Hei!
Onko tietoa, että milloin seuraava Koiramme lehti ilmestyy? Ja lukeeko netissä jossain vai missä.. päivämääriä? Kiitos etukäteen!
Koiramme lehti (2015)
7
115
Vastaukset
- isoisoäiti
Alkukuusta, sillä ei aivan tarkkaa ilmestynispäivää ole.Odottele ensiviikolla
- Innoissaan
Hienoa, kiitos!
Ensimmäistä lehteä odottelen..- isoisoäiti
Jos olet nuori siellä on nuorisopalstalla hyviä leiriä ja harrastuksia, täytyy vain ajoissa ilmottautua, ne on aina täysiä.
Jos sinulla on vielä ensimmäinen koirakin saat itsellesi paljon tietoa ja opit asiallisesti huomaamaan että kaikilla on joskus ongelmiakin koiransa kanssa. Siellä voi keskustella ja kysyä neuvoa jos joku tuntuu hankalalle. Ei moitita ketään vaan autetaan!
- Lintsi111
Ei oo vieläkään tullu=(
- isoisoäiti
Kyllä se jo tuli, mutta onko liittymisesi tapahtunut niin myöhään, ettei ehtinyt tähän lähetykseen lehtesi. Pirautappa Kennelliittoon. Jäsenasiat : 90/88730244 , auki arkisin 11- 17
- isia
Meille toukokuun lehti tuli viime viikolla. Kannattaa varmaan tarkistaa, että jäsenmaksu maksettu, jos ei vielä ole lehteä tullut.
- rintamana
Luen samaa lehteä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau576816Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752577
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181688
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502- 301497
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127