Missä olette Lancianne huollattaneet? Mulla on kaksi vuotta ollut vm 2010 Delta 1,4 turbolla, Autokeskukseen en enää vie. Mittarissa n. 60000km, ei pienintäkään ongelmaa.
Lancia Deltan huolto
7
1206
Vastaukset
- OnseVaanKaunis
Moi,
Mielellään kuulisin myös. Aikeissa kenties hommata Saksasta menopeli. - Vaihtoehto1
Jos asutte Turun suunnalla, niin kannattaa käyttää tätä.
http://www.autofilaro.fi/ - ouujees
minulla delta 1.4 t. ajettu yli 170000km.....ja hyvin toimii.
- ööp
Stena metalli,Kuusakoski Oy tai Romu-Keinänen...
- Filunkia
Missä olette Alfanne/ Fiiattinne/ Lancianne huollattaneet?
Vastaus: Autofilarolla tietenkin.
Kivoja merkkikohtaisia mainospuffeja :)
Esimerkiksi mikä tahansa Autoasi- tai muun ketjun korjaamo on ihan yhtä pätevä noita huoltamaan tai korjaamaan. - kiittivinkistä
Mahtavaa, nykyisin kaikki korjaamot ovat siis yhtä päteviä. Eli kun valitset korjaamoa autollesi, niin riittää että soitat vaan "autokorjaamolle". Kiitos vinkistä, tämähän on nykyään tosi helppoa.
- justjookyllä
Voin kertoa, että jopa niinkin yksinkertainen asia kuin OBD-pistokkeen suojana olevan luukun irroitus pystytään ryssimään, kun ei tunneta korjattavaa automerkkiä. Joten se niistä Autoasi- yms. korjaamoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627