulla liikkuvaa nuorehkoa mies henkilöä? Olen useasti nähnyt hänen ajavan reilua ylinopeutta ja viellä taajama-alueella. En ole viellä saanut rekisterinumeroa ylös jotta saisin omistajan yhteystiedot. Tämä kuljettaja pitää saada pois liikenteestä ennen kuin ajaa jonkun lapsen yli. Mahtaakohan sillä olla edes korttia, ja taitaa olla autokin katsastamatta. Pitäkää silmänne auki tämän varalta.
Viininpunainen mersu
36
109
Vastaukset
- järki_käteen
AIVAN! Eilenkin kaasutti huimaa ylinopeutta siinä kisakalliolla ja nyt siitä rotiskosta lähtee kauhea meteli. Kauhea piittaamattomuus lasten turvallisuudesta!!!
- siltikin
Poliisit tuskin tulee automaattisesti ne pitää osata ensin itse kutsua.
- kyllätosinkin
Ratsioita on sentään jonkin verran siellä täällä olemassa autoille.
- ihmettelen
Mahtaakohan olla samainen auto kun olen nähnyt turussa? Ei ole auton hallintakaan yhtään parempi kuin liikennesääntöjen osaaminen.
- riittäneekin
On monia näitä.
- Serkku_maalta
Otapa äiti seuraavan kerran Mersun rekisterinumero muistiin ja lähetä se tekstarina numeroon 16400. Teksti muotoon: auto xxx-yyy. Vastaus tulee heti. Tiedät, kuka auton omista ja kuka on haltija sekä auton katsastustiedot yms. Palvelu maksaa, mutta saatpahan tietää Mersun mysteerin.
- siinätehdään
Mitäs sitten?
- ehkäpäs
siinätehdään kirjoitti:
Mitäs sitten?
Soittaisin itse sille.
- miksipäsei
Vaikkapa niin, sitä voisi pyytää kohteliaasti rauhoittumaan hieman.
- kauheaaon
Poliisitkin pian jo asiaan puuttuu jos jotain tietoa tuollaista ylös saisi.
- tarkoitansitä
Rekisterinumero siis olisi hyvä saada ylös ja heti soittaa poliisille.
- mersseli
Antaa nuorenmiehen ajella. Kyllä se ajaa osaa. ;)
- hmmpppp
Höh.
- ainariittää
Onkohan tämä sama kaveri ollut nyt tänään puoli kahden maissa Nuolemolla liikkeellä enemmänkin. Kuulin kavereilta jostain varomattomasta autoilijasta joka ajoi polkupyöriensä eteen. Voi olla joku muukin, en osaa sanoa kenestä voisi olla kyse tässä nyt.
- entiiähsitämä
????
- kyllästynyt6
Eipä tuo kyläpoliisia leikkiminen auta kyllä asiaa ollenkaan. Ettehän pysty sitä millään poliisille todistamaan.
- fluuuu
Voi siitä renkaat käydä puhkomassa ilman poliisia :)
- huomautanpas
Se voi olla poliisiasia jos jää kiinni.
- selvääse
Niin ei saa tehdä!
- kumpaakaan
selvääse kirjoitti:
Niin ei saa tehdä!
Renkaitakaan puhkoa siis ei.
- T1etäjä
Auto on katsastettu ja omistajalla on kortti
- ollenkaas
Siitä ei ihan liene kyse.
- nm1
Ok.
- nm1
Ok.
- NuoleToyotaa
Painu sinä kommunistikyttääjä helvettiin. Olet oksettava otus.
- okkkk
On.
- ajatellutkin
Ylinopeuksia sinänsä on jatkuvasti monissa paikoissa ihan liikaa mutta tämä ei liene mitään sen paremmin kenellekään tehnyt, useimmat sentään silti melko viisaita, paljon pahempiakin varmasti täällä nyt on.
- onkin
Niin se ihan.
- vitunkyllästynyt
Eiköhän olisi parempi jos jätettäisiin liikenteenvalvonta poliisille. Eikä varsinkaan täällä suomi24 itkettäisi jokaisesta yli 50km/h ajavasta kuljettajasta. Kyllähän sitä ääntäkin mailmaan mahtuu. Eihän se ole auto jossei se ääntä pidä. koitappa ensi kerralla vaikka pysäyttää se auto ja jutella kuljettajan kanssa. Enkä tarkoita että minkään hullun kotiäidin tarvitsee hypätä keskelle tietä, vaan vaikka viittoa tien sivusta :)
- okkkkkk
Joo.
- okkkk
Joo.
- 2x2
Hm.
- ei_hätää
Porukka on varmaan vaan nyt hiukan ylireagoinut asiaan, muistakaa että nopeus arvioidaan useimmiten väärin. Ihmisten huomio on vain kiinnittynyt auton ääneen ja ovat tehneet siitä johtopäätöksen että "nyt se menee roimasti ylinopeutta" vaikka oikeasti kyseinen auto olisi mennyt ihan liikennesääntöjen mukaisesti.
- okkkkkkkkkk
Sekin voi olla usein hyvin totta.
- Juoppo
Äiti yrittää leikkiä kyläpoliisia!
- jhftg
Hhcxv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662169Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90980- 69970
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11845