prätkäralli

kylänakka569

tuas on alakanu jyrkäntiellä moottoripyöräralli, hurottaavat ajjoo ylinopeutta, ettei mummot usk alla lenkille lähteä, etteivät piälle aja. jokakesäinen riesa.

6

196

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PentallaSamojaOngelmia

Lapsien kasvatus näyttä olevan erittäin huonolla tolalla Sonkajärvellä. Nämä kasvattajat oikein kehoittavat jälkeläisiään ja jopa alaikäisiltä näyttäviä noilla moboillaan häiritsemään paikallisia asukkaita. Penttalla päinkin oikein kehoitetaan lapsia päristelemään noilla viritetyillä moboillaan ja ei minkään muun takia, kuin häiritsemis- ja kotirauharikkomismielessä.

Ei taida oikein hyvin mennä siellä Pentalla päinkään, kun lapsetkin pistetään viritettyjen mobojen selkään ja pelkästään häiritsemismielessä? Voi vain miettiä sitäkin, minkälaisia "tulevaisuuden toivoja" noista pienistä lapsista ja tuollaisilla kotikasvatusmedoteilla yhteiskuntamme saa? Nämä pienet Pentan mobopäristelijälapset käyttäytyvät vielä aika agressiivisesti. Mistä tuo vihakin on pumpattu noihin heidän kasvatettaviin?

• jenkikö

Paisuantiellä ainakii 200 oli vauhtia lauantaina ku moottoripyörä ajeli toinen kyydis

• pohdituttaa

Onneksi aina muutama tolkuton moottoripyöräpäristelijä tilastojen mukaan menettää henkensä tai vammautuu. Vähäjärkisiähän ne tuolla tavalla käyttäytyvät ovat. Vanhemmatkin oikein virittelevät pienille lapsilleen niitä moboja, että sitä häiritsevää ääntä lähtisi ja kone kulkisi tuhatta ja sataa. Sitte kun vahinko käy, kukkia kannetaan ja itketään. Eihän viisitoistakesäinen oikein vielä hallitse näitä tienpäällä tarvittavia aakkosia, vaikka kuinka superainesta olisi rusnattu?

• Moboilijanäiti

Muistahan ottaa lääkkeet niin ei ahista tämä elämä noin valtavasti.

• penapiikki

Minä soitin jo poliisille ja kysyi voisiko tielle asentaa piikkimaton että homma rauhottuisi

• moponvirittäjääidille

Oottakee vuan luonto hoitaa itestään tuollaiset häeritsijät, mitä sitä virkalakkisia häritsemmään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1470
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe