Hei, täällä 19 vuotias tyttö kyselisi että onko välttämätöntä tarvetta lähteä jälkiehkäisy hankinnalle jos ei ole harrastanut suoranaista seksiä.
Mies ei tullut kertaakaan sisälleni ja suihin ottaessani lopetin aina ajoissa. Lopulta tämä kyseinen mies laukesi alavatsalleni.
Siitä on nyt muutama päivä aikaa ja olen miettinyt pitäisikö ihan varmuuden vuoksi hommata se jälkiehkäisy.
Sitten on toinen kysymys. Keltavuoto jota minulla on oikeastaan päivittäin (Argh) loppui kuin seinään noin pari päivää sitten. En ole niinkään huolissani kun luulisin että se lienee jatkuisi taas pian, mutta kysyn nyt kuitenkin varmuuden vuoksi että onko siinä joku niksi takana.
Jälkiehkäisy tarvetta?
Nimimerkki02
5
77
Vastaukset
- Samahenkilö
Aa, anteeksi, tarkoitin valkovuotoa, tottakai.
- oijwop
Jos seksistä on jo muutama päivä, on jälkiehkäisy turha. se pitää ottaa kolmen päivän aikana.
- Nimimerkki02
Ai niinkö? Miten elin siinä uskossa että jälkiehkäisy on mahdollista seitsemän päivän ajan... onko nyt ihan varma ettei se ole enää mahdollista?
- jkdfoijfp
se pitää ottaa 72h kuluessa seksistä.
- Nimimerkki02
Aa, no siinä tapauksessa ei auta muu kuin toivoa että kuukautiset tulee ajallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596