Missä olette Lancianne huollattaneet? Mulla on kaksi vuotta ollut vm 2010 Delta 1,4 turbolla, Autokeskukseen en enää vie. Mittarissa n. 60000km, ei pienintäkään ongelmaa.
Lancia Deltan huolto
7
1218
Vastaukset
- OnseVaanKaunis
Moi,
Mielellään kuulisin myös. Aikeissa kenties hommata Saksasta menopeli. - Vaihtoehto1
Jos asutte Turun suunnalla, niin kannattaa käyttää tätä.
http://www.autofilaro.fi/ - ouujees
minulla delta 1.4 t. ajettu yli 170000km.....ja hyvin toimii.
- ööp
Stena metalli,Kuusakoski Oy tai Romu-Keinänen...
- Filunkia
Missä olette Alfanne/ Fiiattinne/ Lancianne huollattaneet?
Vastaus: Autofilarolla tietenkin.
Kivoja merkkikohtaisia mainospuffeja :)
Esimerkiksi mikä tahansa Autoasi- tai muun ketjun korjaamo on ihan yhtä pätevä noita huoltamaan tai korjaamaan. - kiittivinkistä
Mahtavaa, nykyisin kaikki korjaamot ovat siis yhtä päteviä. Eli kun valitset korjaamoa autollesi, niin riittää että soitat vaan "autokorjaamolle". Kiitos vinkistä, tämähän on nykyään tosi helppoa.
- justjookyllä
Voin kertoa, että jopa niinkin yksinkertainen asia kuin OBD-pistokkeen suojana olevan luukun irroitus pystytään ryssimään, kun ei tunneta korjattavaa automerkkiä. Joten se niistä Autoasi- yms. korjaamoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774